Kann man irgenwo am Internet deutsche Fernsehen gücken? Es gibt ja viele dieser streaming internet Sendungen überall auf die Netz. Auf Tagesschau.de kann man zumindesten die Nachrichten ansehen...
Deutsches fernsehen
6
927
Vastaukset
- 'P. u. P.'
Deutsche Welle lähettää suorana joitain TV-ohjelmia. Vastaanotto vaatii nopean ja häiriöttömän liittymän. Minulla on Elisan ADSL 2M/512k, mutta ei tällä liittymällä ainakaan Helsingissä puhtaana tule muu kuin ääni. Kuva pysähtelee ajoittain ja on epätahdissa puheen kanssa. http://www.dw-world.de/dw/0,,265,00.html tuolta voi jotain toivomaasi löytyä, tai siten ei.
Parhaillaan lähettävät ”Journal - Mit Tagesthema”, joka tulee yllättävän hyvälaatuisena. (5.10.06 22:15 Local 19:15 UTC.- Apuva!
Niin tuo Deutsche Welle kanava saa näkyviin ilmaiseksi suomen kaapeliverkossakin.
- Scheissfresse
Apuva! kirjoitti:
Niin tuo Deutsche Welle kanava saa näkyviin ilmaiseksi suomen kaapeliverkossakin.
Kuinka saa toimimaan???
Mulla on siis digiboxi? Miten ettis sitä?
- Made in Bavaria
- fia
Guck doch einfach mal unter next-tv.de :) Viel ist ja leider noch nicht drin im Netz...
- Kenner
Kaufste dir ne Satschüssel 70 cm und ne Digibox schließt die an den Fernseher an und los gehts.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897