onnellinen joka sai tämän Haapaveden kaupungin hallintojohtajan paikan?Turhaa virkakoneiston paisuttamista tuonkin viran täyttäminen.
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Välillä ahdistaa todella paljonVälillä ahdistaa todella paljon . En pysty missään käymään ja ahdistaa nähdä ihmisiä
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
Vastaukset 40
Vanhimmat
että pääsis onnittelemaan.
ei ketään,pientä järkeä näihin aiheisiin...
turhasta haaskauksesta tässä on kyse.
on menettäny sinun takia
minun laskelmien mukaan.
haaskausta se sinun eläkekin on.Menisit töihin.Uskon että pystyisit jotain yksinkertaista,helppoa työtä välttävästi tekemään.
omista asioistasi ja äläkä puutu toisten asioihin.
sinäkin omista asioistasi ja eläkä puutu toisten asiohin.
joutaa poistaa,niin tämäkin hallintojohtajan virka.
kitisiävalittajapuolueen jussi miettynyt ja valvonut yöllä, että ketähän sitä tänäpäivänä haukkuis.
parempi haukku.
samoin Jussi! Huolehdi sinäkin vain ja ainoastaan omista asioistas!
huolettaa,kun täytetään näitä sarjassamme turhia virkoja.
se oli
"pakasteviralle".
eivät ainakaan työt rasita.
tutkinnalla pääsee alottaaa.
Hentoo usiampi vuosi kulua,
palijo on selevitettävää.
Mika Myllyllä
...pian. Tiedoksi sinulle.
että saadaan tietää ennen aamunkoittoo.
Jussi on niin ujo pienen käpykylän kasvatti. Sonnien keskellä kasvanut, ettei hän todellakaan kehtaa ainakaan soitaa kenellekkään joka olisi ollut asiaa päättämässä.
ei se ota jos ei annakaa.
niin paljoa. Aivan sama kun valittaisiin vaikkapa jotakin hammaslääkärin virkaan TK:seen
Miksei jussi ole hakenut minnekkään töihin aikanaan kun kehut laskutaidollas.
Muita olet haukkumassa
Ja päivääkään et ole töitä tehnyt omas etkä muiden eteen
Paskaa olet kyllä jauhanut
valiolla töissä.et se siitä.eipä arvostella ku ei tiijetä asioista.
potki sieltä pois,jussin omien puheiten mukkaan.
liikaa ihastunu niihin....?
uusi hallintojohtaja,vaikka koulutustasokaan ei ollut minun mielestäni aivan riittävä.
taso on sulla, kun häntä solvaat.
korkea.
ihmisten haukumiseen ja parjaamiseen kovin korkeaa koulutusta tarvikkaan.
virkaan tarvitaan hallintotieteidenmaisterin koulutustaso.
tämä Patrik?
johdolla ole riittävästi pätevyyttä tehdä oikeita valintoja. Koulutusta riittää taatusti enemmän kuin sinulla. Tiedätkö muka yliopiston eri tiedekuntien opetussisällöt? Taidat saada taas kutsun kaupungintalolle kuten edellisen valinnankin jälkeen! Anna työrauha niille jotka sentään käyvät töissä!!
kuin Pulkkilan molemmilla johtajilla.
kun siinä ärhentelet turhasta?Kyllä siellä on vähemmänhyviäkin valintoja tehty.
elä aloita heti haukkumaan, vasta valittua hallintojohtajaa.
sekä kunnanjohtaja ja kunnan hallintojohtajan koulutustaso samanlainen,niin en voi olla tämän takia tyytyväinen tehtyyn valintaan.
olla pätevä kun o L-positiivinen
tälläisen tiedon?