Sorella selitti äsken viihdeuutisissa jotain että:
"joo pikkasen harmittaa tää kohu...." Sitten muikisteli tuttuun tapaan suutansa ja pyöritteli
silmiään. Onko se oikeesti noin naivi vai vetääkse jotain roolia?
Sorella
12
3218
Vastaukset
- g78
...on varmaan aika vaikee suhtautua kaikkeen julkisuuteen, varsinkin kun on niin päaljon idiootteja jotaka heittää P***tä niskaan ja latelee mielipiteitään. Varmaan ton kuvion jälkeen muutenkin vaikeeta kohdata ihmiset ja varmasti toi duuniin palaaminenkin mietityttää... Tsemppiä Sore!
Ps. Kyllä itsekkin varmaan olisin vaikeena vastaavassa tilanteessa ?!? Sorella: Maailmani ei kaadu tähän
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/473912?big_brother- ------------------
sanoi näin: "oon ilmeisesti suomen ainoa opettaja joka juo viiniä"!
Eihän kyse ole siitä, etteivätkö muut opettajat joisi. Toiset vaan eivät mene vetämään perseitä telkkariin ja nolaamaan itteensä.
- Janetska
on olla ihan omana itsenä:sorellaa varmasti jännittää kaikki tilanteet,joissa joutuu palaamaan siihen iltaan ja yöhön.
Tsemppiä Sorella,olet hieno tyyppi.Voimia ja menestystä sulle eteenpäin. - positiivisesti
Saamarin manki meni pilaamaan Sorellan kilpailun. Sorella oli todellinen tähti talossa!
- SoPuli^^
Tuskin Sorella ainoa viiniä juova opettaja Suomessa on, aivan kuten hän itse huomautti.
- noin itsensä
nolannut opettaja varmaan on.
- palautetta
soreliini on saanut vanhemmiltaan...
- .........
...........
- BB katsoja
Tsemppiä Sorella. Toivottavasti kaikki järjestyy.
Oikein hyvää syksyn jatkoa sulle. - ei...
tapa se vahvistaa!!! Älä ota sitä vakavasti!!! Tsemiä Sorellalle!!!
- jospakin
opettelis syömään sipulia ja lähentelemästä pikkupoikia ja olis hiukan vähemmän itsekäs. Sorella käytti sanaa minä ylettömän usein ja oli kiinnostunut vain itsestään ja teennäisistä tunteistaan.
En haluaisi lapsilleni tuollaista opettajaa, jonka sosiaalinen äly on alle arvostelun. Myöskin neidin olisi paikallaan opetella ihan normaaleja vapaa-ajan yhdessäolotaitoja. Normaalit ihmiset eivät kulje kerjäämässä erikoishuomiota joka asiassa, vaan yrittävät itse antaa ympäristölleen jotain, sen sijaan että vaatisivat vaan itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602