itkemisestä

istvan

..kysyisinkin lukijoilta, mitä mieltä olette "karvaisen" miehen itkemisestä. Onko epänormaalia että symppis filmiin syventynyt ja omakseen ottanut miehenköriläs päästääkin valloilleen itkukohtauksen.
Meinaan että on siinä vaimorukalla ihmettelemistä kun tuokin jollainlailla reagoi symppis filmiin!

Minua hävettää paljastaa tunteitani kun muita on samaan aikaan paikalla.
Onko muilla miehenköriläillä vastaavia kokemuksia?

13

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep.

ootko sä sitten humalassa kun filmiä katselet???

on naurettavan vanhanaikaista kuvitella, ettei miehillä ole kyyneliä.......

• laura

Tottakai miehetkin saavat itkeä...
      Tiedän monia miehiä, jotka eivät itke juuri ollenkaan.
      Itse olen ylpeä omasta kullastani, kun hän uskaltaa näyttää tunteensa..kylläkin vain minun seurassani, mutta kuitenkin.
      Itsestäni itkeminen on kauheaa... Itse itken lähes päivittäin. Tätä on jatkunut aivan lapsesta saakka. yleensä itken kultani kainalossa tai silloin kun ei kukaan ole näkemässä. Itken ehkä aivan pienistäkin asioista...en tykkä siitä, mutta en voi pidättää kyyneliäni, jos on paha mieli.

Olen ylpeä kullastani, kun hänkin pystyy näyttämään tunteensa.
      Ja jos sinä pystyt itkemään...se on hienoa:)

• Äijä

ihminen joka elää tunneherkkää elämää.
        Eikö se ole sellainen tavoite kun lapsia kasvatetaan että heistä tulisi helliä ja tunteikkaita ihmisiä.
        Taitaa olla että ne äidit kasvattavat näitä tunteettomia miehiä. Miettikääpäs miten se oikein on. Minä isänä annan ainakin tunteille sijaa myös kasvatuksessa kyllä kyyneleet ja itku saa tulla kun siihen on aihetta. Minä ainakin näin isäni itkevän eikä se mitään traumoja ole minulle jättänyt.
        Mutta on sitten muta asioita joista on jäänyt elinikäiset paineet, hänen alkoholismi on ollut se raskain taakka minulle. Suuri helpotus tuli vasta hänen kuoleman jälkeen.
        Eli on tullut itkettyä ja kyyneleitä vuodatettua jopa satapäisen kuulijakunnan edessä. Olen vahva aikuinen sen tiedän kokemuksestani.

• istvan
        Äijä kirjoitti:

ihminen joka elää tunneherkkää elämää.
        Eikö se ole sellainen tavoite kun lapsia kasvatetaan että heistä tulisi helliä ja tunteikkaita ihmisiä.
        Taitaa olla että ne äidit kasvattavat näitä tunteettomia miehiä. Miettikääpäs miten se oikein on. Minä isänä annan ainakin tunteille sijaa myös kasvatuksessa kyllä kyyneleet ja itku saa tulla kun siihen on aihetta. Minä ainakin näin isäni itkevän eikä se mitään traumoja ole minulle jättänyt.
        Mutta on sitten muta asioita joista on jäänyt elinikäiset paineet, hänen alkoholismi on ollut se raskain taakka minulle. Suuri helpotus tuli vasta hänen kuoleman jälkeen.
        Eli on tullut itkettyä ja kyyneleitä vuodatettua jopa satapäisen kuulijakunnan edessä. Olen vahva aikuinen sen tiedän kokemuksestani.

jos muillakin on vastaavia tuntoja ja kokemuksia. Kyllä spontaani itku aiheuttaa hämminkiä niin kotona kuin vierailullamme jonkin tutun luona. En käytä vierailuilla alkoholia ollenkaan kun liikumme omalla autolla. Siitä vasta suurempi itku tulisi, mikäli joutuisin kiinni rattijuoppoudesta epäiltynä.
        Kenties tuolla ½ slaavilaisella perimälläni on jotain osuutta asiaan. Heidän itkunsa on todellista tunteenpurkausta, häpeää että turvallisuuden puutteen tuntoa vailla olevan ihmisen itsehillinnän täydellistä pettämistä. Kenties tuo slaavilainen melankolia on osasyynä myöskin. Kuunnelkaapa "laulu Volgan lauttureista" itkemättä, sen alkukielellä esitettynä, olethan kova mies!

• Minä itkin eilen..

• hauka3

Minä itkin eiIen..

• Raavas_tosimies
        hauka3 kirjoitti:

Minä itkin eiIen..

Olettekin homo-tissu. Minä itkin viimeksi 15 vuotta sitten koska olen MIES enkä mikään sokerisäärihintti.

• Raavas_tosimies kirjoitti:

Olettekin homo-tissu. Minä itkin viimeksi 15 vuotta sitten koska olen MIES enkä mikään sokerisäärihintti.

Homo ei itke

• itkevä.homo

yuggis

Miksi itkit eilen?

• itkevä.homo

Miksi itkit eiIen?

• itkevä.homo kirjoitti:

yuggis

Miksi itkit eilen?

Lahjat ovat liian kalliita

• itkevä.idiootti
        yuggis_ kirjoitti:

Lahjat ovat liian kalliita

Homo itkee lahjojen kallista hintaa. Eipä homotissun poraamiseen paljoa vaadita.

• Kylmät_kädet___

Interstellar, kun pääosa näkee lapsiensa videot, jotka vanhenivat ohi isänsä, koska isä oli mustan aukon vaikutuspiirissä, jossa aika kului paljon paljon hitaammin.

Ei kukaan voi olla itkemättä liikutuksesta, mahtava leffa:
      http://www.imdb.com/title/tt0816692/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4322
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      42
      2685
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      112
      2480
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1632
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1607
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79