Vieläkös se tuo Valio on pystyssä Suonenjoella?
En ihmettelisi jos ei olisi, kun 99% johtoportaasta pelaa omaan pussiinsa erään kusipäisen tuotanto päällikön johdolla!
Valio
22
4511
Vastaukset
- Kummastelija Kalle
Asiat Valiossa ?
Ei näytä hyvälle työelämän moraali Suomessa tänäpäivänä- ex-työntekijä
ainakin, kun itse vielä olin siellä . Kiva oli kuunnella olevansa p***a työntekijä ko.tuotantopäällikon suusta, vaikka olin tehnyt hommani. Ja en ollut ainoa työntekijä, joka oli joutunut samanlaisen hyökkäyksen kohteeksi.
Ei ole tosiaan ikävä sinne.
- tappas
On, mutta omana yhtiönään. Nordic Jam. Nam nam.
- vaan...
isotissiselle tytölle...;p
- se taitaa olla
Taitaa se nykyään olla Ingman joka jyrää täällä.
Maito puolella ainakin...Onhan tästä jo kohta kymmenkunta vuotta kun vaihtui. - Hillomarjat
Eikös Valio ollut ennen tuota Pakkasmarjaa. On ollut jo vuosia Pakkasmarja oy?. Tämä Nordic Jam Oy on Valion tytäryhtiö!
Meijerin tiloissa toimii Maitomaa oy, yhteistyö kumppani on Ingman.
Osuuskunta Maitomaa on maidontuottajien omistama ja hallinnoima meijeriosuuskunta, joka perustettiin vuonna 1915 Suonenjoen Osuusmeijeri-nimisenä "Kopolan hakamaalle joen yli vievän sillan korvaan". - yst.tiedottaja
Joku oli ruiskannu spermat jugurtti laitteeseen viikko takaperin.
hyvää ruokahalua :=)- 100% Proteiinia
Pitäneekin siirtyä Valion jugurtteihin tuon lisämausteen takia.... nam-nam-nam
- Mummeli
Aivan kauheeta, täytyy harkita tästedes enemmän ostoksiaan.
- Akka65v
No sen olen kuullut että pitzoin juuston alle ovat sillai touhunneet maailmalla, mutta että ihan täällä. Kun katselee tuota julki kuvaa kaupungilla niin fiksua väkeä että, ei tuli ihan heti mieleen tuollaine. Hyi kauheeta sentään!
- spermajaakko
Spermahan on vallan mainio lisämaku Valion paskajugurtteihin ja siitä saa energiaa. Älkää valittako vaan syökää paikallisia smehmaherkkuja!
- heh.perk
Jukurtissa on niin vithusti sokeria ettei sperma maistu, olisko joku 50%... vai mikä se oli.
- vara12
Hirvee työpaikka kertakaikkiaan...Olin silloin nuori ja nätti,niin eikös vanhat kurppa akat olleet mua kohtaan tosi tylyjä,eikä esimiehiltäkään kiitosta herunut!! Onneks olen lukenut itseni hyvään ammattiin. Opiskelu kannattaa aina!!!
- nörtti duunari
vara12 kirjoitti:
Hirvee työpaikka kertakaikkiaan...Olin silloin nuori ja nätti,niin eikös vanhat kurppa akat olleet mua kohtaan tosi tylyjä,eikä esimiehiltäkään kiitosta herunut!! Onneks olen lukenut itseni hyvään ammattiin. Opiskelu kannattaa aina!!!
No hei, ne vanhat akat on olleet itsekin elämäänsä kyllästyneitä zombeja ja esimiehet jotain piilohomoja kun eivät ole tajunneet olla vähän ystävällisempiä nuorelle ja nätille harjoittelijalle. Onneksi olet päässyt irti siitä kuviosta. Elämässä on vielä vaikka mitä mukavaa odotettavissa, ja kannattaa vaan vetäistä mentaalisesti itsensä irti menneestä: kurppa akat vaan duuniin itse tekemään hommiaan, ja esimiehen toljakkeelle lasit päähän ja tehköön itse kaiken aloittamansa paskaduunin itse jatkossa! Puhukoot mitä puhuu - aina sitä asioista puhutaan mutta kun ei ole kuulevinaan vaan tekee omaa juttuaan, ja vielä kun pysäyttää itse pahan puhumisen kierteen niin alkaa hyvä tulemaan sinnekin päin, kuten olet jo huomannut kun olet hokannut sen että olet opiskellut itsesi eteenpäin. Opiskelu kannattaa kyllä mutta tietty ei ihan liikaakaan tarvi nykyään tietää, pääasia että tietää itse mistä tiedon saa tarvittaessa. Narsisitinen maailma, ja sinä sen uhri.
- sivullisen puolesta
nörtti duunari kirjoitti:
No hei, ne vanhat akat on olleet itsekin elämäänsä kyllästyneitä zombeja ja esimiehet jotain piilohomoja kun eivät ole tajunneet olla vähän ystävällisempiä nuorelle ja nätille harjoittelijalle. Onneksi olet päässyt irti siitä kuviosta. Elämässä on vielä vaikka mitä mukavaa odotettavissa, ja kannattaa vaan vetäistä mentaalisesti itsensä irti menneestä: kurppa akat vaan duuniin itse tekemään hommiaan, ja esimiehen toljakkeelle lasit päähän ja tehköön itse kaiken aloittamansa paskaduunin itse jatkossa! Puhukoot mitä puhuu - aina sitä asioista puhutaan mutta kun ei ole kuulevinaan vaan tekee omaa juttuaan, ja vielä kun pysäyttää itse pahan puhumisen kierteen niin alkaa hyvä tulemaan sinnekin päin, kuten olet jo huomannut kun olet hokannut sen että olet opiskellut itsesi eteenpäin. Opiskelu kannattaa kyllä mutta tietty ei ihan liikaakaan tarvi nykyään tietää, pääasia että tietää itse mistä tiedon saa tarvittaessa. Narsisitinen maailma, ja sinä sen uhri.
tuo vanha kurppa akka, btw, on takuulla ollut pihi kuin virtahepo ja löytänyt ukokseen korkeintaan jonku sarkastisen paskiaisen jonka kanssa saaneet vielä enemmän tuhoa aikaan kotona kuin työpaikalla...
- kuusysi1+1
nörtti duunari kirjoitti:
toisaalta hyvä duunari hankkii myös hyvin, eli opiskelu sinällään ei enää tuo arvoa elämään, elämä itsessään tuo sitä. Ei korreloi nykyään enää palkka ja opiskelun määrä. Ne jotka tekee käsillään hankkivat enemmän kuin paljon opiskelleet.
- tessu1
Kannattaako edes kysyä työtä?
- w4TAEYW5E
kerran viikossa... niin työttömyyskorvaus ei alene ja olet ollut aktiivinen.
- äläuskolukeemaasi
mieti sitä,oletko aktiivinen
- Anonyymi
Minkähänlainen meininki ko. tehtaassa on nykyään?
- Anonyymi
meleko huono meininki pikku johtajia liikaa tekemässä elämästä helevetin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meleko huono meininki pikku johtajia liikaa tekemässä elämästä helevetin
minä olen tyytyväinen. ei työt ressaa ja ihan hyvä palkka.sopii minun laiselle ääliölle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379