ne uudet kun niitä on viis ni on sopinu et äänestetään vaan niitä vabhoja pois
koska vanhat ei vielä tunne uusia nii ne äänestää
vanhoja eikä ne ees ois halunnu sinne enää
ketää uusia.....
en ois kyllä minäkää, typerä veto bb tiimiltä
TAKTIKOINTIA
2
863
Vastaukset
Asukkaat eivät saa tehdä mitään salajuonia ketään vastaan. Ts edes mitenkään vihjailla ketä itse aikoo äänestää ja koittaa suostutella äänestämään samaa. Tämän tapaista toimintaa on juuri Kaarlo nimenomaan tehnyt kertoessaan aikaisemmin että on kokoajan nimennyt Miraa ja nyt useamman kanssa keskustelivat siitä että nimenomaan pitää uusista päästä eroon.
Uudet asukkaat eivät ole tavanneet toisiaan kuin vasta talossa ja ovat siellä nyt jatkuvan valvonnan alla eivätkä pääse sopimaan mitään BB:n huomaamatta.- ole niin tarkkaa
valvontaa että eivät pystyisi sopimaan jos haluaisivat ellei heitä sitten eristetä toisistaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350