Aina en ymmärrä..???

Kaksosnaistani???

Olen seurustellut reilun vuoden kaksosnaisen kanssa.Mahtava ja upea nainen! Emme asu yhdessä ja välimatkaakin jonkinverran. Keskustelemme paljon ja pidämme molemmat syvällisistä keskusteluista ja puhumme asiasta kuin asiasta. Rakastan häntä paljon ja tiedän et hänkin rakastaa, vaikkei sitä sanokkaan. Tyypillistä ilmeisesti kaksosille, tekstiviestinä kerran kertonut :). Aina vaan en ymmärrä häntä!! Varsinkaan sitä yht`äkkistä tunteiden muutosta. Hän saattaa olla aivan rakastettava ja haluaa hellyyttä, olla lähellä, suukotella ja halata jatkuvasti. Sitten kuin veitsellä leikaten, seuraavana päivänä etäinen, hiljainen ja jopa kylmän tuntuinen ??? Ja mitään ei ole tapahtunut. Saattaa jopa torjua hellyydenosoituksen. Kysyessäni onko kaikki hyvin, vastaa "on, miksei olis". Jos taas joskus kysyn, et olenko mä tehnyt jotain tai onko jokin huonosti, saattaa jopa suutahtaa. Myös äkkinäiset suunnitelmien muutokset kuuluvat hänen luonteeseensa, ensin sitä ja hetkenpäästä tätä. Keskittymiskyky hänellä myös huono ja aina kiire, kun jotain tekee, eikä jaksa paneutua tekemisiinsä.
Iseensä kohdistuvaa krittiikkiä hän ei myöskään ymmärrä. Suuttuu heti ja tulee suorastaan ivalliseksi. Tikkuilee ja haluaa antaa samalla mitalla takaisin. Kostaminen kuuluu myös hänen luonteeseensa. Jos joku häntä loukkaa, hänen on lähes aina kostettava se, miksi??
Riitojen aikana häntä ei saa missään tapauksessa lähestyä, eikä lohduttaa.Vasta jonkinaikaa riidan jälkeen. Riidan jälkeinen vinoilu kestää yleensä pari päivää. Sitten taas, kuin ei mitään, kaikki ohi ja hyvällä päällä. Keskustelemme kyllä kaikki epäselvät asiat aina selviksi, niin ainakin uskon.
Asioita joissa häntä on loukattu tai syytetty, hän ei hevillä unohda.
Seksi meillä ollut myös mahtavaa,todella mahtavaa. Tietysti, kun tunteet ovat pelissä. Niillä mulle suuri merkitys seksissä. Nyt kuitenkin melkein 2kk. sitten hänen halunsa yht`äkkiä loppuivat. Kysyessäni syytä, ei osannut itsekkään sanoa. Arveli syyn oleva hormonaalista tai johtuvan työpaineista. Ymmärrän kyllä, enkä häntä missään tapauksessa painosta. Uskon asian korjaantuvan ja hänen tekevän aloiteen. Vai tekeekö?? Miten asia kaksosilla yleensä menee??
Myös omaa aikaa, tilaa ja etäisyyttä hän haluaa. Mikä minusta hyvä asia, ei ole tarpeellista ollakkaan aina yhdessä. Lapsia vielä kun meillä molemmilla on, nekin vaativat ja tarvitsevat oman aikansa.
Mikään seuraihminen hän ei ole, kaksosten tapaan, vaan viihtyy kahdenkesken ja perheen parissa. Flirtti ei myöskään, vaikkakin viihtyy paremmin mies-, kuin naisseurassa. On aika mustasukkainenkin, ei kylläkään liikaa. Seurassa hän herkästi tavallaan "unohtaa" kumppaninsa ja kumppani jää huomioimatta. Alussa tämä hiukan vaivasi minua, varsinkin, kun olimme seurassa jota en itse tuntenut.
Nämä piirteet joita hänestä kerroin ovat niitä negatiivisempiä. Jos kertoisin niistä positiivisista. ei varmaan tämä palstatila riittäisi :) :). Upea, upea nainen hän on....en edes löydä sanoja kertoakseni kuinka upea!!!!

9

2956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksoisnainen

      ihan kuin oisit kirjoittanut minusta...miten
      voikaan osuvammin kirjoittaa..tunsin itteni kaikellatapaa..

      • Alkuperänen kirj.

        Jos joku vielä pystyisi selittämäänkin näitä ominaisuuksia :) :)


    • TeeÄmmä

      Olen kaksosnainen (kesäkuun alun kaksonen) ja olen itse juuri tuollainen, kun kuvailit ystävätärtäsi. Yritän hiukan kertoa mistä on kyse.
      Kaksonen todella pitää hellimisestä ja lähellä olosta. Itse olen nyt neljäkuukautta "kouluttanut miesystävääni" arkihellyyteen. Kyse on todella halusta olla lähellä, ei haluamisesta rakastelemaan, mitä miehet yleensä kuvittelevat. Kun kaksonen tuntee olonsa hyväksi lähelläsi hän on mukava. Tuo kylmäkausi tulee yleensä siitä, että jos esim. minulla on huolia, en osaa puhua niistä, vaan pähkäilen niitä yksiksiseni, käännyn sisäänpäin. Kaksonen tarvitsee omaa tilaa todella, en tiedä ollaanko me niin itsekkäitä, vai mistä se johtuu. Minä suutahdan helposti, harvoin annan toisen päättää mitä tehdään ja komentelemisestä en tykkää ollenkaan. Yritän tässä miettiä, miksi minä käyttäydyn juuri noin kuin kuvasit ystävätärtäsi. Neuvoksi antaisin, että anna hänen olla välillä omissa ajatuksissaan, älä kysele, vaan tee omia juttujasi, hän palaa normaaliin, kun saa mietittyä asiansa. Kaksonen ei pidä kyselemisestä, tivaaisesta, vaan tuntee ahdistusta, koska ei osaa selittää omia asioitaan, nytkin tässä yritän saada kirjoitettua tuntemuksiani, mutta se on todella vaikeaa. Hän voi tuntua vahvalta naiselta, mutta todellisuudessa hän tarvitsee hellyyttä jä syliä, jossa rauhoittua ja levätä hetki. Se jaksatko olla silloin hänen sylinsä riippuu sinusta. Keksi sellaista yhteistä tekemistä, lenkkeilkää, menkää metsään yms. paikkoihin joissa kaksonen rauhoittuu, hulluttele, suukottele, juttele, mutta älä kaksosen tekemisistä, mököttämisestä, jne. Unohda koko juttu, äläkä jankuta. Itse nautin tuosta yhdessä touhuamisesta, me tehdään ruokaa yhdessä, käydään kirppiksillä, lenkkeillään, marjastetaan, etsitään sieniä, mökkeillään, ajellaan jne

      • Alkuperäinen kirj.

        Valaisit asiaa hyvin. Juuri tuollainen hän on, huolestuu pienimmästäkin ja murehtii niitä. Ahdistuu herkästi ja miettii asioita, kuitenkin kertoo ja haluaa jutella paljon. Ilmeisesti kuitenkin omien sisäisten asioiden kertominen vaikeampaa ja oman ahdistuneisuuden tunnistaminen. Ei varmasti löydä itsekkään aina niille syitä. Olemme hyvin samankaltaisia monessa asiassa ja aloitamme puheenkin usein yhtäaikaa ja samalla lauseella, vastaamme jollekulle samanaikaisesti ja samalla tavalla. Laitamme toisillemme viestin puhelimella samaanaikaan, soitamme toisillemme just samaanaikaan jne. jne.
        Pidän itsekkin paljon hellyydestä ja toisen läheisyys ja lähelläolo on tärkeää. Juuri tälläinen arkihellyys ja huomioiminen. Seksintarpeen ja halun rakasteluun kyllä erotan, ja hänkin osaa sen kyllä osoittaa omalla tavallaan.
        Tätä lenkkeilyä, luonnossa oloa, marjastusta, sienestystä, kalastusta (hän pitää kalastamisesta),mökkeilyä yms. teemme aina, kun mahdollista. Se rauhoittaa myös omaa levotonta oloani.
        Mukavaa syksyä sinulle ja vielä kerran kiitos kirjoituksestasi, se todella valaisi asiaa!


      • kaksoisnainen 88
        Alkuperäinen kirj. kirjoitti:

        Valaisit asiaa hyvin. Juuri tuollainen hän on, huolestuu pienimmästäkin ja murehtii niitä. Ahdistuu herkästi ja miettii asioita, kuitenkin kertoo ja haluaa jutella paljon. Ilmeisesti kuitenkin omien sisäisten asioiden kertominen vaikeampaa ja oman ahdistuneisuuden tunnistaminen. Ei varmasti löydä itsekkään aina niille syitä. Olemme hyvin samankaltaisia monessa asiassa ja aloitamme puheenkin usein yhtäaikaa ja samalla lauseella, vastaamme jollekulle samanaikaisesti ja samalla tavalla. Laitamme toisillemme viestin puhelimella samaanaikaan, soitamme toisillemme just samaanaikaan jne. jne.
        Pidän itsekkin paljon hellyydestä ja toisen läheisyys ja lähelläolo on tärkeää. Juuri tälläinen arkihellyys ja huomioiminen. Seksintarpeen ja halun rakasteluun kyllä erotan, ja hänkin osaa sen kyllä osoittaa omalla tavallaan.
        Tätä lenkkeilyä, luonnossa oloa, marjastusta, sienestystä, kalastusta (hän pitää kalastamisesta),mökkeilyä yms. teemme aina, kun mahdollista. Se rauhoittaa myös omaa levotonta oloani.
        Mukavaa syksyä sinulle ja vielä kerran kiitos kirjoituksestasi, se todella valaisi asiaa!

        minä olen ihan samanlainen ;) ja minulla menee juuri tuolleen minun poikaystäväni kanssa jonka kanssa olen seurustellut kohta kaksi vuotta. oletko kenties horoskoopistasi jousimies?xD


    • kuulosti

      niin tutulta, ihan kuin minusta ois kirjotettu!:D ja noita juttuja miksi se on noin on vaikea selittää ja kun ei oikeen itsekkään tiedä.mutta joskus on pakko olla omassa itsessä ja se ei auta jos toinen koko ajan kyselee mikä on. parempi on antaa olla niin se menee ohi taas. kai se on sitä tuuliviirimäistä luonnetta.joskus on kovin vaikea itsekkin tietää mitä ajattelee ja tuntee ja sitten taas se on täysin selvää.läheisyys ja hellyys ovat tarkeitä kaksoselle, toki joskus täytyy olla itsensä kanssa hetki.itselleni on todelle tärkeää voida luottaa toiseen ja huomata että toinen välittää ja arvostaa. siinä menee aikaa että sen luottamuksen saa. anna tilaa ja omaa aikaa kaksosellesi äläkä tivaa turhia niin kaikki menee hyvin!tee itsekin omia juttujasi että hän huomaa että sinulla on muutakin elämässäsi! mutta osoita hänelle kuitenkin kuinka tärkeä on sinulle.tsemppiä!

      • Kaksoset nainen minäkin

        Luin ketjua ja tunnistin itseni minäkin. Miten joku toinen voi todellakaan ymmärtää kaksoset-naisen käytöstä, kun ei sitä ymmärrä aina itsekään. Jos naisesi on levoton, niin hiero vaikka häntä esim. jalkoja tai päätä tai mitä tahansa ja kaikki muut "virikkeet" pois. Se auttaa rentoutumaan. Kaksoset-naisen levottomuus on sisäistäkin....
        ..mutta säilytä miehuutesi. Ei sinun tarvitse koko aikaa terapoida Kaksostasi, kyllä hän kykenee ihan aikuismaiseen käytökseen ottaa hoivaajan roolin välillä itsekin...


    • :)kaksonen

      Kaksonen on juuri tuollainen tyypillisimmillään.
      Hän kertakaikkiaan vain ei tule ajatelleeksi esim. kun kerroit, että hän jättää sinut huomiotta seurassa, jota et edes tunne. Se johtuu yksinkertaisesti ainakin omalla kohdallani siitä, että joku juttu vie mukanaan. Ei kyse todellakaan ole flirttaamisesta vaan yksinkertaisesti usein (omalla kohdallani ainakin) siitä, että innostun jostain asiasta, kertojasta/juttuseurasta riippumatta onko hän mies tai nainen. Siinä unohtuu seuralaiset ym. ympäristö. Minä tykkään väitellä, se on kaksosen lempiasioita, tosin voin olla tänään tiukasti jotain mieltä ja huomenna olen unohtanut koko asian ja ylihuomenna olen jo toista mieltä.
      Tuosta seksittömyydestä täytyy sanoa, että itsellä suhteen on pohjattava muille asioille kuin seksille, sillä se on alue joka kiinnostaa aika ajoin, sängyssäkin pitää olla hellimistä, huumoria ja puhetta enemmän kuin tekniikkaa ja puurtamista, mutta kaksonen voi olla ilman rakastelemistä vaikka kuinka kauan ja se ei todellakaan pitkässä suhteessa ole kovin tärkeä asia. Alussa kyllä on kiva kokeilla kaikkea silläkin saralla, mutta sitten muu yhdessä olo on tärkeämpää.

    • vaikutat ymmärtävän

      Henkilöt, jotka ovat vastanneet ketjussa, samastavat itsensä naisystäväsi kanssa. En sitä ollenkaan ihmettele. Mielestäsi kertomasi luonteen- ja käyttäytymispiirteet ovat tavallisia ja useimmilla meistä ihmisistä esiintyviä.

      Kerrot hienosti. Tosin on hupaisaa, että kerrot niin kuvallisesti hänen suhtautumisistaan eri asioissa, mutta et sanallakaan mainitse, kuinka itse käyttäydyit ennenkuin "tunteiden muutokset" ilmaantuivat. Mielestäni nämä "tunteiden muutokset" voivat olla normaaleja reaktiota normaaleihin elämän pikku pulmiin, tapahtumiin ja seikkoihin, joita varmaan on teidänkin yhteiselämässämme ja ympäristössänne, niin kuin meillä muillakin on.

      Mielestäni on enemmän "normaalia" kun ihminen TUNTEE; kuin että hän ei TUNNE elämän eri sävähdysten vallitessa. Terve ihminen TUNTEE ja ilmaisee tunteitaan joko puhuen niistä tai hienovivahteisesti niitä näyttäen käyttäytymisellään. Ajattele vastakohtaa, ihmistä, jota on tehty tunteettomaksi lääkkeiden avulla tai kuten ennen vanhaan tehtiin, hiljennettiin ihmisten tunteet aivoleikkauksin (lobotomia). Oletko nähnyt sellaisen tunteettoman ihmisen?

      Totta kai muutumme tunteellisesti muuttuvien valintojen, ajatusten mm. jokapäivästen seikkojen vuoksi. Itse voin joskus huonosti kun olen lukenut jostain tapahtuneesta onnettomuudesta. En heti paikalla ymmärrä itsekään, että hiljennyn ja vetäydyn syrjään jonkun kammottavan uutisen vuoksi. Vasta jälkeenpäin osaan selvittää itselleni, että en oikein toiminut ja tuuminut normaalisti hyvin silloin ja silloin ja että se oli varmaan sen vuoksi, että olin järkyttynyt siitä ja siitä. Kyllä kaikki, mitä tapahtuu ympärillämme, vaikuttaa tunteisiimme. Tunteemme puolestaan vaikuttavat kauttamme lähimmäisiimme.

      Tämä on sitä elämmää! Ihan normaalia ihmisen elämää! Tällaista se on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      283
      2968
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1330
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      261
      1152
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1011
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      951
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      814
    Aihe