Seksikäs lahja aviomiehelle

Anniinah

Heippa! Olisin kaivannut mielipiteitä, uskallanko lähteä moiseen... Eli olen laihtunut tässä parikymmentä kiloa ja nyt olen mielestäni ihannepainossani (174 cm, 68 kg) ja mieheni on kehunut minua kovasti. Mulla on luonnostaan isot rinnat (kuppikoko edelleen 80d) ja nyt on itselläkin seksikäs olo. Ajattelin poikaystävälleni lahjaks kansiota, johon otan (tai otatan) itsestäni seksikkäitä kuvia, joissa vaatteet vähenee kuva kuvalta. Alimmaisiks vaatteiks jättäisin vaan jonkun seksikkään mustan korsetin, sukkanauhat, verkkosukat ja vaikka punaset korkkarit. Viimeisessä kuvassa ei yllä sit enää rihman kiertämää... Lisäks monesti huppelissa puhutaan, että olis kiva kokeilla jotain seksileluja, niin ajattelin samaan pakettiin laittaa esim. sauvan ja jotain eroottista hierontaöljyä... Ja niin, se mikä tässä epäilyttää , on se, että mitkään tälläset ei yleensä kumminkaan ole meidän tapaista. Luulen kuitenkin, että mieheni vois tykätä. Mitä itse tykkäisitte ja onko ehdotuksia, mitä muuta voisin pakata pakettiin?

6

3103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna mennä"

      Luuletko tosiaan miehesi tykkäävään kun huoraat poikaystävällesi? Tietääkö miehesi poikaystävästäsi?

      • Anniinah

        Oletpas sä hauska. Kyseessä siis vastavihitty aviomieheni. Sama mies, pikku lipsahdus sanan valinnassa.


    • maria__

      noh,jos pokkaa riittää ni mikä ettei.. Miehesi varmasti pitäisi... ;)

    • mikke

      Jo toteutat idean niin ota huomioon myös se, että jos teilla sattuu tuleen ero tai vastaava joskus niin hänhän voi käyttää kuvia väärään tarkoitukseen.. esim. levittää kuvia netissä ym..
      Mieti vaikka jos pukeutuisit jouluna vähän erilailla tai jotain..

      • pulaaa_`?

        Pah, jos ei voi luottaa niin paras erota. Tosin esim. silmien peittäminen tekee kuvista kaksinverroin seksikkäämpiä.


    • Kröhöm

      Mun mieheni piti kun tein sellaisen kalenterin, jonka kuvissa olin alasti tai ainakin puolalasti. Vaikka ero tulisi, niin itse ainakin luotan omaan mieheeni niiden kuvien suhteen. Ainakin se olisi jotain "itsetehtyä". Sitä sauvaa miettisin pariin otteeseen, koska itse en tykkää antaa lahjoja jotka ovat minulle yhtä paljon kuin lahjansaajalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe