Miksi porukkaa kävi päiväkirjahuoneessa, kukaan ei puhu mitään? Miksi Mira meni sinne yksin?
Ihan outoa.
Päiväkirjahuonerumba?
6
1869
Vastaukset
- kyselyjä
kai vaan
- OLLAANKIN
YKSIN. HÖH
Ensin kävivät kaikki vanhat asukkaat ja nyt menevät uudet vuorollaan... Jokainen yksin tietysti. Vaikea sanoa onko jotain informatiota jaossa vaiko vain päivittäinen fiilismittaripäivitys menossa. Miksi BB ei sanoisi jokaiselle yhteisesti jos on jotain muistutettavaa esim säännöistä? Luonnollisesti kukaan ei ulostullessaan puhu mitään mitä pk-huoneessa on sanottu/tehty.
- päivittynyt
samaan tahtiin kun asukkaat on käynyt pk-huoneessa.
- kiitos tiedosta
päivittynyt kirjoitti:
samaan tahtiin kun asukkaat on käynyt pk-huoneessa.
Kattelin subin sivuja ym.
Minkäköhän takia joku aiemmin väitti, että Jenni ja Hanne meni sinne pk-huoneeseen kahdestaan? Taisi olla vale, tai sitten jotakin jäi huomaamatta. - ulos kun
kiitos tiedosta kirjoitti:
Kattelin subin sivuja ym.
Minkäköhän takia joku aiemmin väitti, että Jenni ja Hanne meni sinne pk-huoneeseen kahdestaan? Taisi olla vale, tai sitten jotakin jäi huomaamatta.toinen kutsuttiin, en nähnyt pk-huoneen ovea silloin, että en voi vahvistaa tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706724
- 594542
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293446- 613037
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616- 171610
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341399
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350