Hiekkaa ympäri kämppää..

miz

Elikkäs, heitelkääpäs vinkkejä, millä saatte sen kissanhiekan pysymään siellä laatikossa.. Onko mun kissoilla omituiset tassut kun hiekka kulkeutuu niiden tassuissa jopa toiselle puolelle asuntoa.. ;) Tuleepahan imuroitua joka päivä. :)

6

1483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaanuli

Meillä sama "ongelma" :) Kissanhiekkaa todellakin saattaa löytyä mistä vaan. Tuntuu, ett kissaherramme oikein "ravistelee" jalkojaan laatikosta tultuaan. Imurointi tuttua puuhaa täälläkin päässä :)

• miz

Kyllä tuntuu välillä että nuo kissaherrat oikein varoo tuolla vessassa kävelyää, ja sitten ku olohuoneen puolelle päästää ni sitte ravistellaa tassut puhtaaksi. :) Sängyssä etenki se hiekka on melko ikävän tuntusta..

• tällaista?

laita jotain karkeahkoa mattoa tai sitten muovimattoa astian joka reunan alle, niin että kissa kävelee siitä ja suurimmat jää mattoon. Itse koitin muovimattoa mutta omat kissani tykkäävät pissata moiset, kuten eteisen kynnysmaton. Jollakulla toisella se voisi toimia.

• sama ongelma

silloin kun käytimme hiekkaa. Varsinkin pitkäkarvaisen kissan pitkiin tassukarvoihin hiekka tuntui jäävän aika hyvin. Vaihdoimme pelletteihin, eikä sen jälkeen ole kissojen laatikoiden sisältöä löytynyt kuin vessasta laatikon vierestä. Eikä niitä pellettejäkään olisi muualla kuin laatikossa, jos yksi kissamme ei olisi niin innokas kaivamaan laatikossa :) Olemme laittaneet laatikoiden alle sellaisen muovisen ruohomaton (tarkoitettu ulkokenkien putsaamiseen ulkoa tullessa). Siihen jäävät nekin pelletit, jotka laatikoista pois tulevat.

• Lurkki

Vaihdoimme kanssa hiekat pelletteihin - aluksi aika arvellen kuinka mahtaa poika suhtautua.
      -Olikin aluksi kummissaan - kävi useasti nuuskimassa ja tassulla koittamassa ja naukaisten katsoi minuun päin että: emäntä , mitä kummaa tämä on ? - Minä siihen että liruttele sinne vaan , se on uutta hiekkaa ja niinpäs sitten homma alkoi sujumaan . Mulla on kanssa boxin alla sellainen kylpyhuonematto johon jää tassuista kulkeutuvat irtopelletit- joskus löytyy muutama " helmi " jostain huoneesta mutta se on helppo poistaa. Ja mielestäni noiden pellettien tuoksu on tosi hyvä puuntuoksu.
      " pellettipoika "

• 2kissaa

Aikaisemmin kyselin itse samaa, kun hiekkaa oli joka paikassa tassujen mukana kulkeutuneena.Laitoin kissoille ison laatikon korkeilla reunoilla (vigrenin laatikko).Hiekka pysyy kylppärissä, ilmeisesti hiekka irtoaa tassusta, kun kissa jotuu hyppäämään ja levittää anturansa alastuloon.Tepsi meillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe