Flirttailun mestarit

123

Sanotaan, että oinaat ovat kovia flirttailijoita...mutta mistä tietää, että on kunnolla kiinnostunut...miten erottaa pelkän flirttin oikeesta kiinnostuksesta...

6

2222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkunainen

      ei sitä tiedä aina itsekään. oinas haluaa valloittaa,hurmata ja sitä ei tiedä milloin ollaan ihan tosissaan, se voi kehittyä pikku hiljaa, jos huomaa ett toinen onkin nasta tyyppi. sen verran kyllä sanon, että oinaat ei flirttaile sellaisten kanssa kuka ei kiinnosta pätkääkään, eli aina jos oikku flirttaa,siinä on aina mahkut saada oikkku kiinnostumaan.

    • * * *

      ikuinen luonnonlapsi. Hänestä huokuu eroottisuutta joskus tietämättäänkin. Lempeä,iloinen katse on vetovoimainen. Jos oinas haluaa sinut...huomaat sen kyllä. Päättäväinen sarvipää kun haluaa päästä määränpäähän, ehkä saada juuri sinut omaksi kullakseen ;) Oinas ei flirttaile lämpimikseen.

      • hyvin tietoinen

        tästä eroottisesta puolestaan. Oinas voi olla ulkoisesti vaatimatonkin, mutta se hehku on silmissä, asenteessa ja tavassa olla. Itsevarma ja päättäväinen on ja terävöityy silloin, kun oikea osuu kohdalle. On aivan mahdoton haluamaan ja tahtomaan... ;)

        Eikä ihan totta flirttaile lämpimikseen eikä sellaisten kanssa, jotka ei todella kiinnosta.


    • OINASS

      olen oinas ja flirttailun mestari! sitä ei erota mitenkään ;DD koita kestää, jos oinas ottaa sinut kohteekseen niin ole varuillasi sillä et voi tietää mitä hänen päässään liikkuu :P

      • Oinas nainen 80

        Kyllä se niin on et oikku tykkää flirttailla aivan lämpimikseenkin jos on pitempiaikaisessa suhteessa. Itse koin tän kesätöissä ja ai että tuntui ihanalta kun teho oli vielä tallella :) Oinas on hmm........


    • Oinas144

      Niin... Oinaat on kovia flirttailee... Itekkin tulee niin tehtyy vaikka oman ikäset on jotkut niin hölöjä et ei tajuu pikku flirttejä... Mut kannatta varoo...Oinaat jyrää katseillaan!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe