Kann man irgenwo am Internet deutsche Fernsehen gücken? Es gibt ja viele dieser streaming internet Sendungen überall auf die Netz. Auf Tagesschau.de kann man zumindesten die Nachrichten ansehen...
Deutsches fernsehen
6
967
Vastaukset
- 'P. u. P.'
Deutsche Welle lähettää suorana joitain TV-ohjelmia. Vastaanotto vaatii nopean ja häiriöttömän liittymän. Minulla on Elisan ADSL 2M/512k, mutta ei tällä liittymällä ainakaan Helsingissä puhtaana tule muu kuin ääni. Kuva pysähtelee ajoittain ja on epätahdissa puheen kanssa. http://www.dw-world.de/dw/0,,265,00.html tuolta voi jotain toivomaasi löytyä, tai siten ei.
Parhaillaan lähettävät ”Journal - Mit Tagesthema”, joka tulee yllättävän hyvälaatuisena. (5.10.06 22:15 Local 19:15 UTC.- Apuva!
Niin tuo Deutsche Welle kanava saa näkyviin ilmaiseksi suomen kaapeliverkossakin.
- Scheissfresse
Apuva! kirjoitti:
Niin tuo Deutsche Welle kanava saa näkyviin ilmaiseksi suomen kaapeliverkossakin.
Kuinka saa toimimaan???
Mulla on siis digiboxi? Miten ettis sitä?
- Made in Bavaria
- fia
Guck doch einfach mal unter next-tv.de :) Viel ist ja leider noch nicht drin im Netz...
- Kenner
Kaufste dir ne Satschüssel 70 cm und ne Digibox schließt die an den Fernseher an und los gehts.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101001- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31845- 43770
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762