Lääkärintarkastuksia turha pelätä

doh''

Kutsuntoja edeltäviä lääkärintarkastuksia ja kutsunnoissa pidettävää lääkärintarkastusta on turha pelätä. Mitään rektaalitarkastuksia ei ole, eikä minun ainakaan tarvinnut missään vaiheessa ottaa edes takkia pois päältä.

6

1585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

mullapa tutkittiin pallit. että sulla oliki hyvä lääkäri

• Lämäri

Riippuu lääkäristä: tulotarkastuksessa armejassa tiiän muutaman joka on joutunut pallisyyniin.

• lämäri
        Lämäri kirjoitti:

Riippuu lääkäristä: tulotarkastuksessa armejassa tiiän muutaman joka on joutunut pallisyyniin.

kaikki toki joutuvat silti rektaalitarkastukseen

• pamppu12345
        lämäri kirjoitti:

kaikki toki joutuvat silti rektaalitarkastukseen

mun persettä sohittiin jollain pampulla...kaipa se kuului asiaan. oli iha hyvä fiilis.

• On tutkittu aunus

Mut lääkäri ensin ensin tarkisti päällisin puolin. Ja sitten pyydettiin toiseen huoneeseen. Siellä pyydettiin laskemaan housut kumartumaan potilasvuoteelle. Lääkäri toi siihen sellaisen ison punaisen purkin, jossa luki Tummeli. Sitten mun takaa alkoi kuulua kummallista ääntä. Ennenkuin ehdin kääntyä, se lääkäri alko tunkea penistään mun anaaliin. Kun älähdin siitä, niin hän sanoi, että rentoudu vaan, tämä on ihan rutiinitarkastus. Lääkäri alkoi hitain työnnöin painamaan mua kakkoseen ja Tummeli litsahteli aunuksessani. Sitten se lääkäri alko vetelee oikein nopeesti, ja alko huohottaa mun korvaan, että "sulla on hyvä p3rse, sua on hyvä painaa." Sitten sisään tuli nuorempi lääkäri. Sekin otti housut pois. Se meni siihen vuoteelle ja mun piti mennä sen päälle. Sitten se alko työntää pheenistään mun kakkoseen sen toisen lääkärin pheeniksen kaveriks. Ajattelin et jumaleissön, mulla on kaks kikulia aunuksessa. Kauhee läiske ja litinä kävi kun ne pamputti mua ja ölisi mun korviin. Sitten se toinen alko mylvii oikeen kunnolla ja rojautti litran mälliä mun suoleen. Ja sit se toinenkin rojautti toisen litran mälliä. Arvatkaa oliko kiva kävellä jengin ohi ulos kun lahkeista valu pitkä vana spermzuikkelia. Mitä? Hä?

• Leave your hat on

Ohjesäännön mukaan rektaalitarkistuksen aikana saa pitää takin päällään. Myös lakki saa olla päässä, mutta käytännön syistä se kannattaa yleensä ottaa pois, ettei se putoa lattialle tarkistuksen aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      253
      4557
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      130
      2985
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1324
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1093
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    Aihe