kertokaa..

#emppu

kärsin selkä kivuista ja kaikkia keinoja on nyt melkein kokeiltu ja tilasin nyt kokeeksi homeopaatilta muutamia lääkkeitä joiden pitäisi mm, vahvistaa niveliä. lääkkeiden nimet on: Rhus toxicodendron, novo msm, sitte oli kaks vielä jotai muuta mutta en muista nyt niiden nimiä. eli onko kukaan syönyt näitä ja minkälaista apua on ollu?

11

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi

      tilata lääkkeitä noin vaan, vaan oikea homeopaatti pitää vastaanoton ja yksilöi selkäoireesi ja valitsee kymmenien aineiden joukosta sinulle sopivan. Tuommoista toimintaa ei harjoita homeopaatti joka on saanut oikean koulutuksen.

      • -tätäkö se on

        Onko tämä nyt siis sitä aktivointia? Eli lääkkeet eivät toimi ellei homeopaatille ole maksettu?


      • ei voi
        -tätäkö se on kirjoitti:

        Onko tämä nyt siis sitä aktivointia? Eli lääkkeet eivät toimi ellei homeopaatille ole maksettu?

        Maksetaanko lakimiehen palveluista?
        Saako hierojan palveluja ilmaiseksi?
        Leikkaako parturi hiuksia ilmaiseksi?
        Tehdäänkö talon sähkösuunnitelmia jossain ilmaiseksi?
        Leipooko leipuri ilmaista leipää?
        Tekevätkö papit töitä ilmaiseksi?
        Toimiiko työvoimaneuvoja ilmaiseksi?
        Siivoaako siistijä ilmaiseksi?
        Ja näitä on vaikka kuinka. Jos joku tekee työtään ilmaiseksi, voisitko kertoa, mitä he syövät, millä ostavat vaatteita, missä asuvat ilmaiseksi?
        Elämän realiteetti on, että jokainen tarvitsee palkan työstään. Toinen realiteetti on, että homeopatia ei ole jotain, missä vaan tilataan lääkkeitä ihmisen tautihistoriaan ja elämään tutustumatta. Tämän taas tietävät ne, jotka kyseiseen asiaan ovat pikkuisenkin perehtyneet.


      • Voi voi
        ei voi kirjoitti:

        Maksetaanko lakimiehen palveluista?
        Saako hierojan palveluja ilmaiseksi?
        Leikkaako parturi hiuksia ilmaiseksi?
        Tehdäänkö talon sähkösuunnitelmia jossain ilmaiseksi?
        Leipooko leipuri ilmaista leipää?
        Tekevätkö papit töitä ilmaiseksi?
        Toimiiko työvoimaneuvoja ilmaiseksi?
        Siivoaako siistijä ilmaiseksi?
        Ja näitä on vaikka kuinka. Jos joku tekee työtään ilmaiseksi, voisitko kertoa, mitä he syövät, millä ostavat vaatteita, missä asuvat ilmaiseksi?
        Elämän realiteetti on, että jokainen tarvitsee palkan työstään. Toinen realiteetti on, että homeopatia ei ole jotain, missä vaan tilataan lääkkeitä ihmisen tautihistoriaan ja elämään tutustumatta. Tämän taas tietävät ne, jotka kyseiseen asiaan ovat pikkuisenkin perehtyneet.

        Lakimies kirjoittaa testamentin, avioehdon, hoitaa asiaa tuomioistuimessa jne.

        Hieroja vetreyttää kipeitä lihaksia.

        Parturi siistii kuontalon.

        Sähkösuunnittelija pitää huolen että valoa ja sähköä riittää kuhunkin paikkaan tarpeen mukaan ja piuhat kestävät.

        Leipuri tekee maukasta syötävää ja nälkä lähtee.

        Papit lohduttavat surevia, vahvistavat lapsille nimet, siunaavat avioliitot ja vainajat kristillisen perinteen mukaan.

        Työvoimaneuvoja kertoo, mitä mahdollisuuksia on työllistyä tai kouluttautua kunkin kykyjen ja innon puitteissa.

        Mutta mitä tekee homeopaatti maksun vastikkeeksi? Antaa pullon vettä tai purkillisen sokeritabletteja ja höpöttää omituisia. Eikä niillä ole mitään vaikutusta. Saman saisi halvemmalla ja kätevämmin suoraan hanasta ja lähikaupan hyllyltä. Realiteetteja nämäkin.


      • #emppu
        Voi voi kirjoitti:

        Lakimies kirjoittaa testamentin, avioehdon, hoitaa asiaa tuomioistuimessa jne.

        Hieroja vetreyttää kipeitä lihaksia.

        Parturi siistii kuontalon.

        Sähkösuunnittelija pitää huolen että valoa ja sähköä riittää kuhunkin paikkaan tarpeen mukaan ja piuhat kestävät.

        Leipuri tekee maukasta syötävää ja nälkä lähtee.

        Papit lohduttavat surevia, vahvistavat lapsille nimet, siunaavat avioliitot ja vainajat kristillisen perinteen mukaan.

        Työvoimaneuvoja kertoo, mitä mahdollisuuksia on työllistyä tai kouluttautua kunkin kykyjen ja innon puitteissa.

        Mutta mitä tekee homeopaatti maksun vastikkeeksi? Antaa pullon vettä tai purkillisen sokeritabletteja ja höpöttää omituisia. Eikä niillä ole mitään vaikutusta. Saman saisi halvemmalla ja kätevämmin suoraan hanasta ja lähikaupan hyllyltä. Realiteetteja nämäkin.

        hei, kysyin että onkon kenelläkään kokemuksia näistä lääkkeistä ja miten on vaikuttaneet? ja se homeopaatti jolta sain ko. lääkkeet on tuttu minun poikakaverin äidille, ja minä soitin sille ja kertoin ongelmani alusta loppuun ja hän määräsi minulle nämä lääkkeet, ja sanoi että on 25v tehnyt tätä työtä ja tosi moni on saman ongelman takia soittanut tai käynyt sen luona ja melkein kaikilla on sen jälkeen selkävaivat ainakin reippaasti vähentynyt, joten ajattelin kysyä että onko kellään teistä kokemuksia näistä lääkkeistä. ja muuten yksi niistä lääkkeistä vielä oli joku epa....


      • Aurum
        Voi voi kirjoitti:

        Lakimies kirjoittaa testamentin, avioehdon, hoitaa asiaa tuomioistuimessa jne.

        Hieroja vetreyttää kipeitä lihaksia.

        Parturi siistii kuontalon.

        Sähkösuunnittelija pitää huolen että valoa ja sähköä riittää kuhunkin paikkaan tarpeen mukaan ja piuhat kestävät.

        Leipuri tekee maukasta syötävää ja nälkä lähtee.

        Papit lohduttavat surevia, vahvistavat lapsille nimet, siunaavat avioliitot ja vainajat kristillisen perinteen mukaan.

        Työvoimaneuvoja kertoo, mitä mahdollisuuksia on työllistyä tai kouluttautua kunkin kykyjen ja innon puitteissa.

        Mutta mitä tekee homeopaatti maksun vastikkeeksi? Antaa pullon vettä tai purkillisen sokeritabletteja ja höpöttää omituisia. Eikä niillä ole mitään vaikutusta. Saman saisi halvemmalla ja kätevämmin suoraan hanasta ja lähikaupan hyllyltä. Realiteetteja nämäkin.

        Riitely homeopatian toimivuudesta tai toimimattomuudesta loppukoon tässä ketjussa tähän ja jatkukoon sille erikseen avatussa ketjussa, mikäli sille tarvetta on. Aloittaja halusi kommentteja omakohtaisista kokemuksista selkäsairauksien hoidosta homeopatian avulla eli pysytään asiassa!


      • _homeopatian puolesta_
        #emppu kirjoitti:

        hei, kysyin että onkon kenelläkään kokemuksia näistä lääkkeistä ja miten on vaikuttaneet? ja se homeopaatti jolta sain ko. lääkkeet on tuttu minun poikakaverin äidille, ja minä soitin sille ja kertoin ongelmani alusta loppuun ja hän määräsi minulle nämä lääkkeet, ja sanoi että on 25v tehnyt tätä työtä ja tosi moni on saman ongelman takia soittanut tai käynyt sen luona ja melkein kaikilla on sen jälkeen selkävaivat ainakin reippaasti vähentynyt, joten ajattelin kysyä että onko kellään teistä kokemuksia näistä lääkkeistä. ja muuten yksi niistä lääkkeistä vielä oli joku epa....

        lainaus:Rhus toxicodendron eli myrkkysumakki D12 seuraa erinomaisesti Arnicaa kaikissa venähdyksissä ja nyrjähdyksissä, myös niveltulehduksissa ja reumatismissa.
        ja käytetään myös iskiaksen yms. selkäkipujen hoitoon.

        ei siis auta kaikkiin selkävaivoihin, mutta jos tämä homeopaatti on sinua kuunnellut eli olet tavallaan käynyt hänen vastaanotollaan, vaikkakin puhelimitse, on todennäköistä että aine auttaa. Homeopatia on vaativa hoitomuoto, ja pitäisi muistaa että jos aine ei auta, niin vika ei ole homeopatiassa vaan homeopaatissa. Jos olet ottanut ainetta ohjeiden mukaan, ja se ei auta, ota homeopaattiin uudelleen yhteyttä. Ainetta voidaan vaihtaa tai jos hän katsoo että se on oireiden ja kuvausten mukaan oikea aine, voi hän antaa sitä korkeammassa potenssissa. Krooniset vaivat on tulleet pitkän ajan kuluessa, eikä mikään niitä paranna hetkessä.


      • toivottavaa
        Voi voi kirjoitti:

        Lakimies kirjoittaa testamentin, avioehdon, hoitaa asiaa tuomioistuimessa jne.

        Hieroja vetreyttää kipeitä lihaksia.

        Parturi siistii kuontalon.

        Sähkösuunnittelija pitää huolen että valoa ja sähköä riittää kuhunkin paikkaan tarpeen mukaan ja piuhat kestävät.

        Leipuri tekee maukasta syötävää ja nälkä lähtee.

        Papit lohduttavat surevia, vahvistavat lapsille nimet, siunaavat avioliitot ja vainajat kristillisen perinteen mukaan.

        Työvoimaneuvoja kertoo, mitä mahdollisuuksia on työllistyä tai kouluttautua kunkin kykyjen ja innon puitteissa.

        Mutta mitä tekee homeopaatti maksun vastikkeeksi? Antaa pullon vettä tai purkillisen sokeritabletteja ja höpöttää omituisia. Eikä niillä ole mitään vaikutusta. Saman saisi halvemmalla ja kätevämmin suoraan hanasta ja lähikaupan hyllyltä. Realiteetteja nämäkin.

        ...> ...Antaa pullon vettä tai purkillisen sokeritabletteja ja höpöttää omituisia.
        Eikä niillä ole mitään vaikutusta.

        Miksi tällaista väität?

        Onhan sivuilla lukuisia kertomuksia, joissa asiakkaat kertovat olevansa kovinkin tyytyväisiä saamaansa vastikkeeseen rahoillensa.
        Lupaavat mennä vielä jopa uudestaankin!

        Samaa ei aina voi sanoa niistä sinun mainostamistasi hoidoista!

        Olisi erittäin toivottavaa, että niissäkin ympyröissä voitaisiin ihmisiä hoitaa ja kuntouttaa potilaita mainitsemillasi, näin halvoilla ja vaarattomilla tuotteilla kuin antaa vain pullollinen vettä, sokeritabletteja, ja höpöttää omituisia!

        Tuntuisi olevan kovin vaaratonta, ja ehkäpä sivuvaikutuksiltakin säästyttäisiin!


      • Aurum
        toivottavaa kirjoitti:

        ...> ...Antaa pullon vettä tai purkillisen sokeritabletteja ja höpöttää omituisia.
        Eikä niillä ole mitään vaikutusta.

        Miksi tällaista väität?

        Onhan sivuilla lukuisia kertomuksia, joissa asiakkaat kertovat olevansa kovinkin tyytyväisiä saamaansa vastikkeeseen rahoillensa.
        Lupaavat mennä vielä jopa uudestaankin!

        Samaa ei aina voi sanoa niistä sinun mainostamistasi hoidoista!

        Olisi erittäin toivottavaa, että niissäkin ympyröissä voitaisiin ihmisiä hoitaa ja kuntouttaa potilaita mainitsemillasi, näin halvoilla ja vaarattomilla tuotteilla kuin antaa vain pullollinen vettä, sokeritabletteja, ja höpöttää omituisia!

        Tuntuisi olevan kovin vaaratonta, ja ehkäpä sivuvaikutuksiltakin säästyttäisiin!

        Kuten tuossa jo ylempänä toivoin, pysytään tässä ketjussa alkuperäisessä aiheessa ja jätetään muista asioista riitely ja herjanheitto toisaalle. Seuraavat alkuperäiseen aiheeseen liittymättömät kommentit ja provoilut tulen poistamaan. Eli kirjoittakaa omista kokemuksistanne selkäsairauksien hoidosta homeopaattisilla lääkkeillä ja jättäkää alkuperäiseen kysymykseen kuulumattomat kommentinne erilliseen ketjuun, kiitos!


    • apua saanut

      Minulla oli kanssa selkäsärkyjä ja kävin sellaisessa magneettikenttäterapiassa Vita-Life laitteella. Kävin hoidossa 5 kertaa ja ainakin minun kivut jäivät sille tielle. Lisäksi aloin nukkumaan tosi hyvin, kärsin ennen unettomuudesta.

      • #emppu

        mitä siellä magneettikenttä terapiassa tehdään ja mitä kautta pääsit sellaiseen hoitoon?
        minkälaisia selkä vaivoja sinulla on ollut?
        ite oon nyt yrittänyt todella tsempata itseäni kaikin tavoin että selkä ongelmani edes pienentyisivät, olen alkanut syömään tosi säännöllisesti ja terveellisesti.. aamulla: aamupuuro, päivällä oikea ruoka, iltapäivällä ruisleipää, appelsiinia ym,terveellistä, ja iltapalaksi olen syönyt hedelmiä ja jugurttia ym. lääkkeet olen ottanut säännöllisesti joka päivä ja sauvakävelemässä väh. 3krt viikossa. kuntosali ohjelmaakin olen miettinyt jos innostuisin. olen aika pieni kokoinen 155/44 joten oisi varmaan hyvä jos yrittäisin jotain lihaksiakin kasvattaa jotenkin kun niitä ei oikein ole,..käsivarsista kuuluu kauheaa rutinaa ku niitä heiluttelee. yritän elää siinä toivossa että nämä homeopaatin määräämät lääkkeet,ja terveelliset elämän tavat hävittäisivät kipuja. (vielä kun saisin tupakan polton loppumaan....)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe