musiikista ja yleensäkin esiintyjänä?!
Itse pidän kovasti Tommista... on upea esiintyjä ja hänellä varsinkin tällä uudella levyllä on monta koskettavaa kappaletta!
-asiallisia vastauksia-
Mitä tykkäätte
57
1960
Vastaukset
- ingalill
hyvä esiintyjä, tykkään hänestä vielä enemmän livenä kuin levyllä! Tää uusi levy on kyllä onnistunut, varsinkin kappale "Paljon sanomatta jää" saa fiilistelemään! tulee olemaan kiintotähti!
- tupu¤
Symppis tyyppi tommi on, ottaa aina kaikki fanit huomioon ja lataa keikalla täysillä! tommin levyistä myös tykkään mm. laulu joutsenien, jos en sua huomenna nää, aikanaan, kotkan siivet jne... toivottavasti levyttää seuraavaksi jotain lattarimusaa!
- eka levy
oli parempi. Aikanaan on paras uusimmalla levyllä. Keikoilla en ole käynyt.
- Ramonva
ei kiinnostais mennä keikalle.
- Köhöh
olen ollut Tommin keikalla alkuaikana. Jotenkin on vaan jäänyt, kun on parempia artisteja tullut kuunneltavaksi. En silti sano, että Tommi on mikään huono, ei vain oikein kolahtanut minuun! Tsemppiä vaan kaikille jotka tykkäätte!
- ja ei
Jotenkin liian tavanomainen ja persoonaton jäädäkseen mieleen.Parin biisinsä vuoksi olen kuunnellut,mutta vain koska tykkään niistä biiseistä ja sen ääni kuulostaa niihin sopivalta.(Laulu joutsenien,Kaikki tytöt,Johnny blue).Mut on sillä ihan hyvä ääni.
- Gerd
Täytys sanoa, ettei tää kaveri kyllä massaan huku. Ääni on upea, pystyy tulkitsemaan kevyestä klassiseen ja olenpa joskus kuullut hänen vetäisevän lonkalta kunnon rokkiakin. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta mikäli kuulopuheisiin on uskominen, niin tekee myös kirkkokonsertteja, joten...!Ps. loistava lavalla, käykääs kurkkaamassa.
- jowell8303
pidän tommista esiintyjänä ja laulajana kovasti. hänellä on hienoja biisejä!
- sinikka tuusula
tommi on loistava artisti, pitänyt jalat maassa ja hänellä on karismaa ja sitä mitä mitä iskelmämusiikissa tarvitaan: selkeää artikulaatiota!!!
- Liliaan
tyylikäs laulaja, ja on vahva tulevaisuuden nimi! sanokaa mun sanoneen...
- leila,leila,leila
kyllä tää laulaja on työnsä hyvin hoitanut... ja on ihan hyvä laulaja! ekasta levystä en muuta tiedä kuin laulu joutsenten, mut tämän uuden kyllä jo kesällä hankin ja olen pitänyt kuulemastani! nuoreksi mieheksi tulkitsee ihan hyvin kyllä... oma suosikkilaulaja on kari tapio!
- niisku neiti
tommi on jees! ääni miellyttää, eikä ärsytä niikuin monilla tämän päivän laulajilla, valitettavasti! mun lempparibiisi on "kotkan siivet"
- -*-*-*-*
ihan hyvä laulaja on tommi!
- tykätä
ei niin ei
- Just me
Pidänpä kovasti Tommista esiintyjänä,hänellä on mielyttävä lauluääni, sekä lavakarismaa yllinkyllin, samoin kuin vanhemmalla herralla nimeltään Tapani.
- Tapsa...
Just me kirjoitti:
Pidänpä kovasti Tommista esiintyjänä,hänellä on mielyttävä lauluääni, sekä lavakarismaa yllinkyllin, samoin kuin vanhemmalla herralla nimeltään Tapani.
...riittäisi tän kokoiseen maahan. Tommilla keskivertotangofinalistin ääni, ei tykkää ei.
- tavallinen...
Liian tasapaksu ääni minun makuuni, ei sävähdytä yhtään.
- katariina j.
pidän kovasti tommista esiintyjänä... hän on nöyrä yleisöään kohtaan ja tekee hyvää uraa! tosin saisi esiintyä muissakin projekteissa kuin vain humppalavoilla! myös hänen musiikistaan pidän, itse taas kuuntelen enemmän tätä jälkimmäistä levyä kuin ensimmäistä! toivottavasti tulee esiintymään vielä pitkään, ainakin keikkoja miehellä riittää!
- mie vuan
mien tykkään kovasti esiintyjänä soidinmäen tommista hyviä kappaleita... karismaattinen ja hyvä ääni!
Tommissa on karismaa. Hän on sympaattisen ja miellyttävän oloienn persoona. Hyvä-ääninen laulaja ja ihan söpönenkin.
- onon
Tottahan toki on, häntähän on verrattu nuoreen Tapsaan, joten miten ei olisi ;)
- PARAS!
Tommi on hyvä esiintyjä, jaksan aina mennä hänen keikoilleen ja kuuntelen hänen musiikkiaan
- Kake vaan
juu, kaveri on näin miehen näkökulmasta katsottuna ja kuunneltuna ihan jees ja mun ja vaimon lempi skipale on aikanaan, taitaapi olla toka cdltä.
- Eka fani
On, mutta parempiakin on olemassa. Ulkonäkö se on jokaisella omansa. Ja kauneus on katsojan silmissä. Toiselle jokin on kaunis tai komea, toisille taas ei! Lauluääntä pojalla kyllä riittää, mutta ei vaan oikein kolahda minuun, ellei lukuun oteta lauluajoutsenien -biisiä
- hyviä
laulajia, ja tommi on yksi niistä! on karismaa ja tapa tulkita kappaleita hyvin!!! pidän myös tommin tavasta ottaa yleisönsä, niin kuin joku kertoikin on nöyrä ja kuuntelee myös yleisön toiveita...
- ¨elisabeth¨
osaavaon tämä laulaja, olin kuuntelemassa häntä pari vuotta sitten jyväskylän paviljongissa... hän esiintyi siellä tsunamin hyväntekeväisyys konsertissa: osasi laulaa klassista upeasti myös, se jäi hänestä mieleen!
- kiertue
yhteen edellisistä viesteistä kommentoisin, että Tommi on mukana Sinitaivas- kiertueella... joku vaan kommentoi, et miks Tommi ei tee konsertteja...
- karaokelaulaja
tommilla on luontaista karismaa, ei tarvitse mielistellä yleisöään... ja mukava artisti, on aina aikaa olla fanien kanssa! Lööppijulkisuus myös vähäistä, mikä hyvä! Hänen musiikkiaan olen jonkun verran kuunnellut, tykkään eniten johnny blue kappaleesta.
- turun flikka
ennen en pitänyt tommista niin paljon, mutta nyt tää uusi levy on sellaista mistä meitsi tykkää :]
- tällä soidinmäellä
kyllä on: aikanaan, kesäyö, kaikki susta muistuttaa, rumba negro, kotkan siivet, julien cabaree...
- <cadilac>
tommi on taiteilija, joka osaa ottaa yleisönsä... kävin katsomassa häntä komeetassa, hyvä ääni!
- Köhöh
kävin Komeetassa kattomassa toista hyvää, nuorta artistia! Väkeä oli tupaten täynnä kaikkialla! Tapasin siellä muuten Eka faninkin!
- ......
Köhöh kirjoitti:
kävin Komeetassa kattomassa toista hyvää, nuorta artistia! Väkeä oli tupaten täynnä kaikkialla! Tapasin siellä muuten Eka faninkin!
...Mistäs tunnistitte toisenne? t. Utelias
- .........
tommin pitäis mun mielestä myös laulaa ja näytellä, jossain teatterissa!!!
- juuliska
komia poika, kävin hänen kotisivuillaan!
- kyllä, kyllä.....
upea laulaja tämä soidinmäki, saa nuoretkin lavoille.... hyvää menevää musiikkia!
- sanon
että aluksi tykkäsin Soidinmäen esiintymisestä, mutta nyt alkaa jo tympiä!
- asemiaan!
tommi on parantanut tyyliään ja asemiaan monipuolisemmaksi artistiksi... hänelle on tullut särmää ja karismaa lisää, ja tämä uusin tuotos "kotkan siivet" on selkeästi parempi kuin tuo ensimmäinen levy!!!
- 'trendikäs'
tommi pukeutuu tosi trendikkäästi nykyään, eikä enää pidä sitä vanhemman miehen tyyliä! komea mies samoin kuin mikko mäkeläinen!
- onkaan
Milloin näistä kahdesta on tullut komeita? Ei ainakaan viimeksi nähdessä olleet kovinkaan kummosen näköisiä. Ihan tavallisen suomalaisen vaaleaverikön näköisiä! Komeita miehiä on kyllä, mutteivät nämä!
- Loviisa
onkaan kirjoitti:
Milloin näistä kahdesta on tullut komeita? Ei ainakaan viimeksi nähdessä olleet kovinkaan kummosen näköisiä. Ihan tavallisen suomalaisen vaaleaverikön näköisiä! Komeita miehiä on kyllä, mutteivät nämä!
Muutaman kerran olen Tommin nähnyt - ja aina tykännyt - mutta vaaleaverikköä en noina iltoina lavalla en ole nähnyt! Tommi on tumma...
Todella sympaattinen ja tyylikäs tyyppi!!!
- ellu...
pakkohan se lippu oli ostaa, kun tommi konsertoi sinitaivaassa... samoin pidän kovasti eija kantolan musiikista!
- juuliska
miekin varasin jo ajat sitten sinitaivas-liput tampereelle! odotan jo kovasti miltä tämän vuoden konsertti näyttää!
- mutsuu nyös meitiä!!!!
olen menossa ensimmäisen sinitaivaskonserttiin, koska tänä vuonna siltä osaa odottaakin jo vähän enemmän... jotenkin aikaisempina vuosina se on vaan jäännyt!
- jellona*
tommin musiikista pidän, mitä olen radio suomesta kuullut... varsinkin se Kotka- kappale on upee... mut keikoille en ole vieläkään päässyt, aina ollut joku este!
- ei kanna
Tuo kotkan siivet biisi on aivan karsea! Tommi laulaa siinä tosi surkeesti, aneemisesti, ihan kuin jokin pidättelisi ääntä, väkisin ulos kurkusta puristettua. En myöskään pidä hänen Tapanimaisesta tyylistään yhtään. Joissain biiseissä ääni on ihan ok, mutta tuo karsea Kotkan siivet vei minun pisteet kyllä aika kauas.
- ¨Stella¨
Tommissa on sitä karismaa mitä laulajalla kuuluu ollakin, hänen kaikoilleen on aina kiva mennä, koska saa varmasti monipuolista musiikkia kuultavaksi... pidän myöskin Tommin levytuotannosta, ja varsinkin kappaleista "Aikanaan" "Kaikki tytöt" ja "Kesäyö"
- on Paras!
Aikanaan on Tommin paras kappale, en ymmärrä miksi sitä tai kappaletta Kesäyö ei valita Iskelmän listalle....... ei voi ymmartaa!
- ja nöyrä
yleisöä kohtaan sanoisin...olin katsomassa häntä ensimmäistä kertaa ylihärmässä ja siellä esiintyi edukseen!!
- nautittua!
tommi soidinmäki ja seinäruusut olivat eilen oulun suunnalla hietasaaressa esiintymässä... todella hyvä poppoo ja paljon tuli tanssittavaa musiikkia eikä pelkästään beattiä tai tangoa! ensimmäistä kertaa olin tätä soidinmäekä katsomassa, ja vaikutti kyllä hommansa osaavalta nuorelta mieheltä jolla ei ole kusi noussut päähän...
- tuulispäät
on aina leppoisa meininki... tommi vetää nuorempiakin ihmisiä lavalle, mikä on myös mukava asia...
- -emppu-
näin hänet viimeksi kesällä pappisten lavalla, oli kyllä jees esiintyjä! pulloon laittaisin jos saisin!
- tommin äänestä!
ei ärsytä millään tavoin, ehdottomasti parhaat kappaleet tommilta on kotkan siivet ja aikanaan
- Hedda
No joo, täytynee todeta, että tykkään kovasti Tommin tavasta laulaa ja ottaa yleisönsä, mutt´minkä hiivatin takia iskelmän listall´oli Tommin ja Saijan( Tuupanen) duetto, hyi, laulajiss´ei vikaa, mutt´kappale kaamea
- Sinikellonen
Hedda kirjoitti:
No joo, täytynee todeta, että tykkään kovasti Tommin tavasta laulaa ja ottaa yleisönsä, mutt´minkä hiivatin takia iskelmän listall´oli Tommin ja Saijan( Tuupanen) duetto, hyi, laulajiss´ei vikaa, mutt´kappale kaamea
Joo tykätään täälläkin,on jotenkin niin symppis ja komia.Eka levy mulla on tykkään Laulu joutsenien kappaleesta.On yks hyvistä kuninkaallisista sitte viime vuosien.Myös Marko Lämsä on hyvä.Olin kesällä jenkalla kuuntelemassa,tuli viimeisen kappaleen aikan ayleisön joukkoon ja kätteli yleisöä jopa minua.On todella hyvä laulaja ja symppis vähän saman oloinen kuin Tommi.
- Nääs,nääs
Sinikellonen kirjoitti:
Joo tykätään täälläkin,on jotenkin niin symppis ja komia.Eka levy mulla on tykkään Laulu joutsenien kappaleesta.On yks hyvistä kuninkaallisista sitte viime vuosien.Myös Marko Lämsä on hyvä.Olin kesällä jenkalla kuuntelemassa,tuli viimeisen kappaleen aikan ayleisön joukkoon ja kätteli yleisöä jopa minua.On todella hyvä laulaja ja symppis vähän saman oloinen kuin Tommi.
samma här, tykkään Tommista perkuleesti, on yksinkertaisesti lahjakas kaveri.
- kosketti...
kuulin tässä jostain paikallisradiosta soidinmäen (uuden?) kappaleensa "aikanaan"! erittäin onnistunut kappale, ja sanat PUHUTTELEVAT!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954