onnistuvat kehittämään sellaisen mersun jossa toimii valot ja vilkut????
Koskahan mersun
insinöörit
91093
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Mulla toimii valot ja vilkut. Tällä palstalla taidettiin aiemminkin käydä sama keskustelu; vaikka mulla ne toimivat en käytä.
Säästyy hankalalta H7:n vaihtotyöltä, ei tule jätteitä pakkauksista eikä vanhoista polttimoista, säästyy polttoainetta ja tietysti rahaa.
Vilkkuakaan en jaksa usein käyttää, ehkä joskus jossain risteyksessä ruuhkassa jossa on väärinkäsityksen vaara.
Master Eq
Nyt ymmärrän miksi 80 000km rääkätty mese maksaa 65 000€...
Ei ole käytetty, on vaan ajettu.
Tais olla iltasanomassa koeajo uudesta, tosin pienemmällä koneella, joka maksoi juuri yli 60 000€
Ei, älä ala selittämään varusteista, ne maksaa vain uudessa, ei käytetyssä.
Ja on siinä uudessakin, halvemmassa, tarpeeksi.
Mutta älä huoli, saat ajaa itse meselläsi, ei se jannu autoos osta, ehkä sen takia koska olet niin vitun ylimielinen kuski liikenteessä.
myy mersun romu pois ja osta polkupyörä.Silloin säästät rahaa.
Alkuun pieni vitsi:mitä yhteistä huoralla ja mersulla...no,molemmissa on mulkku sisällä,mutta asiaan koittakaapa seurata liikenteessä ajovalojen ja vilkkujen käyttöä,lähes poikkeuketta pimeä ja/tai vilkuton auto on mersu!!mutta kuten toi dorka kirjoitti että ei ole enää varaa käyttää valoja ja vilkkuja kun on menny viimeiset sentit autoon.eli "vaikka on ruvella perse niin paidat on siliämässä"
Lakatkaa nyt hyvät ihmiset vahtimasta Mersukuskien tekemisiä. Jos eivät käytä valoja taikka vilkuta, ei se näillä nettipalstoilla vaikeroinnista parane.
Ja olihan tuossa ympäristöystävällisyys hyvänä perusteena =)
Eli pikku liikennepollarit, keskittykääpä niihin omiin tekemisiinne.
VT
perseaukinen täälä iniset?surkeet on sullakin jutut ja selitykset,se kun vaan on niin yksinkertaista että kaikilla ei ole VARAA pitää valoja päällä=)
E-mallin mersussa on hieno valoautomatiikka joka itse säätelee valoja nopeuden ja kelin mukaan, voi itse valita useammasta ohjelmasta sopivan, tälläistä ei ole missään muussa merkissä,mutta mersuhan onkin esikuva !
johtotähti todellakin näyttää suunnan. Muut merkit sitten kopioivat ratkaisuja n. 5 vuoden viiveellä.
Toimiikohan tuo peräti 2 kk vai hajoaako jo sitä ennen? Nämä sähkövempaimet kun ovat nykymersuissa melko ongelmallisia.