Tietäiskö joku kauanko nykypäivänä auton valmistus kestää eli kuinka nopeasti esim. uus Bemari vaikka 320 tulee linjalta ulos?
Jenkeillä taitaa olla käytössä joku nettisivu mistä voivat seurata oman autonsa valmistuvaiheita? Ei taida olla euroopan markkinoilla vastaavaa käytössä?
Auton valmistuaika
9
1337
Vastaukset
- kebab!
Oisihan se hauska katsoa kun turkkilaisia hyörii pemarin ympärillä huutaen allahia kun osat eivät mene paikoilleen
- tota...
...mitä sitten?
- sitten..
tota... kirjoitti:
...mitä sitten?
kun sinulla on joskus varaa ostaa oma uusi auto.
Tiedoksi että ei kaikkiin kysymyksiin netissä tarvitse vastata. Riittää hyvin kun vastaat niihin mihin oikeasti tiedät vastauksen. - uusi auto
sitten.. kirjoitti:
kun sinulla on joskus varaa ostaa oma uusi auto.
Tiedoksi että ei kaikkiin kysymyksiin netissä tarvitse vastata. Riittää hyvin kun vastaat niihin mihin oikeasti tiedät vastauksen.Ihan uusi BMW 325i. Maksoin käteisellä eikä senttiäkään velkaa. Enkä vieläkään tiedä mitä merkitystä sillä on kuka sen on tehnyt.
Kun nyt selvästikin olet paljon maailmaa nähnyt, avarakatseinen maailmanmies niin kerropas mikä on sopiva kansalaisuus auton valmistamiseen ja mikä on kyseisen auton merkki mitä tekevät vain tämän kansalaisuuden edustajat? - perusteella...
sitten.. kirjoitti:
kun sinulla on joskus varaa ostaa oma uusi auto.
Tiedoksi että ei kaikkiin kysymyksiin netissä tarvitse vastata. Riittää hyvin kun vastaat niihin mihin oikeasti tiedät vastauksen....sinä päätät kuka saa vastata mihinkin kysymykseen? Puhuthan sä itsekin täällä pelkkää paskaa etkä varmasti ole koskaan käynyt yhdelläkään Bemarin tehtaalla.
- puhuta
fordiin laitoivat jonku prikan väärin päin,eivät
käyneet perhana kunolla.
- menee
Aika tarkkaan vuorokausi siitä hetkestä kun valmistus aloitetaan.
- tehtaalla
tekee silleen, että ne valmistaa ekana yhden auton alusta loppuun ja sitten aloittaa seuraavan auton ihan alusta asti.
Autojahan valmistuu 365 vuodessa tai sitten 366 jos on karkausvuosi.
Tämä on varmaa tietoa.
Mutta tuskin on autosi mutta voit katsoa kuinka se bmw valmistuu.
http://video.google.com/videoplay?docid=-6390440238503396689&q=bmw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504