Kun toi Angus soittaa Gibsonin SG:llä niin minkä merkkisellä kepillä toi Malcolm soittaa
Tota noin
4
554
Vastaukset
- kitarariffaaja
Gretschillä. Soittaa usein itse tehdyllä mallilla. Löytyy Gretchin sivuilta.
- äly&väläys
Malcolm on kitaristi, ei rumpali.
Cretsch on rumpumerkki - kitarariffaaja
äly&väläys kirjoitti:
Malcolm on kitaristi, ei rumpali.
Cretsch on rumpumerkkiJos väität että Gretsch ei ole kitara niin et ole kitaraa nähnykkään. Pistä vaikka googleen gretsch guitars niin siellä on Gretsch kitaroita gearissa ja malcolmin signatured kanssa. Gretsch on mun mielestä yks parhaita kitaroita gibsonin jälkeen. Niistä lähtee kunnon raskas riffiääni ja sen huomaakin jätkien musiikissa.
- samalla
kitarariffaaja kirjoitti:
Jos väität että Gretsch ei ole kitara niin et ole kitaraa nähnykkään. Pistä vaikka googleen gretsch guitars niin siellä on Gretsch kitaroita gearissa ja malcolmin signatured kanssa. Gretsch on mun mielestä yks parhaita kitaroita gibsonin jälkeen. Niistä lähtee kunnon raskas riffiääni ja sen huomaakin jätkien musiikissa.
rumpu että kitaramerkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253