Tähän voi olla vaikea vastata, kun ei tunne kysyjää, mutta olisin silti kiitollinen, jos joku osaisi antaa vinkkejä mitä tehdä yhdelle ylimääräiselle huoneelle.(Ennen kuin tulee perheenlisäystä sitten joskus) Huone on melko suuri, n.30neliötä. Kaikki tärkeimmät toiminnot jo löytyvät, enkä haluaisi, että huone jäisi käyttämättä. Ideoita?
Miten sinä sisustaisit tällaisen huoneen, jos olisit samassa tilanteessa tai millaista huonetta kaipaisit?
Ylimääräinen huone
5
707
Vastaukset
- kädentaitaja
Anna nyt edes vinkkiä paljonko neliöitä on yhteensä ja missä käytössä muut huoneet ovat.
Tämä on todella mielenkiintoinen ongelma. En ole ikinä ennen kuullut että jollakin on ylimääräinen huone. Yleensä huoneille on monta ottajaa ennen sen vapautumista.- ....
No kyllähän varmaan aika monella on ylimääräisiä huoneita. Esim. omakotitalossa, josta lapset ovat jo muuttaneet omilleen, saattaa olla useitakin tyhjiä huoneita. Tai sitten juuri niin kuin alkuperäisellä kysyjällä, ettei vielä ole lapsia.
Tosiaan aika hankalaa sanoa, mitä sinne huoneeseen sitten laittaisi, kun ei tiedä mitä kodissa jo on. Tulee mieleen, voisiko siitä tehdä jonkinlaisen kirjasto-, harraste- tai vierashuoneen?
- rottinkikalusteita
ja paljon viherkasveja. sellainen lepohuone, ei tv tai koneita.. kirjoja ja tunnelmaa
- Pelimies2006-2007
Biljardipöytä, sohva ja pieni baari. Hyvä kivipöytä maksaa noin 850 euroa, se on sellainen kotiin sopivan kokoinen.
- hihimies
Kotiteatteri olisi hyvä olla omassa huoneessaan. Silloin olohuone rauhoittuisi muulle seurustelulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416