Matkahuolto, Spar-marketit...

Tyttö varjoisalta kujalta

Kuihtuu, kuihtuu vaan..nyt on keskustasta vähän ajan sisällä lopettanut toimintansa Matkahuollon kahvio (legendaarinen!) ja tämän aamun lehdessä ilmoitettiin maanantaina alkavasta Spar-marketin loppuunmyynnistä. Kylläpä siinä olisi nyt oivat tilat Alkolle, mutta Jukola juoni senkin omiin tiloihinsa. Onko kenelläkään tietoa mikä on tulossa Sparin tilalle?

13

1549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,,.

... talatohan siihen tulee.
      Siis se kauppa "jossa mies myy vanhaa makkaraa ja kaikki vatsataudin ilmaiseksi saa".

Olin aikoinaan Valintaladon vakioasakas Joensuussa, mutta en osta enää kalliilla huonoa.

• ellet tiedä

Mistä sä tietosi olet hankkinut.. eipä tule mitään valintataloa vaan K-kauppa.

• Tyttö varjoisalta kujalta
        ellet tiedä kirjoitti:

Mistä sä tietosi olet hankkinut.. eipä tule mitään valintataloa vaan K-kauppa.

Sillantauksen eli itäkaupungin sparin tilalle tulee nähtävästi valintatalo. Jotain huhua olen kuullut että keskustaan olisi tulossa k-kauppa mutta huhujahan liikkuu.
        Eiköhän nämä ennen joulua selviä kun ovat niin salaperäisiä nämä kauppiaat...

• Turkuun
        Tyttö varjoisalta kujalta kirjoitti:

Sillantauksen eli itäkaupungin sparin tilalle tulee nähtävästi valintatalo. Jotain huhua olen kuullut että keskustaan olisi tulossa k-kauppa mutta huhujahan liikkuu.

Moro täält Turust! Voi yhren kerran teiän kans, on teil siäl valinnavvaraa. Mää lähenki täst keskustaa palloilee, on viiden minsan kävelymatka ja kaikkee löytyy...tääl olis teil töitäki vaik kui pal!

Tulkka tän va, te ootte iha kivoi ihmisi. Voitte vaik nährä Kaki tääl.

• ...

Pitää paikkansa!

• mitä ilmoitetaan

Mitä salaperäistä niissä kaupoissa on ollut, Siwa Sillantaakse, K-Ekstra keskustaan. Ei mitään salaperäisyyden verhoa näissä ole ollut??

• Tyttö varjoisalta kujalta
        mitä ilmoitetaan kirjoitti:

Mitä salaperäistä niissä kaupoissa on ollut, Siwa Sillantaakse, K-Ekstra keskustaan. Ei mitään salaperäisyyden verhoa näissä ole ollut??

Olen vaan ollut uutispimennossa tämän k-kauppa-asian suhteen. Ihan reilustihan tuo on kuulemma ollut ilmoitettuna kaupan seinällä ja nyt paikallislehdessä.
        Olen vähän liikaa jumittunut siwan asiakkaaksi nähtävästi. K-kauppa on erittäin tervetullut!

• sulle Nurmeksesta
        Turkuun kirjoitti:

Moro täält Turust! Voi yhren kerran teiän kans, on teil siäl valinnavvaraa. Mää lähenki täst keskustaa palloilee, on viiden minsan kävelymatka ja kaikkee löytyy...tääl olis teil töitäki vaik kui pal!

Tulkka tän va, te ootte iha kivoi ihmisi. Voitte vaik nährä Kaki tääl.

Pitääks meiän Kakia sinne tulla kattomaan? miksi? Eih, mieluummin mä pysyn täällä eikä tästäkään ole kuin viidentoista minsan kävelymatka keskustaan ja yhtä nopiaa pääsee poiskin, kun ei mitään löyvy :)

• Anonyymi

uusi spar on siitä hyvä ettei siellä myydä fazerin tuotteita

• Anonyymi

Ei tule mitään sparia nurmekseen. ME TARVITAAN UIMAHALLI HETI UIMAHALLI RAKENNETTAVA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule mitään sparia nurmekseen. ME TARVITAAN UIMAHALLI HETI UIMAHALLI RAKENNETTAVA

UI avannossa pelle! Me tarvitaan spar nurmekseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

UI avannossa pelle! Me tarvitaan spar nurmekseen!

EI KAUPPOJA UIMAHALLI SAATAVA HETI VÄLITTÖMÄSTI UIMAHALLI

• Anonyymi

ON JO UIMAHALLI , POMPAN PYLLYN SILMÄ!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe