Vista pistää piraatit ahtaalle!.

Hyvä Microsoft!!!.

17

4606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merten Kauhu

      Ja päläpälä sanoo Microsoft :) Kyllä sen tiedämme että piraatit kyllä hakkeroivat vaikka mitä ja sitten taas kaikilla halukkailla on Vista käytössä

    • siirtyä viimeistään
      • älä unta nää

        Miten ihmeessa jaksat elää toiveunelmissasi linuxin yleistymisestä.
        Näet ja tiedäthän jo itsekkin, ettei se ole 15-vuodessa yleistynyt vaikka sitä jaetaan ilmaiseksi ei ihmiset huoli sitä edes ilmaiseksi koneelleen.


      • paskaa!
        älä unta nää kirjoitti:

        Miten ihmeessa jaksat elää toiveunelmissasi linuxin yleistymisestä.
        Näet ja tiedäthän jo itsekkin, ettei se ole 15-vuodessa yleistynyt vaikka sitä jaetaan ilmaiseksi ei ihmiset huoli sitä edes ilmaiseksi koneelleen.

        Sinä se vaan jaksat jauhaa tota samaa mantraa joka foorumissa ja joka osastossa. Linuxin hidas yleistyminen johtuu siitä että A. koneiden mukana pakkomyydään Wintussua, B. ihmiset ei tiedä paremmasta, C. ihmiset ei joko osaa tai viitsi vaihtaa käyttistä vaan mielummin tappelevat Wintussun ongelmien kanssa.

        Kyse ei siis ole siitä etteikö sitä linuxia kukaan haluaisi, vaan ettei monikaan tiedä siitä. Sitä kun ei juurikaan missään mainosteta! Toisaalta jos joku ei oikeasti halua sitä niin siihen liittyy juuri teidän Windows-trollien aikaansaamia epäluuloja ja pelkoja tai sitten joku on vaan niin tyhmä että haluaa maksaa paskasta (Wintussusta).


      • Seli, seli, seli
        paskaa! kirjoitti:

        Sinä se vaan jaksat jauhaa tota samaa mantraa joka foorumissa ja joka osastossa. Linuxin hidas yleistyminen johtuu siitä että A. koneiden mukana pakkomyydään Wintussua, B. ihmiset ei tiedä paremmasta, C. ihmiset ei joko osaa tai viitsi vaihtaa käyttistä vaan mielummin tappelevat Wintussun ongelmien kanssa.

        Kyse ei siis ole siitä etteikö sitä linuxia kukaan haluaisi, vaan ettei monikaan tiedä siitä. Sitä kun ei juurikaan missään mainosteta! Toisaalta jos joku ei oikeasti halua sitä niin siihen liittyy juuri teidän Windows-trollien aikaansaamia epäluuloja ja pelkoja tai sitten joku on vaan niin tyhmä että haluaa maksaa paskasta (Wintussusta).

        Seli, seli,seli, selityksiä loputtomiin.


      • fix it
        Seli, seli, seli kirjoitti:

        Seli, seli,seli, selityksiä loputtomiin.

        Se on taas viikko tuon Vistan ilmestymisen jälkeen kun nuo microsoftin uudet suojaukset on murrettu, ja taas voi käyttää piraattina Vistaa huoletta. Ihmisten suunnittelemiahan nuo on, ja rikollinen äly kulkee aina kaks askelta eellä.


      • vai mikä on?
        Seli, seli, seli kirjoitti:

        Seli, seli,seli, selityksiä loputtomiin.

        Eikö nuo windows-trollit muuhun kykene kuin jauhamaan paskaa ja kun jotain kommentoi ja perustelee niin vastaukseksi tulee vain "seli seli".
        Tuossa huomataan taas fanaattisten wintussu-käyttäjien älykkyys (tai pikemmin sen puute).


      • nyt vain
        vai mikä on? kirjoitti:

        Eikö nuo windows-trollit muuhun kykene kuin jauhamaan paskaa ja kun jotain kommentoi ja perustelee niin vastaukseksi tulee vain "seli seli".
        Tuossa huomataan taas fanaattisten wintussu-käyttäjien älykkyys (tai pikemmin sen puute).

        osaa olla riitelemättä. Minusta windows on parempi mutta jokaisella omat mielipiteet jos joku käyttää toista käyttöjärjestelmää kuin toinen niin se ei maailmaa kaada ymmärtäkää nyt että windows on jossakin parempi ja linux on jossakin parempi, täydellistä käyttistä ei olekaan.. Ja kyllä noi suojaukset murretaan varmasti.!


      • tässä..
        paskaa! kirjoitti:

        Sinä se vaan jaksat jauhaa tota samaa mantraa joka foorumissa ja joka osastossa. Linuxin hidas yleistyminen johtuu siitä että A. koneiden mukana pakkomyydään Wintussua, B. ihmiset ei tiedä paremmasta, C. ihmiset ei joko osaa tai viitsi vaihtaa käyttistä vaan mielummin tappelevat Wintussun ongelmien kanssa.

        Kyse ei siis ole siitä etteikö sitä linuxia kukaan haluaisi, vaan ettei monikaan tiedä siitä. Sitä kun ei juurikaan missään mainosteta! Toisaalta jos joku ei oikeasti halua sitä niin siihen liittyy juuri teidän Windows-trollien aikaansaamia epäluuloja ja pelkoja tai sitten joku on vaan niin tyhmä että haluaa maksaa paskasta (Wintussusta).

        http://blogit.tietokone.fi/ykkosiajanollia/?p=27

        On aikamoinen kehityslabra, kyllähän se on selvä miksi Windows on aina vain yleinen, jatkuva kehitys ja uusien tekniikoiden keksiminen/hiominen. Linux vain kloonaa ja yrittää pysyä kehityksen mukana.

        Mitä olen eri Linux-distroja kokeillut, niin ne tosiaan tuntuu leluxmaisilta muovisilta jäljitelmiltä.


      • heh heh
        tässä.. kirjoitti:

        http://blogit.tietokone.fi/ykkosiajanollia/?p=27

        On aikamoinen kehityslabra, kyllähän se on selvä miksi Windows on aina vain yleinen, jatkuva kehitys ja uusien tekniikoiden keksiminen/hiominen. Linux vain kloonaa ja yrittää pysyä kehityksen mukana.

        Mitä olen eri Linux-distroja kokeillut, niin ne tosiaan tuntuu leluxmaisilta muovisilta jäljitelmiltä.

        "On aikamoinen kehityslabra, kyllähän se on selvä miksi Windows on aina vain yleinen, jatkuva kehitys ja uusien tekniikoiden keksiminen/hiominen. Linux vain kloonaa ja yrittää pysyä kehityksen mukana. "

        Ai mitäs Mikkis on ITSE muka keksinyt? Lähinnä Microsoft on juuri se joka vain kopioi muilta, Linux ei kloonaa mitään koska linux ei ole valmistaja vaan tuote!!! Sitäpaitsi linuxin tekijätkään eivät kloonaa vaan he todella keksivät uusia juttuja. Pakkokin on koska kaikki on tehtävä puhtaalta pöydältä, mitä tulisikaan jos tuosta noin vaan kloonattaisiin niin tulisi kutsuja oikeuteen "apinoinnista". Sen sijaan mikkis selviää kaikesta rahalla, jos se kopsaa luvatta toisten juttuja niin siitä selviää rahalla, jos se muuten haluaa jotain niin se voi ostaa sen. Mitään ei keksitä Mikkisellä itse paitsi typerä ulkonäkö ja hintalappu jossa suolainen hinta.

        "Mitä olen eri Linux-distroja kokeillut, niin ne tosiaan tuntuu leluxmaisilta muovisilta jäljitelmiltä."

        Vaikuttaa siltä että sä ET ole kokeillut ensimmäistäkään linuxia tai sitten sut on sokaistu ja aivopesty Microsoftin taholta. koska muuten tietäisit että linuxit on valovuosia Windowsia edellä.


      • tässä..
        heh heh kirjoitti:

        "On aikamoinen kehityslabra, kyllähän se on selvä miksi Windows on aina vain yleinen, jatkuva kehitys ja uusien tekniikoiden keksiminen/hiominen. Linux vain kloonaa ja yrittää pysyä kehityksen mukana. "

        Ai mitäs Mikkis on ITSE muka keksinyt? Lähinnä Microsoft on juuri se joka vain kopioi muilta, Linux ei kloonaa mitään koska linux ei ole valmistaja vaan tuote!!! Sitäpaitsi linuxin tekijätkään eivät kloonaa vaan he todella keksivät uusia juttuja. Pakkokin on koska kaikki on tehtävä puhtaalta pöydältä, mitä tulisikaan jos tuosta noin vaan kloonattaisiin niin tulisi kutsuja oikeuteen "apinoinnista". Sen sijaan mikkis selviää kaikesta rahalla, jos se kopsaa luvatta toisten juttuja niin siitä selviää rahalla, jos se muuten haluaa jotain niin se voi ostaa sen. Mitään ei keksitä Mikkisellä itse paitsi typerä ulkonäkö ja hintalappu jossa suolainen hinta.

        "Mitä olen eri Linux-distroja kokeillut, niin ne tosiaan tuntuu leluxmaisilta muovisilta jäljitelmiltä."

        Vaikuttaa siltä että sä ET ole kokeillut ensimmäistäkään linuxia tai sitten sut on sokaistu ja aivopesty Microsoftin taholta. koska muuten tietäisit että linuxit on valovuosia Windowsia edellä.

        Taas toinen syy miks Linux ei yleisty, olen kyllä ihan huvittuneena lukenut tätäkin blogia :D

        http://blogit.tietokone.fi/linuxinjaljilla/

        Olen minä asentanut ja käyttänyt Red Hat linuxeja pari kipaletta aina 5.0 versiosta lähtien, Madrivaa ja Susen linunxeja muutamia versioita. Susen 10 oli tosi hirvee, ei edes Firefox lähtenyt käyntiin, yritti se ladata muttei ikinä käynnistynyt ja kiintolevy narisi viimeistä päivää KOKOAJAN!! Se oli varmasti viimeinen linuxi mitä haluankaan ikinä kokeilla.

        Kummasti se KDE vain Windowssia muistuttaa ja löytyy pari distroa jotka todella yrittää matkia Windowssia, mikä se olit tämä blox blix hubble bubble distro.


    • Piratismi KURIIN!.Oikein Mi...
    • Vistasta ei piraatti!.
    • Mitenkähän on varsinaisten ohjelmien kanssa. Netistä saatavia ilmais ohjelmia samoin kuin maksullisia softia ei voi rekisteröidä. Nehän ovat mikkiksen vihaamia juttuja. Mikkis maluaa monopolin softien suhteen. Tuleekohan ne toimimaan ensinkään vistassa.

    • heikennys

      tähän asti aktivoimattomuudesta windows on kieltäytynyt jopa kirjautumasta sisään, vain aktivointi on ollut mahdollista!
      Nyt siis voi vaikka tunnin surffailla:)

      • bad Vista!!.

        tulee käymään,Vistalle tulee uudet ohjelmat!!.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe