Tiedän että kaikki alkoholijuomat ovat pahaksi närästyksestä kärsivälle. Mutta osaisiko kukaan vinkata mikä alkoholijuoma olisi pienin paha? Olisi kiva edes joskus vähän juhlia, mutta parin kaljan jälkeen tulee niin kova närästys, että olo on tosi huono eikä apteekin reseptivapaat lääkkeet auta. En nyt ihan absolutistiksi haluaisi ruveta.
Vähiten närästävä alkoholijuoma?
kupliva
8
12875
Vastaukset
- Loput makuasia
- Ihmejuttu... MIKSI tai MITEN?
http://www.spiritscorner.com/scriptsing/buscar.asp?K=Detalle&IdProducto=86
- Pullo parempi kuin purkki
- rtiowe
Alkoholi rauhoittaa närästystä silloin kun sitä ottaa. Minulla on refluksi, mutta kalja päissä en tunne edes mitään, en ainakaan viime viikolla.
Krapula päivänä närästys on taas on tavallista ankarampi - tetebepe
Onko närästyksen syy selvitetty? Lääkkeet ja vähiten ärsyttävät aineet eivät poista ongelmaa. Lääkkeet ovat kalliita ja tarkoitettu vain tilapäiskäyttöön, hoidapa syy ensin1
Pitkä ikää toivoen Tetebepe- Ajatellaan vähän...
Yksi mahdollisuus löytää ne kirjoitti:
- ehdottomasti
Ajatellaan vähän... kirjoitti:
LONKERO,kokemusta on!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374966- 823526
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584