Ikä ei tule yksin

Anonyymi-ap

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.

57

528

Vastaukset 57

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pitääkö tähän nyt todeta asian olevan mäin vai sääliä vai kehua vai ottaa kehopositiivinen kanta vai….

• Anonyymi00016

Tai jos oot kerrankin hiljaa vaikka? T naiselta

• Anonyymi00038

Eiköhän tämä ole yksi monista palstan kehujenkalasteluviesteistä anonyymeiltä, jotka ei edes tiedä kuka aloittaja on. 🤷

• Anonyymi00002

Semmonen se syöpä on. Se runtelee ja siihen kateelliset pskareijän nuuskijat vielä lisäämään niin kyllä sitä vanhenee.
      Mutta pääasia että huorat tulee. Maistaan mitä kunnon pesis. mä. istuu

• Anonyymi00006

Mulla on syöpä mutta naama on kyllä enemmän kaventumaan päin lihakset jo lähti ja iho on tosi hyvä

• Anonyymi00007

Mutta haluan todeta että toivon sinulle vain helvetisti karmaa kaiken tuon sinun ilkeilysi keskiöön toivon että tukehdut

• Anonyymi00003

Kyllä se Aids tappaa N igerin ensin.

• Anonyymi00004

Mukavaa muistella kiikkustuolissa Nigerin kauniita kasvoja😬

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

😉😇🤣 Näinpä.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kannattaa varoa ettei irtoa varpaasi kiikkustuolissa

• Anonyymi00017

Onko sul niskapoimussa wait pover- leima?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kannattaa varoa ettei irtoa varpaasi kiikkustuolissa

Öisin täällä piipahtaa niin järkevää väkeä että

• Anonyymi00009

Jos joskus rakastut, niin tajuat että rakastunut ei tuollaisista edes välitä.

• Anonyymi00010

ei minulla ransulla tuommoiset haukkumiset tunnu missään pahimpia on ne että kanssani ei voi mennä mihinkään pidettävä piilossa kun olen niin autistinen ja tyhmä

• Anonyymi00052

ei siitä ole koskaan ollut kyse, koska minullakin on autistisia piirteitä, suuri ikäero ei ole minulle mieleinen, koska pidän suunnilleen ikäisistäni miehistä

• Anonyymi00011

ihmiset ovat olleet ala asteelta saakka täysin ymmärtämättömiä suhteeni

• Anonyymi00012

Hyyyyyi. Naiset on kuvottavia ja vastenmielisiä ja tahti on vaa kiihtyvä

• Anonyymi00019

En millään ois arvannut aapeemies että mm tämmöinen on keskeinen aspekti minkä haluat välittää yleisölle

• Anonyymi00034

No eikö täällä ole homorakkauden palstaa?

• Anonyymi00053
        Anonyymi00034 kirjoitti:

No eikö täällä ole homorakkauden palstaa?

Ei taida olla!

• Anonyymi00060

Kiitos sanoistasi!! Hyvä että viimeinkin kerroit totuuden!

• Anonyymi00014

Minusta kans jotkut puhuvat noin ja monesti kovaan ääneen ettei vain jää asia kuulematta.

• Anonyymi00021

Päästään terve ei tee tuollaista.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Päästään terve ei tee tuollaista.

Eipä tuollaista taida tapahtua kuin aapeeäijän teinahtavassa todellisuudessa. Kämäinen monologi sillä

• Anonyymi00015

No voi onpa harmi palstaäijä. Positiivista tässä on nyt kuitenkin se, että rahalla saa vaikka mitä remppaa ja saneerausta. T naiselta alentuvien elämänkoululaisten kiusaksi

• Anonyymi00022

Se tuo laihtuminen ja suru vanhentaa. Ei kuitenkaan kuten niin moni käytetä vaippoja. Onneksi myös puolukkapäivät on historiaa.

• Anonyymi00027

Ei tupata kun ei tykätä

• Anonyymi00028

Rupsahda rauhassa rakkaani.

• Anonyymi00029

Elämä verottaa.
      Varmasti olen kuitenkin jonkun toisen mielestä sinuakin viehättävämpi.

• Anonyymi00032

Oletko ihan terve? Kirjoitin itsestäni. Et osaa näemmä edes lukea?

• Anonyymi00030

Jokainen vuosi 18 täytettyäsi vähentää mahdollisuutta löytää ihanteellinen elämänkumppani.

• Anonyymi00031

Mulle yksi mun kaveri sanoi että aina kun näkee mun wa-profiilin, niin ihastelee kun oon siinä niin nätti. Siihen vielä lisäsi, että en sano että olet rupsahtanut. Mutta kyllähän mä olen, vastasin hänelle. Kyllä nyt näkyy elämänjäljet kasvoilla ja se nyt vaan on niin. Neljä vuotta vanha kuva. Ikänä en menisi mihinkään leikkaukseen, vaikka tiedän että moni käy. Olen ihan hyvä näin. Riitän itselleni.

• Anonyymi00035

Se, että pidät neljä vuotta vanhaa kuvaa, joka ei vastaa nykytilannetta, kertoo ettet riitä itsellesi.

• Anonyymi00033

Minua ei haittaa naama tai minun kroppa. Mutta ikävävää kun näkö alkaa heikentyä, vuodessa tapahtanut muutos kuin valokatkaisimesta napsautettu.

• Anonyymi00054

Oletko varmasti käynyt silmälääkärissä, mitä siellä sinulle sanottiin!

• Kukin omaan tahtiinsa. Ihminen on kulahtavainen biomassa.

• Anonyymi00036

Näyttäisi että elämä ei ole oikeudenmukaista. Toiselle voidaan sanoa; olet rupsahtanut, toiselle; hitsi, olet edelleen hyvän näköinen ja tavallaan siinä paljastuukin se koko juttu. Ihmisessä ei elämän aikana loista se ulkonäkö vaan oma persoona ja luonne, juuri se "elämä", ilmaisu, vaikuttavuus, eloisuus, joka pursuaa ihmisen sisästä ulospäin, se karisma. Aika monta laulua on tehty; se jokin sinussa on.

• Anonyymi00037

Samoin. Rupsahtamista havaittavissa. Joinakin päivinä harmittaa oma naama, kroppakin. Mutta silloin muistutan itseäni hyväksyvällä äänellä, että olen ok.

• Anonyymi00039

Naamasi roikkuu kuin englantilaisella vihikoiralla.

• Anonyymi00040

Jep. Ja siltikin olen pääasiassa ihan hyvätuulinen ihminen.

• Anonyymi00042

kaskas elegamsko

• Anonyymi00041

Olen, mutta niin on toisaalta moni muu, minua nuorempikin. Aivan kuin tämä vuosi olisi ollut jotenkin erityisen rankka monelle.

• Anonyymi00043

mua ei edes haittaa se että olen kulunu nuppu ajoin ko koira aikani aina ko oli mahdollist hei.

• Anonyymi00044

Joskus kymmenen vuotta sitten tosissaan vaivas sama asia ja sitten näin Pasilan asemalla tän naisen jolla oli, en tiedä mikä sen kasvoissa oli, oliko ne aikoinaan syöpyneet, vai räjähtäneet...

En tiedä elääkö vielä, mutta Helsingissä oli aikoinaan paikallinen kuuluisuus tää juoppo, jolta tauti söi pikkuhiljaa kasvoja, se oli kanssa....

Mutta kyllä se on ihan hyvä tietää ravinnosta jotain, eikös se ole, että jos rasvat jättää pois (rasvahan on siis aivojen polttoainetta), niin keho alkaa varastoimaan sitä joka paikkaan,
      sitten jos haluaa tiukentaa,
      niin pitäis syödä enemmän proteiinia ja vähemmän hiiilihydraattia..

Pahimpia on leivät ja halvat makaronit, leipä ainakin pilkkoutuu vain sokeriks elimistössä, eli periaatteessa sama, kun söis valkoista sokeria pussista, elimistö saa vain turhaa solssua sitten siitä..

• Anonyymi00045

Jos haluaa laihduttaakin, niin se että yht`äkkiä jättää vain syömättä, ei todellakaan ole se oikea tie, vaan täytyy syödä ihan kunnolla, mutta liikkua. jotenkin niin...

• Anonyymi00046

Ihmiselimistö on aika erikoinen, nään jätkiä jotka painaa saman verran, mutta ovat tuplasti isokoisempia, itse en kuitenkaan ole lihava. Se ei vain käy järkeen, että sellainen hirveä lihasmaassa ei periaatteessa paina mitään.

• Anonyymi00047

Mua oikeasti pelottaa et multa menee muisti en muista oikein mitään mitä tännekin kirjoittanut aiemmin. Niin moni alle 45 vuotias sairastunut alzheimeriin. Ei tuu ikä yksin ei.

• Anonyymi00048

Jos on vähääkään uniongelmia, jos uni ei virkistä kunnolla, niin siitähän menee kanssa muisti.

Näin muuten kerran Pasilassa myös naisen, jolla oli korsetti ja vyötärö niin kapea, että sen ympärille olis valehtelematta saattanut yltää peukaloilla ja etusormilla ja vaikutti muuten olevan tosi tyytyväinen.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Jos on vähääkään uniongelmia, jos uni ei virkistä kunnolla, niin siitähän menee kanssa muisti.

Näin muuten kerran Pasilassa myös naisen, jolla oli korsetti ja vyötärö niin kapea, että sen ympärille olis valehtelematta saattanut yltää peukaloilla ja etusormilla ja vaikutti muuten olevan tosi tyytyväinen.

Ei mulla kyllä ole uniongelmia ja tähän ikään kuuluu ne naisilla muutenkin. No sepäs toivottavasti hän oli tyytyväinen elämäänsä itseensä. Itse en juurikaan muiden vyötäröitä tiiraile.

• Anonyymi00049

se on nii pska ja inhoaa mua mut tietää itekkin mikä on se mahtavin mankeli

• Anonyymi00050

Aloittajan analyysi itsestään on hyvin yleinen näinä päivänä, mutta on kuitenkin ymmärrettävä että vanhuus ei tule yksin,,, miehillä se tulee vetelän kullin kanssa.

• Anonyymi00055

Elämässä tulee huonoja asioita, jotka aluksi näyttää hyviltä, ja hyviä asioita, jotka aluksi näyttävät pahoilta. Pettymyksiä ja iloisia yllätyksiä. Piirtymässä kasvoihin.

• Anonyymi00056

Kaikki me rupsahdetaan, kun ikää alkaa olla enemmän takana kuin edessä! Se on vain elämää sekin!

• Anonyymi00057

Näin se oli tarkoitettu.
      Nuorena elin ja tulen elämään vanhuuden kodissa, nimittäin kaikki rupsahtaa viimeistään siellä ja siellä tapellaan aivan samoin naisista ja miehistä.
      Minä vien vanhaiskodissa pisimmän korren.

• Anonyymi00058

Korjaan. Korsi ei tarkoita kvrpää.

• Anonyymi00059

Viinan takia?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2097
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1279
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      29
      1165
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1048
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      148
      901
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      856
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      737
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      736
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      696
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      682
    Aihe