Millainen ihannemies

meerivaaga

on vaakanaisen mieleen? Itse arvostan älykkyyttä niin tunne kuin käytännön asioissa, muuten kyllä kaikki kelpaa...;))

5

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaa

Olen vielä vanha. Vastausta siihen, miten tulee onnelliseksi en ole löytänyt, eikä siihen ole vatausta. Jokainen meistä löytää sen, jos siihen uskoo ja haluaa uskoa. Onnellisuus ei tule kenenkään kautta, korkeintaan oman itsen kautta. Monesti haluamme uskoa, että joku tarjoaa onnen meille. Ei sitä voi kukaan tarjota. En usko siihen. Ei ole olemassa yhtä oikeaa vastausta. Onni = minä nyt ja tässä.

• Poison.

Älykäs, henkisesti kehittynyt, omaa riittävästi elämänkokemusta, sivistynyt, samalla aaltopituudella minun kanssa. Tykkää kokeilla uusia asioita, matkustella, oppia. On kunnioituksen, luottamuksen ja rakkauden arvoinen.

• Just me

Luonne: Keskustelutaitoinen, lievästi mustasukkainen, lievästi omistushaluinen, huolehtiva, hyvä isä, äijämäinen, leikkisä, sisukas, ei luovuttaja, ei missään nimessä juo, ei sossupummi, luotettava ja avoin.

Ulkonäkö: Vaalea, lyhyt, roteva, siniset silmät, hyvät tissilihakset, työmiehen kädet (lyhyet sormet ja paksut käsivarret) Katso Shield-sarjan Vic....siinä vasta ihanan näköinen mies.

Ammatti: Yrittäjä tai käsillään töitä tekevä esim. puuseppä tai verhoilija... Hän voisi omistaa alan yrityksen

Horoskooppimerkki: kaksonen

Koti: Hyvin sisustettu, miehellä pitää olla värisilmää. Siisteydestä minä voin pitää huolen. Hän kuitenkin hoitaisi seinien poraamisen (taulut), viemärin puhdistamisen sekä lamppujen laiton ja muiden kodinkoneiden asennuksen. Jos rakentaa itse kotinsa/kotinsa huonekalut se on aina plussaa.

EI OLE kiinnostunut seuraavista asioista: autot, kännykät sekä politiikka

ON kiinnostunut: Luonto, purjehdus, kodin sisustus

Älykkyysosamäärä: 125, logiikassa 131.

Ja minä olen vielä saanutkin tuommoisen vaikka tuo kuulostaakin todella harvinaiselta tapaukselta ainakin mun mielestä.

• boheemi

Sean Connery tyyppinen joka viihtyy kumisaappaat jalassa. Sanainen arkku pitää olla runsas.

• vaaka_female

huumorintajuinen, oma-aloitteinen, perusjärkevä, aktiivinen, suhteellisen terveelliset elämäntavat omaava, perusrehellinen, hyväntahtoinen, luotettava, itsestään kohtuullisesti huolta pitävä, älykäs, rento, tarmokas, positiivinen, luova, jonkin verran saisi olla esteetikon virkaa, lapsirakas, reilu, oikeudenmukainen ja suhteellisen sanavalmis

= täydellinen mies ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      158
      5861
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      86
      3286
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      104
      1856
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      129
      1207
    5. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      78
      1171
    6. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1124
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      89
      1027
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      58
      1000
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      875
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      159
      865
    Aihe