Löytyy 5 vanhaa ehiökorttia. Kulkeneet vuosina 1901(2kpl),1890(2kpl),1888(1kpl) belgiasta saksaan, belgiasta Ath:n, itävallasta saksaan, italiasta saksaan ja englannista saksaan.
Eli kysymys kuuluu onko kenties arvoa ja että mistä voisi löytää lisätietoa tai mahdollisia keräilijöitä, jotka tietäisi näistä lisää/jotain.
Ehiökortit
7
715
Vastaukset
- siinä
paksussa LAPE-luettelossa tietoa myös ehiökorttien arvosta eri aikakausilla.
- joooo...
Täytyypäs polkaista kirjastoon etsimään paksu LAPE. Kiiitoooos!
- ememem
Ota selvää missä toimii lähin postimerkkikerho.Useilta isommilta paikkakunnilta tällainen löytyy.Siellä osaavat kertoa mistä tietoa saat.Pari kaveria tarjottelee LAPE-luetteloa mutta sieltä EI löydy eurooppalaisia ehiöitä,ainoastaan suomalaisia.
- ememem
Googleta "suomen filatelistiliitto jäsenkerhot"niin löydät luettelon jäsenkerhoista sekä näiden yhteyshenkilöistä.
- alkuper.
ememem kirjoitti:
Googleta "suomen filatelistiliitto jäsenkerhot"niin löydät luettelon jäsenkerhoista sekä näiden yhteyshenkilöistä.
Tattis sulle vastauksista.
- sorry,
alkuper. kirjoitti:
Tattis sulle vastauksista.
ei niitä kyllä lape-luettelosta löydy, kun ulkolaisia ovat. Luin niin äkkiä, etten tajunnut.
- slim
ovat, itse keräilen kyseisiä kortteja ja niiden käypä hinta on n. 1 - 5 € kpl riippuen kunnosta ja leimoista ja mahd lisämerkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450