Seksikäs lahja aviomiehelle

Anniinah

Heippa! Olisin kaivannut mielipiteitä, uskallanko lähteä moiseen... Eli olen laihtunut tässä parikymmentä kiloa ja nyt olen mielestäni ihannepainossani (174 cm, 68 kg) ja mieheni on kehunut minua kovasti. Mulla on luonnostaan isot rinnat (kuppikoko edelleen 80d) ja nyt on itselläkin seksikäs olo. Ajattelin poikaystävälleni lahjaks kansiota, johon otan (tai otatan) itsestäni seksikkäitä kuvia, joissa vaatteet vähenee kuva kuvalta. Alimmaisiks vaatteiks jättäisin vaan jonkun seksikkään mustan korsetin, sukkanauhat, verkkosukat ja vaikka punaset korkkarit. Viimeisessä kuvassa ei yllä sit enää rihman kiertämää... Lisäks monesti huppelissa puhutaan, että olis kiva kokeilla jotain seksileluja, niin ajattelin samaan pakettiin laittaa esim. sauvan ja jotain eroottista hierontaöljyä... Ja niin, se mikä tässä epäilyttää , on se, että mitkään tälläset ei yleensä kumminkaan ole meidän tapaista. Luulen kuitenkin, että mieheni vois tykätä. Mitä itse tykkäisitte ja onko ehdotuksia, mitä muuta voisin pakata pakettiin?

6

3276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna mennä"

Luuletko tosiaan miehesi tykkäävään kun huoraat poikaystävällesi? Tietääkö miehesi poikaystävästäsi?

• Anniinah

Oletpas sä hauska. Kyseessä siis vastavihitty aviomieheni. Sama mies, pikku lipsahdus sanan valinnassa.

• maria__

noh,jos pokkaa riittää ni mikä ettei.. Miehesi varmasti pitäisi... ;)

• mikke

Jo toteutat idean niin ota huomioon myös se, että jos teilla sattuu tuleen ero tai vastaava joskus niin hänhän voi käyttää kuvia väärään tarkoitukseen.. esim. levittää kuvia netissä ym..
      Mieti vaikka jos pukeutuisit jouluna vähän erilailla tai jotain..

• pulaaa_`?

Pah, jos ei voi luottaa niin paras erota. Tosin esim. silmien peittäminen tekee kuvista kaksinverroin seksikkäämpiä.

• Kröhöm

Mun mieheni piti kun tein sellaisen kalenterin, jonka kuvissa olin alasti tai ainakin puolalasti. Vaikka ero tulisi, niin itse ainakin luotan omaan mieheeni niiden kuvien suhteen. Ainakin se olisi jotain "itsetehtyä". Sitä sauvaa miettisin pariin otteeseen, koska itse en tykkää antaa lahjoja jotka ovat minulle yhtä paljon kuin lahjansaajalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5271
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      145
      1577
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      189
      946
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      893
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe