onnistuvat kehittämään sellaisen mersun jossa toimii valot ja vilkut????
Koskahan mersun
9
1065
Vastaukset
Mulla toimii valot ja vilkut. Tällä palstalla taidettiin aiemminkin käydä sama keskustelu; vaikka mulla ne toimivat en käytä.
Säästyy hankalalta H7:n vaihtotyöltä, ei tule jätteitä pakkauksista eikä vanhoista polttimoista, säästyy polttoainetta ja tietysti rahaa.
Vilkkuakaan en jaksa usein käyttää, ehkä joskus jossain risteyksessä ruuhkassa jossa on väärinkäsityksen vaara.
Master Eq- Mister Mitsu
Nyt ymmärrän miksi 80 000km rääkätty mese maksaa 65 000€...
Ei ole käytetty, on vaan ajettu.
Tais olla iltasanomassa koeajo uudesta, tosin pienemmällä koneella, joka maksoi juuri yli 60 000€
Ei, älä ala selittämään varusteista, ne maksaa vain uudessa, ei käytetyssä.
Ja on siinä uudessakin, halvemmassa, tarpeeksi.
Mutta älä huoli, saat ajaa itse meselläsi, ei se jannu autoos osta, ehkä sen takia koska olet niin vitun ylimielinen kuski liikenteessä. - niksi
myy mersun romu pois ja osta polkupyörä.Silloin säästät rahaa.
- Tulee mahtavasti esille
Alkuun pieni vitsi:mitä yhteistä huoralla ja mersulla...no,molemmissa on mulkku sisällä,mutta asiaan koittakaapa seurata liikenteessä ajovalojen ja vilkkujen käyttöä,lähes poikkeuketta pimeä ja/tai vilkuton auto on mersu!!mutta kuten toi dorka kirjoitti että ei ole enää varaa käyttää valoja ja vilkkuja kun on menny viimeiset sentit autoon.eli "vaikka on ruvella perse niin paidat on siliämässä"
- VarmaTieto
Tulee mahtavasti esille kirjoitti:
Alkuun pieni vitsi:mitä yhteistä huoralla ja mersulla...no,molemmissa on mulkku sisällä,mutta asiaan koittakaapa seurata liikenteessä ajovalojen ja vilkkujen käyttöä,lähes poikkeuketta pimeä ja/tai vilkuton auto on mersu!!mutta kuten toi dorka kirjoitti että ei ole enää varaa käyttää valoja ja vilkkuja kun on menny viimeiset sentit autoon.eli "vaikka on ruvella perse niin paidat on siliämässä"
Lakatkaa nyt hyvät ihmiset vahtimasta Mersukuskien tekemisiä. Jos eivät käytä valoja taikka vilkuta, ei se näillä nettipalstoilla vaikeroinnista parane.
Ja olihan tuossa ympäristöystävällisyys hyvänä perusteena =)
Eli pikku liikennepollarit, keskittykääpä niihin omiin tekemisiinne.
VT - mitähän sinäkin
VarmaTieto kirjoitti:
Lakatkaa nyt hyvät ihmiset vahtimasta Mersukuskien tekemisiä. Jos eivät käytä valoja taikka vilkuta, ei se näillä nettipalstoilla vaikeroinnista parane.
Ja olihan tuossa ympäristöystävällisyys hyvänä perusteena =)
Eli pikku liikennepollarit, keskittykääpä niihin omiin tekemisiinne.
VTperseaukinen täälä iniset?surkeet on sullakin jutut ja selitykset,se kun vaan on niin yksinkertaista että kaikilla ei ole VARAA pitää valoja päällä=)
- uudessa
E-mallin mersussa on hieno valoautomatiikka joka itse säätelee valoja nopeuden ja kelin mukaan, voi itse valita useammasta ohjelmasta sopivan, tälläistä ei ole missään muussa merkissä,mutta mersuhan onkin esikuva !
- follow the star
johtotähti todellakin näyttää suunnan. Muut merkit sitten kopioivat ratkaisuja n. 5 vuoden viiveellä.
- jännää!
Toimiikohan tuo peräti 2 kk vai hajoaako jo sitä ennen? Nämä sähkövempaimet kun ovat nykymersuissa melko ongelmallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510942
- 827349
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445374- 725323
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764658Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334123- 472968
- 362895
- 402400
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per372259