Rhcp keika Helsingissä 15 min. loppuunmyyty:(

Tosi pettynyt

Niinpä niin... niin odotin tätä ja en saanut lippuja:(

39

4486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      sie oikeen puhut? mikä keikka? missä? liput? häh?

      • rhcpsbm

        Siis milloin muka tulevat suomeen????:0:0


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        Siis milloin muka tulevat suomeen????:0:0

        miekin ihmettelen ja sitä, et kuka niitä lippuja on loppuunmyyny, kun ei tiketti eikä lippupalvelu tiä asiasta mitn.

        taitaapi olla vaan provokatiivista paniikinlietsontaa tuo alotus.


    • niin kuva niitä

      lippuja haluais kun bändi on nykyisellään surkea. Kaikki biisit samanlaisia:

      Taada da taa da da da
      paada pa daa pa pa pa
      tyydy ty tyy ty ty ty
      woowo wo woo wo wo wo

    • tosi pettynyt

      heh heh... ja bändi ei ole surkea!! Se on paras!! Ja toivottaasti tulevat Suomeen:)

    • ....

      ei kyllä oo tulossa.. ei nekään nyt täällä ihan joka vuos käy, vastahan 2003 ne oli täällä Helsingissä ja Turussa.

    • Tosi pettynyt

      Siis se oli vitsi!!! Haloo!!! Minä aloitin tämän ketjun:)

      RHCP on paras!!!

      • ...

        vitsi, kun ei ollu uskottava.

        sitä paitsi bändi on kyllä nykyään melko hanurista. eikä se edellinen suomenkeikkakaan mikään kummonen ollu. verrattuna sitä edelliseen.


    • tosi pettynyt

      tää 2003 keikka oli parempi kuin 1999:) Silloin 1999 ne oli jotenkin hukassa, John just tuli bändiin jne.
      No.. olen menossa molempiin Tukholma keikkaan.. saa nähdä millaisessa kunnossa ovat tällä hetkellä:)

      • pide,

        se on tuoki, mut 1999 oli parempia biisejä setissä. yertle the turtle jne. by the way on kökkölevy, eikä ne biisit iskeny oikeen livenäkään.

        vaavin sanoja mukaillen: "mihin jäi funk?"


      • rhcpsbm
        pide, kirjoitti:

        se on tuoki, mut 1999 oli parempia biisejä setissä. yertle the turtle jne. by the way on kökkölevy, eikä ne biisit iskeny oikeen livenäkään.

        vaavin sanoja mukaillen: "mihin jäi funk?"

        Tää paikka ei taida olla muuta kun RHCP:n solvauspaikka!!!!Prkl!!!


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        Tää paikka ei taida olla muuta kun RHCP:n solvauspaikka!!!!Prkl!!!

        tää sitte pitäis olla? hehkutuspaikka? mie oon luullu, et tää on keskustelufoorumi. täällä keskustellaan bändeistä. enkä edes tuossa solvannu bändiä.

        mulla on yhtyeen koko tuotanto hyllyssä ja luulenpa, että olen bändiä kuunnellu jotakuinkin ennen kun sinä olet edes syntyny. rhcp on aina kuulunut suurin suosikkeihini. se ei silti poista sitä tosi asiaa, että by the way on huono levy ja bändi alkaa nykysellään oleen kovin väsyny. stadium arcadiumilla on hetkensä, mut ei se paljon lohduta.


      • rhcpsbm
        ... kirjoitti:

        tää sitte pitäis olla? hehkutuspaikka? mie oon luullu, et tää on keskustelufoorumi. täällä keskustellaan bändeistä. enkä edes tuossa solvannu bändiä.

        mulla on yhtyeen koko tuotanto hyllyssä ja luulenpa, että olen bändiä kuunnellu jotakuinkin ennen kun sinä olet edes syntyny. rhcp on aina kuulunut suurin suosikkeihini. se ei silti poista sitä tosi asiaa, että by the way on huono levy ja bändi alkaa nykysellään oleen kovin väsyny. stadium arcadiumilla on hetkensä, mut ei se paljon lohduta.

        whatever then...


      • rhcpsbm
        rhcpsbm kirjoitti:

        whatever then...

        on sit rhcp:n parasta tuotantoo sun mielest??must BSSM on kyl se ykkösalbumi.


      • tosi pettynyt
        pide, kirjoitti:

        se on tuoki, mut 1999 oli parempia biisejä setissä. yertle the turtle jne. by the way on kökkölevy, eikä ne biisit iskeny oikeen livenäkään.

        vaavin sanoja mukaillen: "mihin jäi funk?"

        Itse vuonna 1988 provinssirokin jälkeen. Olin paikalla ja tykkäsin bändistä. Tämän jälkeen se on ollut mun ykkösbändi. En sanoisi tosin että bändi alkaa olla väsynyt. Vähän erilainen mutta kelpaa se minulle tälläisenäkin:)


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        on sit rhcp:n parasta tuotantoo sun mielest??must BSSM on kyl se ykkösalbumi.

        on tosiaankin blood sugar jne. mother's milkistä tykkään myös kovin. ne on ehkä suurimmat suosikit. kaks ekaa levyy on vähä sellast hakemista viel, mut on niilläkin hetkensä. uudemmista californicationiin asti on on vielä melko makoisaa.

        mutta by the way. siitä järkytyksestä en oo vieläkään toipunu. 17 biisiä joista viistoista on keskenään samanlaisia. vähintään kuus biisiä vähemmän, niin kokonaisuus ois parantunu huomattavasti.

        stadium arcadium. vähä sama vaiva ky btw'llä ja vielä tuplaten. mut silti parempia biisejä ku edellisellä. mun mielestä. siitäki ois saanu luultavasti loistavan lätyn kun ois tiivistäny yhteen levyyn. ja se mikä tekee mun korvaan stadiumista paremman ku btw on se, että hitaatkin biisit on hyviä, eikä vaan munatonta löysistelyä. esim. desecration smile on aivan mahtava.

        tällästä. kerro sie sitte oma mielipitees :)


      • ...
        tosi pettynyt kirjoitti:

        Itse vuonna 1988 provinssirokin jälkeen. Olin paikalla ja tykkäsin bändistä. Tämän jälkeen se on ollut mun ykkösbändi. En sanoisi tosin että bändi alkaa olla väsynyt. Vähän erilainen mutta kelpaa se minulle tälläisenäkin:)

        samoihin aikoihin. tosin olin sillon niin pikkanen, etten festareista tienny mitn. mut metallica ja rölli-peikko soi stereoissa sulassa sovussa. kuin myös uplift mofo. myönnän kyllä, että vasta blood sugar räjäytti tajunnan kunnolla.

        erilaistahan tää nyky rhcp on, mut valitettavasti se hot ja pepper on aika vähissä :( mulle maistuu paremmin sellane vähä tulisempi meininki. on bändillä toki vieläkin hetkensä ja uusin lätty anto kyllä toivoa, et ei peli vielä täysin menetetty oo. kunhan rubinin rick seuraavalla kerralla ei anna sedille liikaa aikaa ja rahaa :)


      • rhcpsbm
        ... kirjoitti:

        samoihin aikoihin. tosin olin sillon niin pikkanen, etten festareista tienny mitn. mut metallica ja rölli-peikko soi stereoissa sulassa sovussa. kuin myös uplift mofo. myönnän kyllä, että vasta blood sugar räjäytti tajunnan kunnolla.

        erilaistahan tää nyky rhcp on, mut valitettavasti se hot ja pepper on aika vähissä :( mulle maistuu paremmin sellane vähä tulisempi meininki. on bändillä toki vieläkin hetkensä ja uusin lätty anto kyllä toivoa, et ei peli vielä täysin menetetty oo. kunhan rubinin rick seuraavalla kerralla ei anna sedille liikaa aikaa ja rahaa :)

        alkupuolen levyt olivat vielä vähän hakusessa mutta muuten kyl upeita...mulle pettymyksiä heidän albumeista ei oo kyllä tullu...kyllä mäkin voisin sanoo että BTW:llä on melko samanlaisia biisejä...:)BTW:ssä on se juttu että John halus vaan vähän ehkä liian paljo kitaroita...ja muuta soundia...Californication on kyl huippu kans...One Hot Minute:hyvä mut ei se ollu RHCP:tä ku ei ollu Johnia...mun mielestä.siis olihan Davekin loistava mut...U KNOW...:)


      • rhcpsbm
        rhcpsbm kirjoitti:

        alkupuolen levyt olivat vielä vähän hakusessa mutta muuten kyl upeita...mulle pettymyksiä heidän albumeista ei oo kyllä tullu...kyllä mäkin voisin sanoo että BTW:llä on melko samanlaisia biisejä...:)BTW:ssä on se juttu että John halus vaan vähän ehkä liian paljo kitaroita...ja muuta soundia...Californication on kyl huippu kans...One Hot Minute:hyvä mut ei se ollu RHCP:tä ku ei ollu Johnia...mun mielestä.siis olihan Davekin loistava mut...U KNOW...:)

        on toosi kova pakkaus!!Magic Johnsonin rummut on mahtavat,(vaikka Chad ei tainnu ees tykätä Magicista tai jotain ja Ant sit sai suostuteltua sen soittaa..)I DON`T KNOW..:D


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        alkupuolen levyt olivat vielä vähän hakusessa mutta muuten kyl upeita...mulle pettymyksiä heidän albumeista ei oo kyllä tullu...kyllä mäkin voisin sanoo että BTW:llä on melko samanlaisia biisejä...:)BTW:ssä on se juttu että John halus vaan vähän ehkä liian paljo kitaroita...ja muuta soundia...Californication on kyl huippu kans...One Hot Minute:hyvä mut ei se ollu RHCP:tä ku ei ollu Johnia...mun mielestä.siis olihan Davekin loistava mut...U KNOW...:)

        joittenkin mielestä taas hillel on ainut oikee pippuri kitaristi :) kyl miekin sitä mieltä oon, et johnin aikana on parhaat levyt tehty, tosin huonoinkin. miehen soolo-levyt on hyviä. btw'llä ehkä kävi vähä niin, et bändi vs. johnin soolo. tarkotan, et frusciante saatto vähä olla hukas, et olivat tekees pippuri-levyy. en tiä.

        one hot minuten kaltasta irtiottaa bändi tarttis taas. uutta ja erilaista. sitä luovaa hulluutta, mikä teki niistä speciaalin.


      • rhcpsbm
        ... kirjoitti:

        joittenkin mielestä taas hillel on ainut oikee pippuri kitaristi :) kyl miekin sitä mieltä oon, et johnin aikana on parhaat levyt tehty, tosin huonoinkin. miehen soolo-levyt on hyviä. btw'llä ehkä kävi vähä niin, et bändi vs. johnin soolo. tarkotan, et frusciante saatto vähä olla hukas, et olivat tekees pippuri-levyy. en tiä.

        one hot minuten kaltasta irtiottaa bändi tarttis taas. uutta ja erilaista. sitä luovaa hulluutta, mikä teki niistä speciaalin.

        Siis Hillel oli tietty mahtava!!!:DMun pitäs tosiaan löytää niitä soolo-levyjä...Oliko Tearjerker omistettu Kurt Cobainille?Transcending oli ainakin River Phoenixille...:D


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        Siis Hillel oli tietty mahtava!!!:DMun pitäs tosiaan löytää niitä soolo-levyjä...Oliko Tearjerker omistettu Kurt Cobainille?Transcending oli ainakin River Phoenixille...:D

        sitä en muista oliko tearjerkerillä ja cobainilla yhteys. harva pää kun on.

        fruscianten levyjä aika hyvin löytyy kaupasta. www.johnfrusciante.com'issahan on yllättävänki paljo biisejä. niillä ainaki pääsee alkuun, jos ei heti haluu rahojansa tuhlata. eikä välttämättä kannataka ostaa sikaa säkissä. mut onhan noi mukavaa fiilistely-musaa.

        tossa mun mielestä on just se ero, et vaikka johnin soolo-tuotanto on aika rauhallista, niin se on jotenki tunnelmallisempaa ja aidompaa, kun rhcp'n uudet. ehkä se on vaan tuotannosta kii. johnin omia kun ei oikeestaan oo edes tuotettu. maanläheisyys säilyy ja se jotenki tuntuu mulle uppoovan paremmin, ku ylituotettu hengetön tusinamusa.


      • rhcpsbm
        ... kirjoitti:

        sitä en muista oliko tearjerkerillä ja cobainilla yhteys. harva pää kun on.

        fruscianten levyjä aika hyvin löytyy kaupasta. www.johnfrusciante.com'issahan on yllättävänki paljo biisejä. niillä ainaki pääsee alkuun, jos ei heti haluu rahojansa tuhlata. eikä välttämättä kannataka ostaa sikaa säkissä. mut onhan noi mukavaa fiilistely-musaa.

        tossa mun mielestä on just se ero, et vaikka johnin soolo-tuotanto on aika rauhallista, niin se on jotenki tunnelmallisempaa ja aidompaa, kun rhcp'n uudet. ehkä se on vaan tuotannosta kii. johnin omia kun ei oikeestaan oo edes tuotettu. maanläheisyys säilyy ja se jotenki tuntuu mulle uppoovan paremmin, ku ylituotettu hengetön tusinamusa.

        joo no pitääpä sitten ettii niitä levyi...oon kyllä jo kuunnellu nettisivuilla.varmasti tosi fiilistelymusaa..mutta siitähän minä myös pidän.:)


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        joo no pitääpä sitten ettii niitä levyi...oon kyllä jo kuunnellu nettisivuilla.varmasti tosi fiilistelymusaa..mutta siitähän minä myös pidän.:)

        kans tykkään. sillon kun siinä on sitä Fiilistä ja itellä kans :)

        melkeenpä mielummin näkisin seuraavaks fruscianten soolo-keikalla jossain klubilla kun peppersit areenalla.

        taidanpa laittaa dc ep'n soimaa. se on herkkuu!


      • Dani
        ... kirjoitti:

        sitä en muista oliko tearjerkerillä ja cobainilla yhteys. harva pää kun on.

        fruscianten levyjä aika hyvin löytyy kaupasta. www.johnfrusciante.com'issahan on yllättävänki paljo biisejä. niillä ainaki pääsee alkuun, jos ei heti haluu rahojansa tuhlata. eikä välttämättä kannataka ostaa sikaa säkissä. mut onhan noi mukavaa fiilistely-musaa.

        tossa mun mielestä on just se ero, et vaikka johnin soolo-tuotanto on aika rauhallista, niin se on jotenki tunnelmallisempaa ja aidompaa, kun rhcp'n uudet. ehkä se on vaan tuotannosta kii. johnin omia kun ei oikeestaan oo edes tuotettu. maanläheisyys säilyy ja se jotenki tuntuu mulle uppoovan paremmin, ku ylituotettu hengetön tusinamusa.

        Täytyy sanoa että oon samalla linjalla tän Johnin sooloilun kanssa, se on kyllä paljolti aidompaa kuin nykyinen rhcp. Taitaa mun korvissa olla joku suodatin näille sillä Stadium Arcadiumia ei rehellisesti sanoen tee edes mieli kuunnella kovin usein, vastaavasti Johnin levyjä kuuntelen harva se päivä ja miehen musiikki koskettaa nykyiseltään paljon enemmän kuin rhcp'n tämänhetkinen mainstream pop/rock-linja. Ja kuten esitit, jos pitäisi valita Chilien stadium -ja Johnin clubikeikan väliltä, valinta olisi harvinaisen helppo. (Enpä väitä kuitenkaan, ettenkö Chilien keikallekkin olisi valmis ja erittäin halukaskin lähtemään, harmittaa kyllä että Suomen näyttävät tältä erin skippaavan.)


      • Red Hot
        rhcpsbm kirjoitti:

        Siis Hillel oli tietty mahtava!!!:DMun pitäs tosiaan löytää niitä soolo-levyjä...Oliko Tearjerker omistettu Kurt Cobainille?Transcending oli ainakin River Phoenixille...:D

        Joo Tearjerker on omistettu Kurt Cobainille!


      • rhcpsbm
        Red Hot kirjoitti:

        Joo Tearjerker on omistettu Kurt Cobainille!

        niin on!Ja kaunis biisi tulikin.Ainakin minusta.:)


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        niin on!Ja kaunis biisi tulikin.Ainakin minusta.:)

        hyvä tsibale. yks levynsä parhaita. tykkään.


      • rhcpsbm
        ... kirjoitti:

        hyvä tsibale. yks levynsä parhaita. tykkään.

        että One Hot minute ei ollut menestyvä tai arvostettu levy?minun mielestä yksi parhaimmista.


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        että One Hot minute ei ollut menestyvä tai arvostettu levy?minun mielestä yksi parhaimmista.

        vaikia sanoo. todennäkösesti se oli liian omituinen. video-biisi kun oli my friends ja muuten levy on ajoittain aika ei tyyppistä. on big mob ja muut on aika hämärää matsQ.

        tosin kyllähän se ihan ookoo muistaakseen menesty kuitenkin. listalla oli pari viikkoa ykkösenä suomessakin.

        mie tykkään kans siitä kyllä. hyviä biisejä!


      • rhcpsbm
        ... kirjoitti:

        vaikia sanoo. todennäkösesti se oli liian omituinen. video-biisi kun oli my friends ja muuten levy on ajoittain aika ei tyyppistä. on big mob ja muut on aika hämärää matsQ.

        tosin kyllähän se ihan ookoo muistaakseen menesty kuitenkin. listalla oli pari viikkoa ykkösenä suomessakin.

        mie tykkään kans siitä kyllä. hyviä biisejä!

        no hjuva että siekin pidät!:)


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        no hjuva että siekin pidät!:)

        yläasteella, jossain pikkujouluissa oltiin soittamassa pari biisiä. alotettiin setti pea'llä. meidät ymmärrettiin väärin. musiikinopettajan naama meni kovin punaseks ja rehtori poistu kesken biisin.

        taidanpa laittaa levyn soimaan. pitkästä aikaa itseasiassa. vähäse groovea sunnuntaihin :)


      • rhcpsbm
        ... kirjoitti:

        yläasteella, jossain pikkujouluissa oltiin soittamassa pari biisiä. alotettiin setti pea'llä. meidät ymmärrettiin väärin. musiikinopettajan naama meni kovin punaseks ja rehtori poistu kesken biisin.

        taidanpa laittaa levyn soimaan. pitkästä aikaa itseasiassa. vähäse groovea sunnuntaihin :)

        no miten ne nyt silleen sen otti?;)

        eilen viimeks itte kuuntelin OHM:n läpi.tänään sit Live In Hyde Parkia ja Mother`s Milkiä!:)
        kyllä tulee lämmin mieli!ja sit kun viäl Scar Tissueta lukemaan niin johan lähtee meininki!


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        no miten ne nyt silleen sen otti?;)

        eilen viimeks itte kuuntelin OHM:n läpi.tänään sit Live In Hyde Parkia ja Mother`s Milkiä!:)
        kyllä tulee lämmin mieli!ja sit kun viäl Scar Tissueta lukemaan niin johan lähtee meininki!

        "no miten ne nyt silleen sen otti?;)"

        emmä vaan ymmärrä :D

        yksi kuuma minuutti tuli kuunneltua. kyllä se vaan rokkaa. siin o sellasta luovaa hulluutta, mikä näiltä uusilta levyiltä puuttuu.

        ostin kauan sitte jeff apterin rhcp story -kirjan. joskus ku ois aikaa ja intoo, ni pitäs lukeeki se. ehkä sitte eläkkeellä... tai ehkä jo vähä aikasemmin.


      • rhcpsbm
        ... kirjoitti:

        "no miten ne nyt silleen sen otti?;)"

        emmä vaan ymmärrä :D

        yksi kuuma minuutti tuli kuunneltua. kyllä se vaan rokkaa. siin o sellasta luovaa hulluutta, mikä näiltä uusilta levyiltä puuttuu.

        ostin kauan sitte jeff apterin rhcp story -kirjan. joskus ku ois aikaa ja intoo, ni pitäs lukeeki se. ehkä sitte eläkkeellä... tai ehkä jo vähä aikasemmin.

        kummanpuoleisia immeisiä!;)

        tässä just kuuntelen Freaky Styleya.ei ihan parasta matskuu,mutta kyllä funkkaa!:D
        George Clinton mahto sit olla huippu.;D


      • ...
        rhcpsbm kirjoitti:

        kummanpuoleisia immeisiä!;)

        tässä just kuuntelen Freaky Styleya.ei ihan parasta matskuu,mutta kyllä funkkaa!:D
        George Clinton mahto sit olla huippu.;D

        ne tais olla hiukan yksinkertasia :) tai ehä mie tiiä.

        clintonin tsoorts on kyllä mainio. pari vuotta sitte imatralla näin livenä sillosen bändinsä. aikamoista menoo. rumpalit vaihtu kesken biisin ja kitarateknikot pelmahti välillä lavalle soittelemaan. hra ite ei paljon tosin lavalla viihtynyt. sillon tällön kävi piipahtamassa. suurimman osan keikasta vietti kuitenkin backstagella.

        sillosen tyttöystävän kanssa meillä loppu kyllä kunto kesken. pikkasen vajaa kolme tuntia jaksettiin, sitte oli pakko lähtee poes. en tiä oliko ne soittaneet koko yön vai miten. hulluja!


    • Vip70

      Joo liput on ja hyviltä paikoilta....mutta ruotsista...kokeilkaa jos vielä on pilettejä!!ei tuu tänä vuonna suomeen rhcp..

      • by the way

        Hei katsokaapa elmu.fi sivua heillä on taas matka järkättynä ja lippuja jäljellä!


    • äläksäbmaskä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe