Löytyy 5 vanhaa ehiökorttia. Kulkeneet vuosina 1901(2kpl),1890(2kpl),1888(1kpl) belgiasta saksaan, belgiasta Ath:n, itävallasta saksaan, italiasta saksaan ja englannista saksaan.
Eli kysymys kuuluu onko kenties arvoa ja että mistä voisi löytää lisätietoa tai mahdollisia keräilijöitä, jotka tietäisi näistä lisää/jotain.
Ehiökortit
7
715
Vastaukset 7
- siinä
paksussa LAPE-luettelossa tietoa myös ehiökorttien arvosta eri aikakausilla.
- joooo...
Täytyypäs polkaista kirjastoon etsimään paksu LAPE. Kiiitoooos!
- ememem
Ota selvää missä toimii lähin postimerkkikerho.Useilta isommilta paikkakunnilta tällainen löytyy.Siellä osaavat kertoa mistä tietoa saat.Pari kaveria tarjottelee LAPE-luetteloa mutta sieltä EI löydy eurooppalaisia ehiöitä,ainoastaan suomalaisia.
- ememem
Googleta "suomen filatelistiliitto jäsenkerhot"niin löydät luettelon jäsenkerhoista sekä näiden yhteyshenkilöistä.
- alkuper.
ememem kirjoitti:
Googleta "suomen filatelistiliitto jäsenkerhot"niin löydät luettelon jäsenkerhoista sekä näiden yhteyshenkilöistä.
Tattis sulle vastauksista.
- sorry,
alkuper. kirjoitti:
Tattis sulle vastauksista.
ei niitä kyllä lape-luettelosta löydy, kun ulkolaisia ovat. Luin niin äkkiä, etten tajunnut.
- slim
ovat, itse keräilen kyseisiä kortteja ja niiden käypä hinta on n. 1 - 5 € kpl riippuen kunnosta ja leimoista ja mahd lisämerkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133931
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27906Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s42793- 39715
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48674Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67578- 56576
- 36568
- 76567
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57565