Löytyy 5 vanhaa ehiökorttia. Kulkeneet vuosina 1901(2kpl),1890(2kpl),1888(1kpl) belgiasta saksaan, belgiasta Ath:n, itävallasta saksaan, italiasta saksaan ja englannista saksaan.
Eli kysymys kuuluu onko kenties arvoa ja että mistä voisi löytää lisätietoa tai mahdollisia keräilijöitä, jotka tietäisi näistä lisää/jotain.
Ehiökortit
7
715
Vastaukset
- siinä
paksussa LAPE-luettelossa tietoa myös ehiökorttien arvosta eri aikakausilla.
- joooo...
Täytyypäs polkaista kirjastoon etsimään paksu LAPE. Kiiitoooos!
- ememem
Ota selvää missä toimii lähin postimerkkikerho.Useilta isommilta paikkakunnilta tällainen löytyy.Siellä osaavat kertoa mistä tietoa saat.Pari kaveria tarjottelee LAPE-luetteloa mutta sieltä EI löydy eurooppalaisia ehiöitä,ainoastaan suomalaisia.
- ememem
Googleta "suomen filatelistiliitto jäsenkerhot"niin löydät luettelon jäsenkerhoista sekä näiden yhteyshenkilöistä.
- alkuper.
ememem kirjoitti:
Googleta "suomen filatelistiliitto jäsenkerhot"niin löydät luettelon jäsenkerhoista sekä näiden yhteyshenkilöistä.
Tattis sulle vastauksista.
- sorry,
alkuper. kirjoitti:
Tattis sulle vastauksista.
ei niitä kyllä lape-luettelosta löydy, kun ulkolaisia ovat. Luin niin äkkiä, etten tajunnut.
- slim
ovat, itse keräilen kyseisiä kortteja ja niiden käypä hinta on n. 1 - 5 € kpl riippuen kunnosta ja leimoista ja mahd lisämerkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701489
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361106- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html175812- 39759
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530595- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531