Onkohan -99 1,2 16v Bravon tulipellissä valmis läpivienti reikä sisäpistokkeelle?
Bravon lohkolämmitin
8
710
Vastaukset
- Heikki74
Ainakin Fiat Bravassa vm -98 oli...
-99 1,2 16v Bravassa on sisäpistoke valmiina, ainakin SX-mallissa.
- Bravoo
SX se on tuokin mutta sisäpistoketta ei oo.
Lohkolämmitin on alavesiletkussa.Onko teillä? - sisäpistoke
Eipä noissa missään vehkeissä kyllä ole valmiina sisäpistoketta kun ne tehtaalta tulee eli kyllä nuo uusien autojen osalta asennetaan ihan täällä Suomen päässä....
- Bravoo
sisäpistoke kirjoitti:
Eipä noissa missään vehkeissä kyllä ole valmiina sisäpistoketta kun ne tehtaalta tulee eli kyllä nuo uusien autojen osalta asennetaan ihan täällä Suomen päässä....
Ok.Ostin romikselta eilen Defan pistorasian,haarottajan ja kaks jatkoa 20€:lla.
Täytyy vissiin katella tarkkaan sopiva paikka reiälle tulipellissä ja porailemaan. - sisäpistoke
Bravoo kirjoitti:
Ok.Ostin romikselta eilen Defan pistorasian,haarottajan ja kaks jatkoa 20€:lla.
Täytyy vissiin katella tarkkaan sopiva paikka reiälle tulipellissä ja porailemaan.Kannattanee nyt ensin kuitenkin metsästästää sieltä apukuskin jalkatilasta joka puolelta sitä läpivientiä...kyllä niissä useimmiten läpivienti on olemassa mutta saattaa olla hankalassa paikassa joten sitä ei helpolla huomaa sieltä...jos vaan vienti löytyy niin ei missään nimessä kannata itse porailla ylimääräsiä reikiä..porattuja reikiä on hankala ruostesuojata kunnolla jne....
- Bravo 1,6 ELX
sisäpistoke kirjoitti:
Kyllä ainakin -01 mallissa on reikä apparin puolella, jopa sisäpuolella verhoilussa on reikä.
- Palopellin vasen reuna....
Elikkä moinen löytyy palopellin pelkääjän puoleisesta yläreunasta, pitää vähän eristemattoa kääntää pois edestä ja kurkistaa, niin johan löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922