Lääkärintarkastuksia turha pelätä

doh''

Kutsuntoja edeltäviä lääkärintarkastuksia ja kutsunnoissa pidettävää lääkärintarkastusta on turha pelätä. Mitään rektaalitarkastuksia ei ole, eikä minun ainakaan tarvinnut missään vaiheessa ottaa edes takkia pois päältä.

6

1635

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

mullapa tutkittiin pallit. että sulla oliki hyvä lääkäri

• Lämäri

Riippuu lääkäristä: tulotarkastuksessa armejassa tiiän muutaman joka on joutunut pallisyyniin.

• lämäri
        Lämäri kirjoitti:

Riippuu lääkäristä: tulotarkastuksessa armejassa tiiän muutaman joka on joutunut pallisyyniin.

kaikki toki joutuvat silti rektaalitarkastukseen

• pamppu12345
        lämäri kirjoitti:

kaikki toki joutuvat silti rektaalitarkastukseen

mun persettä sohittiin jollain pampulla...kaipa se kuului asiaan. oli iha hyvä fiilis.

• On tutkittu aunus

Mut lääkäri ensin ensin tarkisti päällisin puolin. Ja sitten pyydettiin toiseen huoneeseen. Siellä pyydettiin laskemaan housut kumartumaan potilasvuoteelle. Lääkäri toi siihen sellaisen ison punaisen purkin, jossa luki Tummeli. Sitten mun takaa alkoi kuulua kummallista ääntä. Ennenkuin ehdin kääntyä, se lääkäri alko tunkea penistään mun anaaliin. Kun älähdin siitä, niin hän sanoi, että rentoudu vaan, tämä on ihan rutiinitarkastus. Lääkäri alkoi hitain työnnöin painamaan mua kakkoseen ja Tummeli litsahteli aunuksessani. Sitten se lääkäri alko vetelee oikein nopeesti, ja alko huohottaa mun korvaan, että "sulla on hyvä p3rse, sua on hyvä painaa." Sitten sisään tuli nuorempi lääkäri. Sekin otti housut pois. Se meni siihen vuoteelle ja mun piti mennä sen päälle. Sitten se alko työntää pheenistään mun kakkoseen sen toisen lääkärin pheeniksen kaveriks. Ajattelin et jumaleissön, mulla on kaks kikulia aunuksessa. Kauhee läiske ja litinä kävi kun ne pamputti mua ja ölisi mun korviin. Sitten se toinen alko mylvii oikeen kunnolla ja rojautti litran mälliä mun suoleen. Ja sit se toinenkin rojautti toisen litran mälliä. Arvatkaa oliko kiva kävellä jengin ohi ulos kun lahkeista valu pitkä vana spermzuikkelia. Mitä? Hä?

• Leave your hat on

Ohjesäännön mukaan rektaalitarkistuksen aikana saa pitää takin päällään. Myös lakki saa olla päässä, mutta käytännön syistä se kannattaa yleensä ottaa pois, ettei se putoa lattialle tarkistuksen aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      416
      1971
    2. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      148
      1447
    3. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      175
      1428
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      118
      1353
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1156
    6. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      897
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      892
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      62
      724
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      665
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      124
      645
    Aihe