Leijona dramaattinen?

Onko näin

Olen leijonanainen, takana pitkä avioliitto ja muutamia eripituisia suhteita. Olen aina ihastunut/rakastunut tulisesti ja myös näyttänyt sen. Viimeisin suhde kesti 5v. ja päättyi dramaattisesti vuosi sitten. Olin toinen nainen ja eteen tuli miehen avioero. Siinähän minutkin hyllytettiin ainakin toistaiseksi. Olen toiminut hyvin dramaattisesti joka suhteen kariutumisvaiheessa. On vain pakko ruotia ja ruotia ja kertoa oma näkemys asiasta. Joka päivä yritän tasoittua ja rauhoittua mutta taas nousee mieleen jokin asia, jota pitäisi selvittää. Tällainen käyttäytyminen rassaa ympäristöa ja itseäni. En vain mahda asialle mitään. Tiedän että voin muuttaa vain itseäni mutta se tuntuu ylivoimaiselta. Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Terveisin
Omaan dramaattisuuteen kyllästynyt

4

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousileijona

      Olet pudonnut siihen valitettavaan ansaan, että me naiset haemme elämällemme sisältöä helposti miehen kautta emmekä itsemme kautta.

      Sen vuoksi tilanne tuntuu sinusta kestämättömältä, olet satsannut tähän suhteeseen aivan liikaa ja kenties elänyt sen kautta enemmän kuin olisi pitänyt. No niin, sellaisia me leijonanaiset ollaan.

      Tämä mies on todennäköisesti aivan rikki ja keskustelutarpeesi tai asioiden penkominen vain pahentaa hänen pahaa oloaan. Tuskin hän haluaa vaihtaa yhtä pahaa oloa uuteen pahaan oloon?

      Valitettavasti mielestäni sinulle ei ole muuta mahdollisuutta, kuin nostaa se kuuluisa kissan häntä pystyyn ja osoittaa ko. miehelle, että sinä olet se paras vaihtoehto hänelle. Opettele siis elämään aikuisen itsenäisen ja omillaan toimeen tulevan aikuisen naisen elämää. Ota se uutena ja mielenkiintoisena seikkailuna, koskaan ei voi tietää, mitä nurkan takana odottaa.

      Tämä oli vain minun aurinkoleijonan mielipide.

      • aurinkoleijonana

        kanssasi aivan samoilla linjoilla. Omasta elämästä pitää pitää kiinni. Näin tuot suhteeseen paljon enemmän. Tämän olen kyllä oppinut kantapään kautta ja edelleen joudun joskus muistuttamaan itseäni siitä...


      • Onko näin

        Kiitän hienosta kannanotostasi ja ohjeustuksestasi. Olen itsekin mieltänyt asian juuri näin mutta käyttäytymiseni on vielä aika ajoin lapsellista. Olen jo pääsemässä suhteen yli todettuani ettei mies vielä pitkään aikaan ole valmis mihinkään pysyvään. Kenties en pystysisi luottamaan häneen, koska hän petti vaimoaan minun kanssani ja hakeutui tietoisesti seuraani, vaikka alkuun pyristelinkin vastaan. Oli helppoa viettää harmaata arkea kotona ja säännällisesti saada pyyteetöntä lämpöä ja rakkautta toiselta. Kuvittelin voivani pitää vähän hauskaa, mutta sitten rakastuinkin ajan
        kanssa. Uskon että pystyn lopettamaan tämän suhteen ruotimisen.
        Nyt on sitten tarkoitus heittäytyä elämän pyörtesiin ja katsella mitä edestä löytyy.
        Kiitän sinuä lämpimistä sanoistasi


    • jakontti

      joo ite kärsiin samasta vaivasta, kaikki on ajoitain kuin veitsenkärjellä, ja tunteet vatvovat suhteen päätyttyä ylettömän kauan. Toiset kai lääkitsee viinalla ja alkolismin ainekset on olemassa, onneksi ei itelle maistu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe