Voinko ottaa heitä tukasta kiinni vai sylliistynkö pahoinpitelyyn?
Terveisiä lainsäätäjille sinne työpöydän taakse.
Lapset rähjää
16
2002
Vastaukset
- BruceS.
Pitäis jo pentuna oppia kunnioittamaan vanhempaa ihmistä.
Anna pöllytä vaan.Olen ihan samaa mieltä!
Varmaan monien mielestä syyllistyt pahoinpitelyyn mutta jos niille ei muu auta niin eikun siitä vaan! Onhan tuo nähty mihin kurinpuute johtaa. Kuritta kasvaneita on tässä yhteiskunnassa jo ihan tarpeeksi.
Ei siihen kukaan ole vielä kuollut jos on vähän tukkapöllyä saanut.
Pennut hyppii silmille jos ei kuria pidetä eikä opeteta vanhempien kunnioitusta.
Voisit samantien tukistaa myös niitä lasten vanhempia! Joohan!- isovanhempi
piive kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä!
Varmaan monien mielestä syyllistyt pahoinpitelyyn mutta jos niille ei muu auta niin eikun siitä vaan! Onhan tuo nähty mihin kurinpuute johtaa. Kuritta kasvaneita on tässä yhteiskunnassa jo ihan tarpeeksi.
Pennut hyppii silmille jos ei kuria pidetä eikä opeteta vanhempien kunnioitusta.
Voisit samantien tukistaa myös niitä lasten vanhempia! Joohan!raastuvassa tavataan, jos kosket minnuun.
MUISTATTEKO,ketä oli näitä lakeja säätämässä?
Ehkä tarkoitus oli hyvä,mutta ????? - *jossu*
piive kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä!
Voisit samantien tukistaa myös niitä lasten vanhempia! Joohan!Juu ensin vähän tukkapöllyä ja jos se ei toimi niin voihan sitä lyödäkin tai vaikka potkaista.
Pahoinpitely on aina pahoinpitely!
Lapsen tukistamista ei ilmeisesti moni täällä pidä rikoksena, mutta aika varmasti tulisi monta ilmoitusta pahoinpitelystä jos sinua(aikuista ihmistä) tultaisiin tukistelemaan... Jos aikuinen ei muilla kuin voimakeinoilla saa lastaan kuriin olisi peiliin katsominen paikallaan!
Ja piive en tarkoita tätä viestiä vain ja ainoastaan sinulle vaan myös muille pahoinpitelyn salliville... - isovanhempi
*jossu* kirjoitti:
Juu ensin vähän tukkapöllyä ja jos se ei toimi niin voihan sitä lyödäkin tai vaikka potkaista.
Pahoinpitely on aina pahoinpitely!
Lapsen tukistamista ei ilmeisesti moni täällä pidä rikoksena, mutta aika varmasti tulisi monta ilmoitusta pahoinpitelystä jos sinua(aikuista ihmistä) tultaisiin tukistelemaan... Jos aikuinen ei muilla kuin voimakeinoilla saa lastaan kuriin olisi peiliin katsominen paikallaan!
Ja piive en tarkoita tätä viestiä vain ja ainoastaan sinulle vaan myös muille pahoinpitelyn salliville...montako lasta olet kasvattanut tähän yhteiskuntaan. Ehkä olemme asioista vuosien päästä samaa mieltä,ehkä emme. Ehkä olemme tai emme.
- Mielestäni
Voithan tietty ottaa kiinni, mutta tulevatko lapsenlapsesi enään mielellään luoksesi. Hitonmoinen laki onkin luotu joskus.
Itse olen pitänyt oikean kurin lapsilleni, joten he eivät ole koskaan hyppineet kenenkään silmille, lapseni kunnioittavat myös isovanhempaansa.- isovanhempi
Kyllähän se näin pitäisi olla, että lapset saisivat esimerkin kotoaan. Valitettavasti sielläkin tahtoo olla vain varoittavia esimerkkejä.
- susta
Sosiaalivirastoon, ottavat ID-osoitteesi ylös.
- Ilmoittaja100
Mä taas ilmoitin sut!
- täytyy...
Ilmoittaja100 kirjoitti:
Mä taas ilmoitin sut!
Ei muuta kuin luuttuat lattiat, ei ne muuten opi!
- Pihavaris
Näin on!
- *nauraa*
ID osoite :D:D mä luulen, että sä puhut paskaa. ID :D:D:D
- pelle...
Pihavaris kirjoitti:
Näin on!
joka ei uskalla pitää julkista galleriasivua.
- Pihavaris
pelle... kirjoitti:
joka ei uskalla pitää julkista galleriasivua.
on edes rekisteröity nimimerkki? Pellenä esiintyminen on vaikea taito.
- Isä(huonoko?)
mä oon täysin samaa mieltä tosta...itte antaisin kusulleni selkää mut muija tulee aina väliin...ei kakarat opi mitää ilman selkäsaunaa...tiedän sen itte ku en saanu ikinä selkääni,eli niinsanottu vapaakasvatus on iha PERSEESTÄ!en halua samaa omille muksuille..rajat ja kunnioitus tiedettävä pienestä!!!!
- Pihavaris
Hiero rystysillä päänahkaa! Heidän on vaikea selittää ja kannella, mitä teit...?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522601
- 1971870
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91331- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901