Menen kuin kotiini Patapufiin lastenvaateostoksille, tietenkin kukkaron kanssa. Jo 13 vuotta luotettavaa ja ystävällistä palvelua kohdallani. Kiitos kaunis! Käykäähän ostoksilla!
Parasta palvelua Mikkelissä?
7
1760
Vastaukset
- pure
sinun mainos minuun.
- Pettynyt nuori
Ai se putiikki on siis vieläkin pystyssä
vaikka mulle kahdeksan vuotta sitten (1998) oppisopimuspaikkaa hakiessani paikan liideri sanoi seuraavaa: Miten se ilmoitus voi olla työnvälitystoimistossa kun tämä paikka lopetetaan tämän kesän lopussa . Joo tiedän että en ollut tietenkään mielestänsä sopiva hakija jne...mutta käykäähän nyt ystävällisillä ostoksilla siellä vielä kun ehditte, ennen kun lopettaa. Hoh hoijaa...
Terv ex Mikkeliläinen - kiitos:)
Kyllä Patapuf on oikein yes, samoin samalla kadulla oleva Eurokangas! Tosin kangaskaupassa on liian vähän myyjiä, mutta palvelu pelaa.
Joskus voi huonon palvelun saaneena katsoa peliin, miten sitä tuli itse käyttäydyttyä...mutta tänään esim. Markantalossa klo 16 aikaan en edes nähnyt yhtään myyjää, että se palvelusta!- mie vaan
Patapuffin palvelusta en tiedä, mutta Markantalossa ei palvelua kyllä ole ollenkaan. Olimme kerran ostamassa keittiöön uusia kalusteita mm. jääkaappi, pakastin, astianpesukone ym. niin saimme pyöriä siellä pitkään ilman minkäänlaista huomiota myyjiltä. Kävimme jopa tiskiltä kysymässä myyjää, mutta ei siitäkään ollut apua, joten siirryimme toiseen liikkeeseen ja sieltä saimme hyvää palvelua ja teimme ostoksemme siellä. Että jos ei kelpaa niin ei sitten!
- puhelimeen ....!!!
mie vaan kirjoitti:
Patapuffin palvelusta en tiedä, mutta Markantalossa ei palvelua kyllä ole ollenkaan. Olimme kerran ostamassa keittiöön uusia kalusteita mm. jääkaappi, pakastin, astianpesukone ym. niin saimme pyöriä siellä pitkään ilman minkäänlaista huomiota myyjiltä. Kävimme jopa tiskiltä kysymässä myyjää, mutta ei siitäkään ollut apua, joten siirryimme toiseen liikkeeseen ja sieltä saimme hyvää palvelua ja teimme ostoksemme siellä. Että jos ei kelpaa niin ei sitten!
Vastata!! Kerran mieheni olisi soittanut Markan taloon, mutta ei herranjumala kukaan viitsinyt vastata!!Ainankin puolituntia yritti, mutta otti sitten porot sieraimiinsa ja meni itse käymään!!
Ei ollut yhtään asiakasta silloinkaan tiskillä, eikä myyjiä näkyny missään. - itsepalvelumyymälä???
puhelimeen ....!!! kirjoitti:
Vastata!! Kerran mieheni olisi soittanut Markan taloon, mutta ei herranjumala kukaan viitsinyt vastata!!Ainankin puolituntia yritti, mutta otti sitten porot sieraimiinsa ja meni itse käymään!!
Ei ollut yhtään asiakasta silloinkaan tiskillä, eikä myyjiä näkyny missään.Siis tuo Markantalo?
Tai jos vitsi piileekin siinä, että kun on kyse MARKASTA, ei kauppoja enää tehdä, EURONtalo taitaisi olla nykyaikaa, vähän kuin tuo EUROkangas, heh heh :)
- asiakas nro 1
Mikkelin ABC:llä on aivan selkeesti paras palvelu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645080Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309- 2472270
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662257Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191434Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181423Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49988- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12899