Koskahan mersun

insinöörit

onnistuvat kehittämään sellaisen mersun jossa toimii valot ja vilkut????

9

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla toimii valot ja vilkut. Tällä palstalla taidettiin aiemminkin käydä sama keskustelu; vaikka mulla ne toimivat en käytä.

      Säästyy hankalalta H7:n vaihtotyöltä, ei tule jätteitä pakkauksista eikä vanhoista polttimoista, säästyy polttoainetta ja tietysti rahaa.

      Vilkkuakaan en jaksa usein käyttää, ehkä joskus jossain risteyksessä ruuhkassa jossa on väärinkäsityksen vaara.


      Master Eq

      • Mister Mitsu

        Nyt ymmärrän miksi 80 000km rääkätty mese maksaa 65 000€...
        Ei ole käytetty, on vaan ajettu.
        Tais olla iltasanomassa koeajo uudesta, tosin pienemmällä koneella, joka maksoi juuri yli 60 000€

        Ei, älä ala selittämään varusteista, ne maksaa vain uudessa, ei käytetyssä.
        Ja on siinä uudessakin, halvemmassa, tarpeeksi.

        Mutta älä huoli, saat ajaa itse meselläsi, ei se jannu autoos osta, ehkä sen takia koska olet niin vitun ylimielinen kuski liikenteessä.


      • niksi

        myy mersun romu pois ja osta polkupyörä.Silloin säästät rahaa.


      • Tulee mahtavasti esille

        Alkuun pieni vitsi:mitä yhteistä huoralla ja mersulla...no,molemmissa on mulkku sisällä,mutta asiaan koittakaapa seurata liikenteessä ajovalojen ja vilkkujen käyttöä,lähes poikkeuketta pimeä ja/tai vilkuton auto on mersu!!mutta kuten toi dorka kirjoitti että ei ole enää varaa käyttää valoja ja vilkkuja kun on menny viimeiset sentit autoon.eli "vaikka on ruvella perse niin paidat on siliämässä"


      • VarmaTieto
        Tulee mahtavasti esille kirjoitti:

        Alkuun pieni vitsi:mitä yhteistä huoralla ja mersulla...no,molemmissa on mulkku sisällä,mutta asiaan koittakaapa seurata liikenteessä ajovalojen ja vilkkujen käyttöä,lähes poikkeuketta pimeä ja/tai vilkuton auto on mersu!!mutta kuten toi dorka kirjoitti että ei ole enää varaa käyttää valoja ja vilkkuja kun on menny viimeiset sentit autoon.eli "vaikka on ruvella perse niin paidat on siliämässä"

        Lakatkaa nyt hyvät ihmiset vahtimasta Mersukuskien tekemisiä. Jos eivät käytä valoja taikka vilkuta, ei se näillä nettipalstoilla vaikeroinnista parane.

        Ja olihan tuossa ympäristöystävällisyys hyvänä perusteena =)

        Eli pikku liikennepollarit, keskittykääpä niihin omiin tekemisiinne.

        VT


      • mitähän sinäkin
        VarmaTieto kirjoitti:

        Lakatkaa nyt hyvät ihmiset vahtimasta Mersukuskien tekemisiä. Jos eivät käytä valoja taikka vilkuta, ei se näillä nettipalstoilla vaikeroinnista parane.

        Ja olihan tuossa ympäristöystävällisyys hyvänä perusteena =)

        Eli pikku liikennepollarit, keskittykääpä niihin omiin tekemisiinne.

        VT

        perseaukinen täälä iniset?surkeet on sullakin jutut ja selitykset,se kun vaan on niin yksinkertaista että kaikilla ei ole VARAA pitää valoja päällä=)


    • uudessa

      E-mallin mersussa on hieno valoautomatiikka joka itse säätelee valoja nopeuden ja kelin mukaan, voi itse valita useammasta ohjelmasta sopivan, tälläistä ei ole missään muussa merkissä,mutta mersuhan onkin esikuva !

      • follow the star

        johtotähti todellakin näyttää suunnan. Muut merkit sitten kopioivat ratkaisuja n. 5 vuoden viiveellä.


      • jännää!

        Toimiikohan tuo peräti 2 kk vai hajoaako jo sitä ennen? Nämä sähkövempaimet kun ovat nykymersuissa melko ongelmallisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4032
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      239
      2527
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      247
      2414
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1914
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      95
      1711
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1517
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1316
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      345
      1187
    9. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1046
    10. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      80
      971
    Aihe