Onko kellään kokemusta Bulgarian laskettelukeskuksista ja niiden tasosta. Millaisia rinteet siellä oli. Muuta huomioitavaa.
Laskettelemaan Bulgariaan ?
5
4199
Vastaukset
- tuula
oltiin porukalla borovetsissa pari vuotta sitten ja tykkäsimme kovasti. Hinnat oli halpoja, ruoka hyvää ja rinteitä riitti. Alkuviikosta oli vähän vähemmän lunta mutta keskiviikkona satoi kunnolla ja ylärinteet olivat sen jälkeen huippukunnossa. Ihan alas asti ei pystynyt kunnolla laskemaan kun maa tuli välillä lumen alta esiin. Olimme siellä muistaakseni helmikuussa.
Saimme vuokrattua rossignolin huippukamat 60eurolla 5 päiväksi.
Bulgaria on oiva maa jos haluaa nähdä vähän erilaista maisemaa muttei saa pelästyä jos on vähän likaista ja ravintolan vessassa vain reikä lattiassa... - Suosittelen kuumasti!
Siis niinkuin nimimerkkini paljastaa!:P
Aivan uskomattoman hyvät maisemat,hyvää lasketteluseuraa,upeat rinteet, ja hyvää ruokaa!Ei mitään muuta vois toivoa!
Hinnat ovat minusta muuten ok, mutta majoitus tuppasi maksamaan vähän liikaa.Tänä vuonna mennään samaan paikkaan,kuin viimevuonna,mutta eri majoituspaikka luvassa!
Viestini saattoi kuulostaa yliinnokkaalta,ja riahakkaalta,mutta olen tosissani!
Toivon hyvää reissua,ja mukavia laskuja!- Pablowe
Moi,
Minne ja mihin aikaa olette lähdössä?
Itse olen lähdössä myös bulgariaan 2007 talvella, mutta ajankohta avoin.
Tunnen maata ja osaan paikallista kieltä.
Laita postia
[email protected]
Pablowe
- Bulgaria
Borovetsin lisäksi muita hyviä ovat esim. Bansko ja Pamporovo, kts tiedot www.bulgariaair.fi
- osaakos
Osaakos kukaan neuvoa että miten pitkään Borovetsissä on yleensä lumi säilynyt? Vieläkö maaliskuussa kannattaa lähteä laskemaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757