Onko kellään

tosi nopea syke?

juu niin elikkä kaksosia odottelen, nyt rv23. Oon jo kauan huomannu et mun sydän hakkaa tavallista nopeammin. varsinkin yöllä sen huomaa kun yrittää saada unen päästä kiinni ku se syke tuntuu ja kuuluu niin voimakkaasti. pää tyynyssä niin se tyyny kahisee sydämen tahtiin. ja hengistys on semmosta "väreilevää" kun sekin poukkoilee tahdissa. ymmärtääköhän kukaan nyt mistä mä puhun... oon kyl sanonu tästä neuvolassakin ja oon lukenu et sydän hakkaa nopeammin raskaana ollessa. mutta tää on niinu ois 40 asteen kuumeessa! tarkasti katsoessa musta oikee huomaa sen kovan jysyytyksen, mun maha pomppii sydämen tahtii ja kun istun tossa keinutuolissa rauhassa niin se keinukin alkaa tehdä pientä keinumisliikettä sydämen hakkauksen tahtiin. onko kellää muulla kokemusta? tää on rasittavaa ja pelottavaa. pelkään et mun sydän pettää synnytykses!! ja rasittavaa sillai ku ei saa unta kun sitä vaan kuuntelee tai siis sen vaan pakostakin kuulee!!

3

951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupla´mami vm.1998

      Ollessani raskaana, loppuajasta syke oli nopeampi, kuin aiemmin mutta ei hätää !! Kuuluu asiaan. Vauvat vain siellä touhuavat kovasti juuri, kun sinä alat nukkumaan. Ainakin mun vauvat alkoivat aina "leikkimään yhdessä", kun aloin nukkua.
      Koko kroppa, elimistö,kaikki ovat nyt kovilla mutta luonto on hoitanut asian siten, että
      kaikki sujuu oikein hyvin.
      Nauti odotusajastasi ja ajattele, että eivät he siellä enää loppujenlopuksi ole.
      Pian saat pitää heitä vatsasi päällä ja antaa Rakkauttasi heille.
      TOIVOTANKIN PALJON VOIMIA TUPLAONNEEN !!!!!

    • tuplien äiti

      juu, tuttua on:) mulla oli lähes koko raskauden ajan melko hurjia leposykkeitä, en edes uskalla ajatella mitä se sitten oli liikkeelä ollessa. niin, lepo syke oli varsinkin loppuraskaudesta likellä 100, eli yleisimmin tuossa 90-100 ja joskus saattoi olla vähän ylikin sadan vaikka tosiaan vain istuskelin paikallani.
      että melko rankka tuplaraskaus on varmasti elimistölle, mutta hengissä on selvitty, (itsellä nyt 4kk ikäiset tuplat:)) eikä tuon pulssin suhteen mulla ainakaan ollut mitään ongelmia. kroppa tottuu korkeampaan sykkeeseen...:)

    • 23 vko

      Hei

      Onneksi olkoon kaksosista. Its eolen myös 23 vko ja sama "pauke" --kysyinkin sitä lääkäriltä ja hän sanoi sen kuuluvan asiaan..ota siis rennosti!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      249
      2226
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1866
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      123
      1305
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1180
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1135
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      980
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe