Kutsunnat ensi perjantaina

Mjitahhh

Eli minulla on kutsunnat ensi viikon perjantaina ja täytyy kyllä myöntää, että hiukan jännittää.

Olisinkin kysynyt, että onko tämä jännitys aivan turhaa? Tehdäänkö kutsunnoissa mitään mitä edes tarvisi jännittää?

Olisi kiva etukäteen tietää, että mitä kaikkea siellä tehdään..

7

2168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjitaahhh

Vielä sellainen juttu, että kun tuo armeija ei voisi kiinnostaa paskan vertaa niin kannattaa varmaan laittaa paikkatoivomuksiksi vain mahdollisimman lähellä olevat paikat? Tarvitseeko laittaa muuta kuin vain paikka vielä kutsunnoissa?

• kutsunnoissa

muuta tehä kun kuunnnnellaan paskanjauhamista ja katsellaan propagandavideoita! ja sit käyään jonkun kihon juttusilla.. ja pari pölvästiä istuu huuli pyöreenä vieressä!! muistaakseni kyttä ja joku muu tanttapuli

• JohnDoe88*

Tänään olin kutsunnoissa, ja voin sanoa ettei jännitykseen ole pienintäkään syytä. Suurimmaksi osaksi siellä istutaan ja kuunnellaan kapiaisia, jotka kertovat eri aselajeista, palveluspaikoista, palvelusajoista jne. Sitten on lääkärintarkastus ja se kutsuntalautakunta. Molemmat kestävät vain muutaman minuutin, mutta niihin pääsyä voi joutua odottamaan parikin tuntia...

• linnnttu

ei mitään syytä jännittää. Ekaksi kuunnellaan kun pari sotapamppua selittää jotain armeijasta sekä eri aselajeista, sitten lääkäri kysyy tunnetko olevasi valmis suorittamaan armeijan jonka jälkeen tehdään rektaalitarkastus ja sitten käydään vielä kutsuntalautakunnan juttusilla. Turhaan huolehdit

• Mjitaahh

Rektaalitarkastusta ei kuulemma suoriteta kutsunnoissa..

• mutta---
        Mjitaahh kirjoitti:

Rektaalitarkastusta ei kuulemma suoriteta kutsunnoissa..

mikä ois hauskempaa kun pelotella kaikkia nostomiehiä sillä.

• Juuso98

Nyt kävin kutsunnoissa ja siellä tehtiin JOKAISELLE REKTAALITARKISTUS YTOSI ISOLLA NYSTYRÄ DILDOLLA!!!

Varautaa siihen.

Lievittää sulkijalihaksenne jännitystä vaikka jollain aineilla. Ihan vinkkinä vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2019
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      320
      1214
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1019
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      819
    7. 71
      764
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    9. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    Aihe