Tänään oli neuvola ja viikkoja nyt tasan 41 0! Antoivat uuden ajan maanantaiksi ja jos ei siihen mennessä ole kuulunut niin antavat ajan synnytyssairaalaan! Olen iloinen kun tiedän, että pian saan pikkasen syliin, mutta sit taas ottaa päähän jos joudutaan käynnistää! :(
Kyllästyttää! Tulis jo..
3
432
Vastaukset
Muistan kun itselläni meni yli lasketun ajan. Joka aamu ajatteli että jokohan tänään ja illalla aina pettymyksen huokaus, ei vieläkään mutta ehkä huomenna. Kyllä se vauva sieltä tulee, ole huoleti. Toivotaan että et joudu siihen käynnistykseen vaan kaikki hoituu luonnollista tahtia.
Nauti nyt vielä tovi raskaana olon ihanuudesta!
Hyvää vointia ja onnellisia hetkiä pienokaisen kanssa!- neuvolassa?
heips! ite oon vasta rv 23 ja toista tulollaan, viime raskaudessa muistan (v.2005 alussa) kun itse suorastaan laskin tunteja la:n ohitettua. Sit kävin taas neuvolas samoihin aikoihin ku sää ja neuvolan täti teki "pikaisen" sisätutkimuksen ja sanoi et aika kiinteet on apikat vielä, ei taida syntyä ilman käynnistystä... ymym. no illalla menin kotiin ja yöllä lähti limatulppa, luultavasti tuo neuvolas ronkkiminen oli antanu potkua synnytyksen käynnistymiseen kuten usein käykin... ja limaa tuli pikkasen koko seuraavan päivän ja sit seuraavana iltana alkoi supparit ja yöllä lähettiin synnyttään =o) voimia sulle tulevaan koitokseen joka tapaukses, ja sit kun se pikkuruinen on syntyny, niin aika mnee liiankin nopeaan ;O)
- 40+2
väsyttää... Tänään äitipolilla käynti, 1,5cm kohdunsuu auki ja 2cm kaulaa jäljellä, vauva on jo syvälle laskeutunut! Supistuksia ei nyt viime päivinä ole ollut *huokaus*. Toivon niin kovasti että synnytys käynnistyisi, en malttaisi enää millään odottaa. Kyllästyttää kun ihmiset soittelee koko ajan että: "Joko supistelee? Tuntuuko että lähtö on lähellä?" Tai onhan se ihana, että kaikki huolehtii ja on tukena, mutta rasittaa kun itselläkin olisi niin mieletön hinku päästä jo nuuhkumaan omaa pikku nyyttiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550