viinan ostamisesta !

houlestunut äiti

Mitä voisi tehdä kun tiedän Riihimäellä yhden äidin välittävän viinaa ja tupakkaa alaikäisille. Heillä parveilee jatkuvasti lauma lapsia 12-16 vuotiaita ja nainen on yhden pojan äidille jo jäänyt kiinni viinan ostamisesta. Ilmeisesti naapuruston huomion takia vaihtoi asuinpaikkaa. Myös irc-kalleriassa on kuvia naisesta ja pojista. Pitääkö ilmoittaa poliisille vai soskuun ? Naisella myös omia lapsia !

16

2064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Karmea tyyppi.

• ja pian! Pidä silmäsi auki jatkossakin...:)

• kumpaankin

Paikkaan. Täysin järjetöntä toimintaa!! Ole rohkea ja ota hetimiten yhteyttä ko. paikkoihin. Tekisin aivan samoin.

• antaa ostaa

oma vika....eikä 16 vuotias ole lapsi

• 16-vuotias on lapsi

Kyllä 16-vuotias on vielä mielestäni lapsi, eikä heidän ikäisilleen alkoholi kuulu. Tämän todistaa se, että lähes kaikki 16-vuotiaat ryyppäävät salaa, eikä vanhemmat todellakaan pitäisi jos tietäisivät. Taidatte luulla, että olen kenties vanhakin, mutta itse olen juuri 16!

• myös 16.v
        16-vuotias on lapsi kirjoitti:

Kyllä 16-vuotias on vielä mielestäni lapsi, eikä heidän ikäisilleen alkoholi kuulu. Tämän todistaa se, että lähes kaikki 16-vuotiaat ryyppäävät salaa, eikä vanhemmat todellakaan pitäisi jos tietäisivät. Taidatte luulla, että olen kenties vanhakin, mutta itse olen juuri 16!

Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Mielestäni 16.v on vielä lapsi. Väittäjä taitaa itse olla 16.v joka juo salaa vanhemmiltaa ja pitää itseään niin isona.

• lalalalalalallaa

pidä huoli omista asioista kyylä

• 16-vuotias

Vaikka asia ei kuuluisikaan sivullisille olisivat nuo lapset 12-16-vuotiaat kiitollisia, että asiaan puututtiin esim 20 vuoden kuluttua. Nuoret eivät vielä välttämättä ymmärrä, että viina tuhoaa tehokkaasti aivot. Eikai ne huvikseen ole K20 tuotteita???

• LWR

Moralismia, fobioita yms.. paskaa. Viina on kyllä pahasta! kaljat ja siiderit menettelee, mutta osaapa Suomi sitten olla niin jumahtanut vanhoihin moraali käsityksiin. Median proganda niellään sellaisenaan ja muita tahoja ei viitsitä edes miettiä..
      Toisin ajattelijat tuomitaan ja isommat väärydetkin jäävät moralismin jalkoihin.
      WWW.SKY.ORG
      Miltäs tuo kuulostaa??

• alaikäiselle

on RIKOS!
      Välittömästi ilmoitat asiasta poliisille,jollet ole
      vielä tehnyt sitä!
      Voit tehdä ilmoituksen myös nimettömänä...
      Poliisi hoitaa asian sittemmin sosiaaliviranomaisiin päin...

• Minävaaaan

Tuskin ainakaan tuolla tavalla tilannetta yhtään parannat. Aina se kieroonkasvanut runkkukakarasi löytää uuden viinanhakijan. Ja kun lapsesi saa tietää sinun vasikoineen tuon kyseisen naisen, vihaa sinua varmasti pitkän aikaan. Pahimmassa tapauksessa koko loppuikänsä. Sinun siassasi sulkisin lapsen kotiin vähäksi aikaa, ja mukiloisin kunnolla pari kertaa, kunnes pelkää kuollakseen.

• Ilmoita!

Ilmota se muija sossuun. Ei ole mitään vastuuta muijalla. Jos nään jonkun aikuisen ostavan esim mäyräkoiran alaikäiselle mä puutun asiaan AINA.

• anna tuntomerkit alkoon

niin ei osta kauaa

• poika 89

mäkin tiedän vaikka kuinka monii äitei,isii,tätei,setii,velji,siskoi jne jotka välittää viinaa ja tupakkaa alaikäsille.voithan sä tietyst ilmottaa poliisille tai soskuun asiasta.nainen saa sakot tai jonkun vankila tuomion siitä.sitten nainen kärsii tuomion ja 1.jatkaa viinan/tupakan välittämistä alaikäsille tai 2.lopettaa välittämisen kun ei kiinnijäämisen pelossa uskalla enää jatkaa sitä ja nuoret ettivät jonkun toisen aikuisen joka hakee sitä viinaa ja tupakkaa.niin se asia vaan on että vaikka ne ns kunnolliset vanhemmat kuinka ilmottelis poliisille ja soskuun näistä alaikäsille viinaa ja tupakkaa välittävist aikuisista niin aina niitä on löytyny ja tulee löytymään niin se ilmottaminen on aika turhaa.

• tyttönen.

Tiedän kanssa sen Riihimäkeläisen henkilön, ja uskon siis että puhutaan samasta ihmisestä. Marke? tai joku semmonen. Hänellähän on itelläänki vuonna 94 vuotias tyttö??

• tyttönen.

Siis anteeks, korjaus edelliseen. Hänellä on vuonna 94 syntynyt tyttö !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2391
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1997
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1673
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe