kala&neitsyt

parina?

Tuossahan kysymys jo tulikin, mitä luulette? Olisikohan (nais)kalalla ja (mies)neitsyellä yhteistä tulevaisuutta? Mielipiteitä kaipaisin kovasti.

7

1482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalanainen ja

      mieheni on neitsyt. Olemme olleet naimisissa 20 vuotta ja lapsia on viisi.
      Minulla on enemmän mielialavaihteluja, mieheni taas on varmasti tasaisin tuntemani ihminen. Hän kait (?:) on tottunut oikkuihini vuosien kuluessa ja antaa minun aikani möykätä keskittyen enemmän omiin asioihinsa. Koko avioliittoaikana hän on hermostunut minulle vain kahdesti. Vaikka neitsyitä haukutaan usein kylmiksi , niin kyllä heillä pinnan alla on todella välittävä ja hyvä sydän.
      En voisi kuvitellakaan olevani naimisissa ylitunteilevan kanssa. Moniin tuntemiini pariskuntiin verrattuna, meidän elämämme on ihanan rauhallista ja molemmat kykenemme keskittymään hyviin asioihin elämässämme.
      Mieheni on ihanan siisti, tunnollinen, vastuuntuntoinen ja kärsivällinen isä.
      Hän on myös tarkka rahoista, eikä meillä koskaan ole ollut vaikeuksia budjetoida elämäämme.
      En itse voisi sietää boheemia taiteilijatyyppiä, jonka kanssa elämä olisi yhtä myrskyä myrskyn perään. En kerta kaikkiaan jaksaisi ja varmasti oireilisin henkisesti ja fyysisesti.
      En tiedä olemmeko tyypillisä horoskooppimerkeillemme, mutta yhessä yhä ollaan....

      • ollut pian 50 vuotta. Joskus miehen luonteen tasaisuus ottaa päähän, mutta totta puhuakseni en olisi kestänyt itseni kaltaista rinnallani näin pitkää aikaa. Ja jos miehelläni olisi ollut hänen itsensä kaltainen vaimo, olisi hänen elämänsä ollut pitkästyttävän tasainen. Eli tämä oli paras valinta aikoinaan.


      • kalat-nainen
        kaijakaukama kirjoitti:

        ollut pian 50 vuotta. Joskus miehen luonteen tasaisuus ottaa päähän, mutta totta puhuakseni en olisi kestänyt itseni kaltaista rinnallani näin pitkää aikaa. Ja jos miehelläni olisi ollut hänen itsensä kaltainen vaimo, olisi hänen elämänsä ollut pitkästyttävän tasainen. Eli tämä oli paras valinta aikoinaan.

        Olen kalat-nainen ja ollut naimisissa neitsyt-miehen kanssa kohta 30 vuotta. Harkitse todella haluatko sitä, mitä neitsyt-mies voi/haluaa sinulle antaa.

        Mielestäni (ja kokemukseni mukaan) parhaiten meille kaloille sopivat rapu- (kaksonen) -miehet. He jaksavat ymmärtää kalojen tunteella elämistä aivan eri lailla kuin neitsyt, joka elää vain järjellä.

        Neitsyelle (ainakin tälle minun) tuntuu olevat melko mahdotonta näyttää tunteensa tai puhua niistä ja minä ainakin tarvitsen "jatkuvasti" vakuuttelua (sanoin/teoin), että minua rakastetaan.


      • kalat-nainen kirjoitti:

        Olen kalat-nainen ja ollut naimisissa neitsyt-miehen kanssa kohta 30 vuotta. Harkitse todella haluatko sitä, mitä neitsyt-mies voi/haluaa sinulle antaa.

        Mielestäni (ja kokemukseni mukaan) parhaiten meille kaloille sopivat rapu- (kaksonen) -miehet. He jaksavat ymmärtää kalojen tunteella elämistä aivan eri lailla kuin neitsyt, joka elää vain järjellä.

        Neitsyelle (ainakin tälle minun) tuntuu olevat melko mahdotonta näyttää tunteensa tai puhua niistä ja minä ainakin tarvitsen "jatkuvasti" vakuuttelua (sanoin/teoin), että minua rakastetaan.

        Ei neitsyeltä voi odottaa liikoja lemmenlurituksia. Olimme olleet naimisissa yli parikymmentä vuotta, ennen kuin mieheni (lastemme vaatimuksesta) sanoi ensi kerran rakastavansa minua. Vanhemmuuttaan hän on pehmennyt ja vaikkei muuten kerro rakkaudesta, muistaa aina kehua ruokaani ja joskus muutakin ja sen otan sitten rakkaudentunnustuksena


    • tutu.

      Olen neitsyt-nainen ja seurustelukumppanini on kala-mies. Olemme seurustelleet noin 4 vuotta ja hän tuntuu olevan minulle hyvä vaikka välillä rasittaakin.
      Minä (neitsyt) olen seikkailija, vauhdikas ja ainakin horoskoopilleni tyypillisesti pidän järjestelmällisyydestä. Kalamieheni on omissa maailmoissaan ja kaipaa paljon hellyyden osoituksia ja kuten tuolla eräässä viestissä sanottiinkin, ettei neitsyeltä voi odottaa liikoja rakkauden osoituksia. Minä sanon rakastavani vain silloin kun siltä tuntuu enkä sano yhtä usein kuin mieheni sanoo.
      Kuten sanoin, olen vauhdikas ja rakastan biletystä mutta mieheni on oikein äidin kullannuppu ja välillä rasittaa suuresti hänen kiltteytensä.
      En tiedä kuinka paljon tuo on horoskooppimerkkejämme, mutta on toki mielenkiintoista pohtia tätä yhteensopivuutta. Itse en kuitenkaan menisi valitsemaan kumppania hänen horoskooppinsa perusteella vaan kaiken muun :)

      • tumpsu

        On kyllä horoskoopeilla jotain merkitystä oikeaan luonteenpiirteeseen ja totta monasti, mutta parisuhdetta ei missään tapauksessa kannata perustaa horoskoopin päälle... olen kala ja mieheni vaaka, meillä on mennyt kivasti ja on toistaisesti vakaa parisuhde jo 20 vuotta, on kestänyt tuulet ja tuiskut, joita on riittänyt muillekkin jakaa. Vaikka kaikissa horoskoopeissa kaloille suositellaan rapua parhaana vaihtoehtona, olen ollut pitkissäkin parisuhteissa 3 eri ravun kanssa ja ei todellakaan ole minun kanssani toiminut.

        Rakkaus on asia, joka elämän koulussa opitaan, joskin joku kipinä täytyy syttyä tai lämmetä pikkuhiljaa, kaikki RAKKAUSLIITOT on vieläpä hoidettava kuin kukkatarha. Kaikki suhteet kuolee ja kuivuu jos niitä ei hoideta.


      • o ja..
        tumpsu kirjoitti:

        On kyllä horoskoopeilla jotain merkitystä oikeaan luonteenpiirteeseen ja totta monasti, mutta parisuhdetta ei missään tapauksessa kannata perustaa horoskoopin päälle... olen kala ja mieheni vaaka, meillä on mennyt kivasti ja on toistaisesti vakaa parisuhde jo 20 vuotta, on kestänyt tuulet ja tuiskut, joita on riittänyt muillekkin jakaa. Vaikka kaikissa horoskoopeissa kaloille suositellaan rapua parhaana vaihtoehtona, olen ollut pitkissäkin parisuhteissa 3 eri ravun kanssa ja ei todellakaan ole minun kanssani toiminut.

        Rakkaus on asia, joka elämän koulussa opitaan, joskin joku kipinä täytyy syttyä tai lämmetä pikkuhiljaa, kaikki RAKKAUSLIITOT on vieläpä hoidettava kuin kukkatarha. Kaikki suhteet kuolee ja kuivuu jos niitä ei hoideta.

        vissiin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe