Kaarlo valkoinen mestari vai huijari?

Totuudenetsijä69

Kaarlo valkoisen mainostamasta lajista Kaspin on niin paljon juttuja ettei tiedä mihin uskoa...
jotkut väittävät kaspinin olevan suomalaisen kulttuurin oma sotilastaito jonka valkoisen suku on perustanut, toiset taas sanovat että kaikki on paskapuhetta ja että valkoinen olisi itse keksinyt kaiken... olisi kiva saada vähän valaisevampaa tietoa koko hommasta

15

3242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahnari

      Kaspin EI OLE Suomalaisen kulttuurin oma sotilastaito vaan Kallen oman suvun tappelutaitoja mikä on koottu jonkun nimen alle minkä merkitystä edes Kaarlo itse ei tiedä. Lajiin on sekoittunut paljon hänen itse siihen sotkemia tekniikoita Kung-fusta, Filippiiniläisistä lajeista, Ninjutsusta ja monesta muusta.

      Kaarlo on oman systeeminsä mestari. Tosin huijaa monessakin asiassa. Ja se siitä.

      • juttuja

        kuunnellessa vastuu siirtyy kuulijalle. ;-)


    • tutkija3

      mene espooseen 3.11.tarkastamaan tilanne...

      • Pahnari

        Siellä ei kyllä nuo asiat selviä, mutta näkee minkälaista kikkailua se on.


      • tämän
        Pahnari kirjoitti:

        Siellä ei kyllä nuo asiat selviä, mutta näkee minkälaista kikkailua se on.

        Montako keltaista vyötä Kallella on, eli mistä kaikista tyyleistä Kaspinin vaikutteet ovat?


      • Tietää
        tämän kirjoitti:

        Montako keltaista vyötä Kallella on, eli mistä kaikista tyyleistä Kaspinin vaikutteet ovat?

        Osa tekniikoista on kirjoista, videoilta ja muilta opettajilta napattuja. Nyt ne on vaan kummallisesti muuttunut kaspiniksi.


      • Määkö se oon?
        tämän kirjoitti:

        Montako keltaista vyötä Kallella on, eli mistä kaikista tyyleistä Kaspinin vaikutteet ovat?

        Kallellahan on pitkä tausta Keski-Suomessa.
        Ainakin Jukoryu-jutsussa (ennen Hokutoa)
        Aikidossakin Kalle on käynyt.
        Olikohan Kempossakin.
        Höpötti omiaan jo silloin (80-luvulla).
        Älkää nyt ottako niin vakavasti piristävä lisähän Kalle täällä muiden huijareiden lomassa on.


      • Ei se aina lähde
        Määkö se oon? kirjoitti:

        Kallellahan on pitkä tausta Keski-Suomessa.
        Ainakin Jukoryu-jutsussa (ennen Hokutoa)
        Aikidossakin Kalle on käynyt.
        Olikohan Kempossakin.
        Höpötti omiaan jo silloin (80-luvulla).
        Älkää nyt ottako niin vakavasti piristävä lisähän Kalle täällä muiden huijareiden lomassa on.

        Mitä nämä huhut ovat, että se valitti että sparrissa kaverit ottivat liian lujaa? Ei kai nyt jossain keltaisen vyön tasolla noin voi olla missään lajissa. Sitäpaitsi eiköhän se ole niin kova jätkä, ettei pitäisi pelätä noin pienistä. Nahkaliivi ja kaikki.

        Mistä saa ostettua Kaspin-nahkaliivin ja paljon maksaa? Tuumin vain kun on näitä bandiidoja sun muita, niin voisivat ehkä pysyä kauempana kun näkevät että kantajalla on tämmöinen taito.


    • jepu.

      Kas-Pin on piristävin kamppailulajifoorumien kestosuosikkiaihe.
      Jo v***a onkin ootellu.
      heh ja hoh.

    • miäs

      Siis miten joku voi olla lajissaan huijari?
      ja mitä väliä loppuen lopuksi sillä on?

    • Kopteri

      Tieto lisää tuskaa,jos ei ymmärrä yhtä maailman kovinta asiaa-USKO ps:Tuon kun hiffaa,niin silloin pystyy itsekkin aloittaa harjoitelemisen.

    • dkfhjry873246

      Kalle oli kuulema viimeksi sammunu kun jätkät oli ollu siellä "oppimassa". Espoon piri saamari on vetäytyny Kallen touhuista jo pari vuotta sitten. Reenailee kuiteski itsekseen ja muutaman tyypin kanssa. Niko kalevalahattu on ilmeisesti päässyt jo kevään korvilla pois mielisairaalasta ja on taas mukana meiningeissä.

    • kaz-pin

      Jospa siellä jaettiin riihioppia eli ensin kiskaistaan kossu huiviin ja sitten pimeään latoon tappelukseen. Melkoisia velikultia.

    • 12307892

      Näin tuollaisen Kallen tekemän puukon ja kyllä nauratti. Hintaa oli ollu 200e ja tekele oli kuin ylästeen metallityöluokassa yhden oppitunnin aikana tehty. Oli Kalle puhunut järvimalmista ja sen työstämisestä mutta itse myymässä puukossa oli tavallista takorautaa joka sekin sopii puukonteräksi huonosti ellei peräti hyvin huonosti.

    • sekä että

      Eiköhän se ole sekä että. Eli mestarihuijari. Mutta hyväntahtoinen sellanen, näitähän tuolta peräkyliltä löytyy monenmoisia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe