epica

kulutus

on aika hurja!
100 km pelkkää kaupunki ja taajamaajoa,paljon kiihdytyksiä liikennevaloista..15,8 litraa.
mitenhä lie talvella.
tämä testi oli 2.0 6-koneella ja automaattivaihteistolla.muuten on hyvä auto,mutta toi aut.lootan välitys on valitettavasti epäonnistunut,ajatus on että vääntö yläkierroksilla..mutta..mutta..lompakon kustannuksella!

3

1282

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PPLehto

Kävin koeajamassa 2.0 automaatin heti, kun Epica kauppoihin tuli. Koeajon (n. 20-25km) aikana kulutus oli tietokoneen mukaan 8,5 litraa sadalla. Ajosta noin 70 prosenttia oli taajama-ajoa ja loput moottoritietä. Keskusta-ajoa ei ollut ollenkaan. Koeajo tapahtui siis Turku-Raisio-ympäristössä...

• PPLehto

Tosiaan ostin Epican 2-litraisena automaatilla (LT) ja kulutusmittari näyttää yleensä samoja lukemia kuin koeajoautossakin mutta... todellinen kulutus on ollut lähes pelkässä maantieajossa 8,2, sekalaisessa ajossa 9,8-10,5 ja pelkässä kaupunkiajossa 11,6. Käytännössä kulutus pyörii koko ajan kympin paikkeilla mun ajossa. Kulutus on siis noin 1,5 litraa suurempi kuin mitä ajotietokone näyttää. Toivottavasti kulutus laskee samalla tavalla kuin entisessä Nubirassakin (noin litralla/100km ensimmäisten 20tkm:n aikana).

• epica,..,
        PPLehto kirjoitti:

Tosiaan ostin Epican 2-litraisena automaatilla (LT) ja kulutusmittari näyttää yleensä samoja lukemia kuin koeajoautossakin mutta... todellinen kulutus on ollut lähes pelkässä maantieajossa 8,2, sekalaisessa ajossa 9,8-10,5 ja pelkässä kaupunkiajossa 11,6. Käytännössä kulutus pyörii koko ajan kympin paikkeilla mun ajossa. Kulutus on siis noin 1,5 litraa suurempi kuin mitä ajotietokone näyttää. Toivottavasti kulutus laskee samalla tavalla kuin entisessä Nubirassakin (noin litralla/100km ensimmäisten 20tkm:n aikana).

oli kovat täälläpäin -20-25 astetta!
        kaupunkiajossa vei n.15 litraa satasella,nyt on nollakeli ja kulutus on pyörinyt n.10 L.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe