Matkahuolto, Spar-marketit...

Tyttö varjoisalta kujalta

Kuihtuu, kuihtuu vaan..nyt on keskustasta vähän ajan sisällä lopettanut toimintansa Matkahuollon kahvio (legendaarinen!) ja tämän aamun lehdessä ilmoitettiin maanantaina alkavasta Spar-marketin loppuunmyynnistä. Kylläpä siinä olisi nyt oivat tilat Alkolle, mutta Jukola juoni senkin omiin tiloihinsa. Onko kenelläkään tietoa mikä on tulossa Sparin tilalle?

13

1556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,,.

... talatohan siihen tulee.
      Siis se kauppa "jossa mies myy vanhaa makkaraa ja kaikki vatsataudin ilmaiseksi saa".

Olin aikoinaan Valintaladon vakioasakas Joensuussa, mutta en osta enää kalliilla huonoa.

• ellet tiedä

Mistä sä tietosi olet hankkinut.. eipä tule mitään valintataloa vaan K-kauppa.

• Tyttö varjoisalta kujalta
        ellet tiedä kirjoitti:

Mistä sä tietosi olet hankkinut.. eipä tule mitään valintataloa vaan K-kauppa.

Sillantauksen eli itäkaupungin sparin tilalle tulee nähtävästi valintatalo. Jotain huhua olen kuullut että keskustaan olisi tulossa k-kauppa mutta huhujahan liikkuu.
        Eiköhän nämä ennen joulua selviä kun ovat niin salaperäisiä nämä kauppiaat...

• Turkuun
        Tyttö varjoisalta kujalta kirjoitti:

Sillantauksen eli itäkaupungin sparin tilalle tulee nähtävästi valintatalo. Jotain huhua olen kuullut että keskustaan olisi tulossa k-kauppa mutta huhujahan liikkuu.

Moro täält Turust! Voi yhren kerran teiän kans, on teil siäl valinnavvaraa. Mää lähenki täst keskustaa palloilee, on viiden minsan kävelymatka ja kaikkee löytyy...tääl olis teil töitäki vaik kui pal!

Tulkka tän va, te ootte iha kivoi ihmisi. Voitte vaik nährä Kaki tääl.

• ...

Pitää paikkansa!

• mitä ilmoitetaan

Mitä salaperäistä niissä kaupoissa on ollut, Siwa Sillantaakse, K-Ekstra keskustaan. Ei mitään salaperäisyyden verhoa näissä ole ollut??

• Tyttö varjoisalta kujalta
        mitä ilmoitetaan kirjoitti:

Mitä salaperäistä niissä kaupoissa on ollut, Siwa Sillantaakse, K-Ekstra keskustaan. Ei mitään salaperäisyyden verhoa näissä ole ollut??

Olen vaan ollut uutispimennossa tämän k-kauppa-asian suhteen. Ihan reilustihan tuo on kuulemma ollut ilmoitettuna kaupan seinällä ja nyt paikallislehdessä.
        Olen vähän liikaa jumittunut siwan asiakkaaksi nähtävästi. K-kauppa on erittäin tervetullut!

• sulle Nurmeksesta
        Turkuun kirjoitti:

Moro täält Turust! Voi yhren kerran teiän kans, on teil siäl valinnavvaraa. Mää lähenki täst keskustaa palloilee, on viiden minsan kävelymatka ja kaikkee löytyy...tääl olis teil töitäki vaik kui pal!

Tulkka tän va, te ootte iha kivoi ihmisi. Voitte vaik nährä Kaki tääl.

Pitääks meiän Kakia sinne tulla kattomaan? miksi? Eih, mieluummin mä pysyn täällä eikä tästäkään ole kuin viidentoista minsan kävelymatka keskustaan ja yhtä nopiaa pääsee poiskin, kun ei mitään löyvy :)

• Anonyymi

uusi spar on siitä hyvä ettei siellä myydä fazerin tuotteita

• Anonyymi

Ei tule mitään sparia nurmekseen. ME TARVITAAN UIMAHALLI HETI UIMAHALLI RAKENNETTAVA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule mitään sparia nurmekseen. ME TARVITAAN UIMAHALLI HETI UIMAHALLI RAKENNETTAVA

UI avannossa pelle! Me tarvitaan spar nurmekseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UI avannossa pelle! Me tarvitaan spar nurmekseen!

EI KAUPPOJA UIMAHALLI SAATAVA HETI VÄLITTÖMÄSTI UIMAHALLI

• Anonyymi

ON JO UIMAHALLI , POMPAN PYLLYN SILMÄ!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5268
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2911
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2614
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      26
      2003
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1962
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1809
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1792
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1681
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1398
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1230
    Aihe