Morsiameni vierastaa kirkkohäitä ja haluaisi mennä naimisiin ihan kaksin jossain romanttisessa kohteessa. Jälkikäteen pitäisimme suhteellisen pienimuotoiset juhlat lähipiirille. Koska minulla on jo yhdet kirkkohäät menneisyydessä koettu, ja haluan morsiameni onnea, olen vähitellen lämmennyt ajatukselle (alun vastustelun jälkeen).
Onko tällaisesta kokemusta: missä olitte, menikö kaikki hyvin, plussat ja miinukset, olitteko järjestelyyn tyytyväisiä? Pidittekö myöhemmin hääjuhlan, ja minkä ajan kuluttua? Kuvio on itselleni sen verran vieras, että olisi mukava kuulla muiden tarinoita.
Naimisiin kaukomailla??
2
940
Vastaukset 2
- naimsiin
Käy näillä sivuilla.
http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/7045F13602F5F6F2C225708400447927?OpenDocument&lang=FI
http://213.250.93.194/asiakas/evl/ulkosuom.nsf/sivut/WebPageC2AFB-2?OpenDocument&cid=Content1C7D7
Sieltä saat tieota paljonki. thaimaassa on suomalainen pappi, joka mahdolliisesti voi vihkiä.
Me emme kumminkaan menneet naimisin tuon papin kautta, vaan ulkomaisen firman järjestämänä Thaimaassa, englannin kielisen vihkimisen myötä. Eli jos englanti taittuu. Se on helpompaa mennä ulkomailla naimisiin, kuin miltä se kuulostaa.
:)mekin onnistuimme - KaLe
Kaikki meni hyvin. Järjestelyt hoiti paikallinen matkanjärjestäjä. Lyhyt ja kaunis tilaisuus!
Palattuamme kotiin pidimme seuraavana päivänä vanhemmillemme ja parille muulle lähisukulaiselle kahvitilaisuuden. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4081767- 1471145
- 671083
- 881081
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143857- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654