Valio

Ex-työntekijä

Vieläkös se tuo Valio on pystyssä Suonenjoella?
En ihmettelisi jos ei olisi, kun 99% johtoportaasta pelaa omaan pussiinsa erään kusipäisen tuotanto päällikön johdolla!

22

4221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kummastelija Kalle

      Asiat Valiossa ?
      Ei näytä hyvälle työelämän moraali Suomessa tänäpäivänä

      • ex-työntekijä

        ainakin, kun itse vielä olin siellä . Kiva oli kuunnella olevansa p***a työntekijä ko.tuotantopäällikon suusta, vaikka olin tehnyt hommani. Ja en ollut ainoa työntekijä, joka oli joutunut samanlaisen hyökkäyksen kohteeksi.
        Ei ole tosiaan ikävä sinne.


    • tappas

      On, mutta omana yhtiönään. Nordic Jam. Nam nam.

      • vaan...

        isotissiselle tytölle...;p


    • se taitaa olla

      Taitaa se nykyään olla Ingman joka jyrää täällä.
      Maito puolella ainakin...Onhan tästä jo kohta kymmenkunta vuotta kun vaihtui.

    • Hillomarjat

      Eikös Valio ollut ennen tuota Pakkasmarjaa. On ollut jo vuosia Pakkasmarja oy?. Tämä Nordic Jam Oy on Valion tytäryhtiö!
      Meijerin tiloissa toimii Maitomaa oy, yhteistyö kumppani on Ingman.
      Osuuskunta Maitomaa on maidontuottajien omistama ja hallinnoima meijeriosuuskunta, joka perustettiin vuonna 1915 Suonenjoen Osuusmeijeri-nimisenä "Kopolan hakamaalle joen yli vievän sillan korvaan".

    • yst.tiedottaja

      Joku oli ruiskannu spermat jugurtti laitteeseen viikko takaperin.

      hyvää ruokahalua :=)

      • 100% Proteiinia

        Pitäneekin siirtyä Valion jugurtteihin tuon lisämausteen takia.... nam-nam-nam


    • Mummeli

      Aivan kauheeta, täytyy harkita tästedes enemmän ostoksiaan.

      • Akka65v

        No sen olen kuullut että pitzoin juuston alle ovat sillai touhunneet maailmalla, mutta että ihan täällä. Kun katselee tuota julki kuvaa kaupungilla niin fiksua väkeä että, ei tuli ihan heti mieleen tuollaine. Hyi kauheeta sentään!


    • spermajaakko

      Spermahan on vallan mainio lisämaku Valion paskajugurtteihin ja siitä saa energiaa. Älkää valittako vaan syökää paikallisia smehmaherkkuja!

    • heh.perk

      Jukurtissa on niin vithusti sokeria ettei sperma maistu, olisko joku 50%... vai mikä se oli.

      • vara12

        Hirvee työpaikka kertakaikkiaan...Olin silloin nuori ja nätti,niin eikös vanhat kurppa akat olleet mua kohtaan tosi tylyjä,eikä esimiehiltäkään kiitosta herunut!! Onneks olen lukenut itseni hyvään ammattiin. Opiskelu kannattaa aina!!!


      • nörtti duunari
        vara12 kirjoitti:

        Hirvee työpaikka kertakaikkiaan...Olin silloin nuori ja nätti,niin eikös vanhat kurppa akat olleet mua kohtaan tosi tylyjä,eikä esimiehiltäkään kiitosta herunut!! Onneks olen lukenut itseni hyvään ammattiin. Opiskelu kannattaa aina!!!

        No hei, ne vanhat akat on olleet itsekin elämäänsä kyllästyneitä zombeja ja esimiehet jotain piilohomoja kun eivät ole tajunneet olla vähän ystävällisempiä nuorelle ja nätille harjoittelijalle. Onneksi olet päässyt irti siitä kuviosta. Elämässä on vielä vaikka mitä mukavaa odotettavissa, ja kannattaa vaan vetäistä mentaalisesti itsensä irti menneestä: kurppa akat vaan duuniin itse tekemään hommiaan, ja esimiehen toljakkeelle lasit päähän ja tehköön itse kaiken aloittamansa paskaduunin itse jatkossa! Puhukoot mitä puhuu - aina sitä asioista puhutaan mutta kun ei ole kuulevinaan vaan tekee omaa juttuaan, ja vielä kun pysäyttää itse pahan puhumisen kierteen niin alkaa hyvä tulemaan sinnekin päin, kuten olet jo huomannut kun olet hokannut sen että olet opiskellut itsesi eteenpäin. Opiskelu kannattaa kyllä mutta tietty ei ihan liikaakaan tarvi nykyään tietää, pääasia että tietää itse mistä tiedon saa tarvittaessa. Narsisitinen maailma, ja sinä sen uhri.


      • sivullisen puolesta
        nörtti duunari kirjoitti:

        No hei, ne vanhat akat on olleet itsekin elämäänsä kyllästyneitä zombeja ja esimiehet jotain piilohomoja kun eivät ole tajunneet olla vähän ystävällisempiä nuorelle ja nätille harjoittelijalle. Onneksi olet päässyt irti siitä kuviosta. Elämässä on vielä vaikka mitä mukavaa odotettavissa, ja kannattaa vaan vetäistä mentaalisesti itsensä irti menneestä: kurppa akat vaan duuniin itse tekemään hommiaan, ja esimiehen toljakkeelle lasit päähän ja tehköön itse kaiken aloittamansa paskaduunin itse jatkossa! Puhukoot mitä puhuu - aina sitä asioista puhutaan mutta kun ei ole kuulevinaan vaan tekee omaa juttuaan, ja vielä kun pysäyttää itse pahan puhumisen kierteen niin alkaa hyvä tulemaan sinnekin päin, kuten olet jo huomannut kun olet hokannut sen että olet opiskellut itsesi eteenpäin. Opiskelu kannattaa kyllä mutta tietty ei ihan liikaakaan tarvi nykyään tietää, pääasia että tietää itse mistä tiedon saa tarvittaessa. Narsisitinen maailma, ja sinä sen uhri.

        tuo vanha kurppa akka, btw, on takuulla ollut pihi kuin virtahepo ja löytänyt ukokseen korkeintaan jonku sarkastisen paskiaisen jonka kanssa saaneet vielä enemmän tuhoa aikaan kotona kuin työpaikalla...


      • kuusysi1+1
        nörtti duunari kirjoitti:

        No hei, ne vanhat akat on olleet itsekin elämäänsä kyllästyneitä zombeja ja esimiehet jotain piilohomoja kun eivät ole tajunneet olla vähän ystävällisempiä nuorelle ja nätille harjoittelijalle. Onneksi olet päässyt irti siitä kuviosta. Elämässä on vielä vaikka mitä mukavaa odotettavissa, ja kannattaa vaan vetäistä mentaalisesti itsensä irti menneestä: kurppa akat vaan duuniin itse tekemään hommiaan, ja esimiehen toljakkeelle lasit päähän ja tehköön itse kaiken aloittamansa paskaduunin itse jatkossa! Puhukoot mitä puhuu - aina sitä asioista puhutaan mutta kun ei ole kuulevinaan vaan tekee omaa juttuaan, ja vielä kun pysäyttää itse pahan puhumisen kierteen niin alkaa hyvä tulemaan sinnekin päin, kuten olet jo huomannut kun olet hokannut sen että olet opiskellut itsesi eteenpäin. Opiskelu kannattaa kyllä mutta tietty ei ihan liikaakaan tarvi nykyään tietää, pääasia että tietää itse mistä tiedon saa tarvittaessa. Narsisitinen maailma, ja sinä sen uhri.

        toisaalta hyvä duunari hankkii myös hyvin, eli opiskelu sinällään ei enää tuo arvoa elämään, elämä itsessään tuo sitä. Ei korreloi nykyään enää palkka ja opiskelun määrä. Ne jotka tekee käsillään hankkivat enemmän kuin paljon opiskelleet.


    • tessu1

      Kannattaako edes kysyä työtä?

      • w4TAEYW5E

        kerran viikossa... niin työttömyyskorvaus ei alene ja olet ollut aktiivinen.


    • äläuskolukeemaasi

      mieti sitä,oletko aktiivinen

    • Anonyymi

      Minkähänlainen meininki ko. tehtaassa on nykyään?

      • Anonyymi

        meleko huono meininki pikku johtajia liikaa tekemässä elämästä helevetin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meleko huono meininki pikku johtajia liikaa tekemässä elämästä helevetin

        minä olen tyytyväinen. ei työt ressaa ja ihan hyvä palkka.sopii minun laiselle ääliölle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe