Olen leijonanainen, takana pitkä avioliitto ja muutamia eripituisia suhteita. Olen aina ihastunut/rakastunut tulisesti ja myös näyttänyt sen. Viimeisin suhde kesti 5v. ja päättyi dramaattisesti vuosi sitten. Olin toinen nainen ja eteen tuli miehen avioero. Siinähän minutkin hyllytettiin ainakin toistaiseksi. Olen toiminut hyvin dramaattisesti joka suhteen kariutumisvaiheessa. On vain pakko ruotia ja ruotia ja kertoa oma näkemys asiasta. Joka päivä yritän tasoittua ja rauhoittua mutta taas nousee mieleen jokin asia, jota pitäisi selvittää. Tällainen käyttäytyminen rassaa ympäristöa ja itseäni. En vain mahda asialle mitään. Tiedän että voin muuttaa vain itseäni mutta se tuntuu ylivoimaiselta. Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Terveisin
Omaan dramaattisuuteen kyllästynyt
Leijona dramaattinen?
4
1059
Vastaukset
- Jousileijona
Olet pudonnut siihen valitettavaan ansaan, että me naiset haemme elämällemme sisältöä helposti miehen kautta emmekä itsemme kautta.
Sen vuoksi tilanne tuntuu sinusta kestämättömältä, olet satsannut tähän suhteeseen aivan liikaa ja kenties elänyt sen kautta enemmän kuin olisi pitänyt. No niin, sellaisia me leijonanaiset ollaan.
Tämä mies on todennäköisesti aivan rikki ja keskustelutarpeesi tai asioiden penkominen vain pahentaa hänen pahaa oloaan. Tuskin hän haluaa vaihtaa yhtä pahaa oloa uuteen pahaan oloon?
Valitettavasti mielestäni sinulle ei ole muuta mahdollisuutta, kuin nostaa se kuuluisa kissan häntä pystyyn ja osoittaa ko. miehelle, että sinä olet se paras vaihtoehto hänelle. Opettele siis elämään aikuisen itsenäisen ja omillaan toimeen tulevan aikuisen naisen elämää. Ota se uutena ja mielenkiintoisena seikkailuna, koskaan ei voi tietää, mitä nurkan takana odottaa.
Tämä oli vain minun aurinkoleijonan mielipide.- aurinkoleijonana
kanssasi aivan samoilla linjoilla. Omasta elämästä pitää pitää kiinni. Näin tuot suhteeseen paljon enemmän. Tämän olen kyllä oppinut kantapään kautta ja edelleen joudun joskus muistuttamaan itseäni siitä...
- Onko näin
Kiitän hienosta kannanotostasi ja ohjeustuksestasi. Olen itsekin mieltänyt asian juuri näin mutta käyttäytymiseni on vielä aika ajoin lapsellista. Olen jo pääsemässä suhteen yli todettuani ettei mies vielä pitkään aikaan ole valmis mihinkään pysyvään. Kenties en pystysisi luottamaan häneen, koska hän petti vaimoaan minun kanssani ja hakeutui tietoisesti seuraani, vaikka alkuun pyristelinkin vastaan. Oli helppoa viettää harmaata arkea kotona ja säännällisesti saada pyyteetöntä lämpöä ja rakkautta toiselta. Kuvittelin voivani pitää vähän hauskaa, mutta sitten rakastuinkin ajan
kanssa. Uskon että pystyn lopettamaan tämän suhteen ruotimisen.
Nyt on sitten tarkoitus heittäytyä elämän pyörtesiin ja katsella mitä edestä löytyy.
Kiitän sinuä lämpimistä sanoistasi
- jakontti
joo ite kärsiin samasta vaivasta, kaikki on ajoitain kuin veitsenkärjellä, ja tunteet vatvovat suhteen päätyttyä ylettömän kauan. Toiset kai lääkitsee viinalla ja alkolismin ainekset on olemassa, onneksi ei itelle maistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523396Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512382Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121190- 1111163
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48927Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46854
Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va8845- 35679
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt194656