Opettajan kanssa

Jussi

Tämä tapahtui keväällä pari vuotta sitten. Jos Anne luet tämän niin oo huoleti, en paljasta sun sukunimee tai koulun nimee. Oli siis kevät ja olin ysillä. Oli perjantai ja perinteisesti kaikkia vitutti olla koulussa. Mutta yksi aine aina teki poikkeuksen. Se oli atk tunnit. Sinne tuli pahimmatkin häiriköt ihan vapaaehtoisesti. Atk harjoituksia kaikki ei tietenkään jaksanut tehdä mutta olipa kaikki edes tunnilla. Syynä innostukseen oli nettiin pääseminen, mutta myös meidän opettaja. Anne oli n. 30-35v. Aika lyhyt ja hoikka, eli siis pienikokoinen. Siitä syystä hänellä oli myös pienet rinnat. Jotkin pojat sanoivat että ”se on niin ruma kun sil ei oo rintoja”. Mutta aina ne Annea katselivat ja uneksivat siitä. En ollut poikkeus ja kun runkkasin niin ajattelin usein Annea. Ja itse pidän erityisesti juuri pienirintasista ja tiukista naisista. Mulla oli myös tyttöystävä Miia, samalla luokalla. Olimme samalla tietokoneella ja aloimme tekemään harjoituksia, kun Anne tuli meidän luokse ja sanoi että viitsittekö tulla hakemaan tulostuspaperia, kun se on loppu. Mehän suostuttiin totta kai. Menimme koulun isoon ja pimeään varastoon ja Anne alkoi etsimään oikeita laatikoita. Miia alkoi kyselemään että mitä tehtäis viikonloppuna. ”Perjantaina ei voida nähdä kun meen Naapurikuntaan serkkujen luokse. Sinne lähtee koko perhe. Yritin kyllä selittää mutsille että mul ois muuta menoa, mutta tiedäthän sä äidin, se on sellanen tiukkis” Miia selitti. Petyin hieman, mutta sanoin että nähdään sitten huomenna. Mä voin tulla vaikka teille. Anne oli tällä aikaa löytänyt paperi laatikot ja huusi että tulla hakemaan. Miia antoi mulle pitkän kielarin ja huomasin että Anne katsoi jotenkin pitkään ja jotenkin haikeena. Miia lähti viemään ensimmäistä laatikkoa luokkaan ja Anne alkoi etsimään seuraavaa. ”Te taidatte olla tosi rakastuneita toisiinne” Anne sanoi. ”Juu ollaanhan me” vastasin. ”Se oli hienoa aikaa kun oli nuori, kaikki oli niin selvää.” ”Mä olin nuorena aika ujo ja en kulkenut missään diskoissa.” ”Nyt sitä näin vanhempana on harmitellut että miksei sitä nauttinut elämästä silloin kun oli vielä nuori ja kaunis” Anne jatkoi. Yritin keksiä jotain vastattavaa ja sanoin että ” ethän sä nyt vielä mikään vanha oo. Ja sähän oot tosi kaunis. Sä saisit vielä kenet ja minkä ikäsen vaan haluisit. Sitten sanoin lauseen joka muutti koko mun elämän: ” Kaikki meidän luokan pojat haluisi olla sun kanssa.Minä erityisesti ” Anne punastui ja sanoi ”Voi kiitos Jussi. Mutta sä taidat olla vähän liian nuori minulle. Ja minähän olen jo kihloissa ja sinä olet Miian kanssa” Sitten tein jotain mitä oon ihmetellyt jälkeenpäin monesti. Menin Annen lähelle ja suutelin häntä. ”Hän repäisi itsensä irti. Hei mä oon sun opettaja. Tämä on väärin...” Suutelin uudestaan häntä ja laitoin kädet hänen selkänsä taakse ja vedin Annen itseeni kiinni. Anne yritti mumista jotain mutta sitten hänkin laittoi toisen käden minun olkapäälle ja toisella otti pepusta kiiinni. Käytävältä alkoi kuulua ääniä...Miia oli tulossa. Lopetimme ja Anne katsoi minua kauhuissaan. Annoin Annelle nopeasti käyntikorttini ja sanoin että soita koulun jälkeen. Otimme laatikot ja lähdimme takaisin luokkaan. Ajattelin häntä koko loppupäivän ja kun pääsin kotiin menin suihkuun ja aloin odottamaan, josko Anne soittaisi. Odotin ja odotin...Lopulta väsyin ja aloin suunnittelemaan että mitä sitä illalla tekisi. Yht-äkkiä kännykkä alkoi soimaan. Numero oli ihan outo... Vastasin siihen. ”No se on Anne täälä.” Meidän pitäs varmaan puhua siitä mitä koulussa tapahtui” No hei. Puhutaan vaan. ” vastasin ”Se oli tosi paha moka. ”Mä saan potkut jos joku saa tietää.” Anne puhisi. ”En mä kerro kellekkään. Mä lupaan. Mutta mä huomasin että sä pidit siitä......Eikö me voitaisi tavata.” Vastasin. Anne piti tauon ja vastasi lopulta ”en mä nyt oikein tiedä....... Mä sainoin: ”Mä meen tohon vanhan meijerin pihaan kello kuusi. Tuu siihen jos haluut...Ja katkaisin puhelun. Anne ei soittanut enää takaisin ja kun kello oli kuusi lähdin meijerille. Kello oli n. 5min oli kuusi kun corolla ajoi hiljaa mua kohti. ”Se on Anne” sanoin hiljaa mielessäni. Auto pysähtyi ja avasin oven. Menin sisään ja Anne käski mennä matalaksi ettei kukaan vaan näe. Menin matalaksi ja laitoin käden annen reiden päälle. Anne otti kädestäni kiinni ja kysyi: ”Lupaatko että et kerro tästä kellekkään.” Lupaan ja vannon” Vastasin. ”Mihin me ollaan menossa” Kysyin. ”Mennään meille, mun mies lähti eilen lätkän mm-kisoihin joten talo on tyhjä. Kohta olimmekin jo perillä ja Anne ajoi auton autotalliin. Menimme sisään ja Anne kysyi että haluatko kahvia. ”Joo voisin ottaa” vastasin. Saimme kahvit juotua ja Anne kantoi kuppia pöydästä pois. Hän seisoi selin minuun tiskipöydän luona. Nousin pöydästä ja kosketin varovasti hänen peppuaan. Hänellä oli tumman vaaleat farkut ja neulepaita. Anne kääntyi ja aloimme suudella. Hän ehdotti että mennään olohuoneeseen. Hän sulki kaikki säleverhot ja kävi laittamassa oven lukkoon. Hän kysi että haluaisinko leikkiä lääkäriä. Vastasin että joo se on kivaa. Minulla seisoi aivan mielettömästi. Hän kävi hakemassa kamarista valkoisen paidan ja jatkoi ”Mä voin olla lääkäri ensin” Hän meni istumaan sohvalle. Menin keittiöön ja kohta Anne tuli kutsumaan minua. Menin sisään ja esitelimme toisemme. Anne kysi ”Mikäs sinua vaivaa??” ”No mun vatsa on ollut tosi kipeä jo monta päivää ja suoli ei ole toiminut ainakaan viikkoon. ”Jahas. Otetaanpa ensimmäiseksi pissa ja kakkanäyte niin vien ne laboratorioon.” Anne sanoi. Kiihotuin entistä enemmän. En arvannut että hän tykkäisi pissa leikeistä. Itse oon harrastanut jo ala-asteelta asti niitä. Pissannut lattialle ja sitte istunut päälle. Ja usein myös housuun. Anne haki Pullon ja jonkin aika ison astian keittiöstä. ja hän ojensi astian ja pullon minulle. Anna noihin Pissa ja kakkanäyte. Voin tulla kyllä auttamaan jos tarvitset apua” ”No jos sä viitsisit tulla” vastasin. Aloin avaamaan farkkujeni nappia ja Anne katseli vieressä. Sain farkut pois ja muna pullotti pikkuhousuissa. Otin nekin pois ja Anne piti pulloa edessäni. ”Sinne vaan jos tulee” Anne neuvoi. Ja tulihan minulta. Keltaista kusta. Osa valui Annen kädelle. Kun pullo oli noin puolessa välissä Anne otti pullon pois ja osa kusesta valui lattialle kun enhän saanut sitä heti loppumaan. Anne nuoli sormiaan ja otti astian. ”Siihen sitten se toinen näyte ja laittoi astian lattialle. Menin astian päälle ja pyllistin. Anne katseli takana. Multa tuli tosi iso kääkkä. Pyyhin paperilla pepun ja Anne vei näytteet ”Laboratorioon”. ”No niin tuleppa tänne niin tutkitaan hieman” Menin makaamaan sohvalle muna pystyssä ja Anne polvistui viereeni. Hän tunnusteli vatsaani ja kyseli että sattuuko?. Hä käski kääntyä. Anne otti jonkun kynän ja sanoi. ”Nyt mä vähän tähystän sun suolta. Voisitko vähän pyllistää. Anne työnsi hiljaa kynää persereikään ja auttoi sormilla. Hän tunnusteli sormilla reikääni ja kiihotuin todella paljon. Hän veti sormet ja kynän ulos ja pyyhki sormet paperiin. Ei sieltä kyllä mitään ihmeellistä näkynyt. Mene nyt kotiin ja kysy huomenna labran tulokset. ”Selvä kiitos ja näkemiin” sanoin ”Se oli tosi kivaa Anne” sanoi. ”Niin oli. Haluisitko leikkiä pissa leikkejä.” Kysyin. ”Haluun”. Tuu istumaan tänne sohvalle” Menin istumaan ja Anne istui syliini. Haluatko että pissaan housuun” hän kysyi. ”Joo” vastasin. Katselin kuinka hänen housunsa kastuivat. Hän pissasi hitaasti. Aluksi haaroihin ilmestyi pieni märkä kohta. Housut kastuvat yhä enemmän ja pissa alkoi valuta pulttuun. Anne piti silmiä kiinni ja nautti. Kosketin hänen haarojen väliin. Hän pissasi kovempaa ja pissa alkoi juoksemaan housujen läpi. Sitä valui mun päälle ja nahka sohvalle. Anne nousi ja pyöri edessäni. Annen housut olivat jo aika märät ja pissaa oli valunut myös pultusta sukille. Menin makuulle ja Anne tuli päälleni. Hän istui naamani päälle ja maistelin ja haistelin hänen pissaansa. Hän pissasi viimeiset liraukset. Pissaa tulii housujen läpi mun naamalle. Se oli niin lämmintä ja maistui ihanalle. ”Haluaisitko että kakkaan housuun” Anne kysyi. ”Joo” vastasin. Hän nousi seisomaan ja oli hieman kyykyssä. Hän punnasi ja hetken päästä sanoi. ”Nyt tuli kaikki” Kakan haju alkoi haisemaan. Anne tuli mun päälle ja piti peppuaan mun naaman päällä. Kosketin häntä ja kakka tuntui selvästi kovina kakkroina. Anne istui sohvan käsinojalle ja pyritteli peppuaan siinä. ”nyt sun pitää vaihtaa mulle housut. Hän meni heidän sängylle makaamaan. Aloin avaamaan housun nappeja. Vedin housuja pois ja yhä vahvempi kakan haju tulvi nenääni. Se tuoksui ihanalle. Anne makasi sängyllä aivan alasti. Hän alkoi pissaamaan ja häneltä tuli myös pieni kakka. Hän pyysi että pissaisin hänen päälle. Aluksi oli häjy kusta kun seiso niin paljon, mutta vähitellen alko helpottamaan. Pissa suihkusi Annen naaman ja rintojen päälle. Viimeset luraukset valutin pimpin päälle. Otin kaikki vaattet pois ja meni makaamaan Annen päälle. Hieroin Annen märkää vartaloa. Hänen pienet nännit olivat kovana. Hieroin sormilla klitorista ja suuria ja kovia huulia. Liikuttelin sormia pillussa, ja toiselläkädellä hieroin kakkaista ja märkää pyllynreikää. Anne läähätti ja hieroi itseään. Anne ehdotti että mennään suihkuun. Otin suihkun ja aloin pestä Annea. Sen jälkeen Anne pesi minut. Hän meni polvilleen ja otti jäykän munani suuhunsa. Hän otti sen syvälle suuhun ja veteli pitkiä vetoja. Aah. Hän lutkutti munaani ja laukesin. Hän otti suuhun osan mällistä ja loput naamalla. Suutelimme kiihkeästi ja nuolin omaa spermaani Annen naamalta. Lähdimme suihkusta ja Anne otti minua kädestä kiinni. Hän vei minut makuuhuoneeseen ja Anne kävi makaamaan sängylle. Aloin nuolemaan hänen klitoristaan. Hän oli todella märkä ja maistui ihanalle. Käskin mennä kontilleen. Aloin nuolemaan hänen persereikää. Putsasimme reiän hyvin ja yllätyin miten mukavaa ja puhdasta se oli. Hieroin kädellä pillua ja nuolin samalla. Anne hieroi itse rintoja ja klitorista. Hän huohotti todella äänekkäästi. Kiihdytin tahtia ja pian hän sai orkut. Nesteitä valui reittä pitkin. Nuolin pillua puhtaaksi. Anne kääntyi selälleen. Meni hänen päälleen ja aloin naimaan. Hänen pillunsa tuntui todella tiukalta. Laukesin pian ja rojahdin makaamaan Annen viereen. Anne pyysi että tulisin aivan hänen viereensä. Me vedettiin peitot korviin ja maattiin vaan. Kumpikaan ei puhunut mitään. Anne sanoi hetken päästä että ”Kiitos. Tämä oli hauskaa vai mitä” . ”Joo oli” vastasin. Aloimme kummatkin siivota jälkiä ja kun kaikki oli valmista lähdin pois. Ovella suutelimme. Kävelin kotiin vaikka matkaa oli lähes kaksi kilometriä. Olin todella onnellinen. Lauantaina Anne soitti ja sovittiin että ei tavata enää ja että pidetään tämä meidän salaisuutena. Kiitos Anne kaikkien aikojen parhaasta seksistä!!


The End

5

7949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeah

      Hyvä tarina. Vedin käteen kaks kertaa tarinan aikana. Jatka samaan malliin tasamaantallaaja!!!

      • Anonyymi

        Kuohi ittes urpo


    • N20

      Noi kakka ja pissa leikit on mun mielestä kauheita!! Mutta muute ihan hyvä

    • Anonyymi

      Nyt on 2024

    • Anonyymi

      Tyypillinen speden löpinöitä ja lopuksi the end buaahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe