Lapset rähjää

isovanhempi

Voinko ottaa heitä tukasta kiinni vai sylliistynkö pahoinpitelyyn?
Terveisiä lainsäätäjille sinne työpöydän taakse.

16

2037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BruceS.

      Pitäis jo pentuna oppia kunnioittamaan vanhempaa ihmistä.
      Anna pöllytä vaan.

      • Olen ihan samaa mieltä!
        Varmaan monien mielestä syyllistyt pahoinpitelyyn mutta jos niille ei muu auta niin eikun siitä vaan! Onhan tuo nähty mihin kurinpuute johtaa. Kuritta kasvaneita on tässä yhteiskunnassa jo ihan tarpeeksi.
        Ei siihen kukaan ole vielä kuollut jos on vähän tukkapöllyä saanut.
        Pennut hyppii silmille jos ei kuria pidetä eikä opeteta vanhempien kunnioitusta.
        Voisit samantien tukistaa myös niitä lasten vanhempia! Joohan!


      • isovanhempi
        piive kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä!
        Varmaan monien mielestä syyllistyt pahoinpitelyyn mutta jos niille ei muu auta niin eikun siitä vaan! Onhan tuo nähty mihin kurinpuute johtaa. Kuritta kasvaneita on tässä yhteiskunnassa jo ihan tarpeeksi.
        Ei siihen kukaan ole vielä kuollut jos on vähän tukkapöllyä saanut.
        Pennut hyppii silmille jos ei kuria pidetä eikä opeteta vanhempien kunnioitusta.
        Voisit samantien tukistaa myös niitä lasten vanhempia! Joohan!

        raastuvassa tavataan, jos kosket minnuun.
        MUISTATTEKO,ketä oli näitä lakeja säätämässä?
        Ehkä tarkoitus oli hyvä,mutta ?????


      • *jossu*
        piive kirjoitti:

        Olen ihan samaa mieltä!
        Varmaan monien mielestä syyllistyt pahoinpitelyyn mutta jos niille ei muu auta niin eikun siitä vaan! Onhan tuo nähty mihin kurinpuute johtaa. Kuritta kasvaneita on tässä yhteiskunnassa jo ihan tarpeeksi.
        Ei siihen kukaan ole vielä kuollut jos on vähän tukkapöllyä saanut.
        Pennut hyppii silmille jos ei kuria pidetä eikä opeteta vanhempien kunnioitusta.
        Voisit samantien tukistaa myös niitä lasten vanhempia! Joohan!

        Juu ensin vähän tukkapöllyä ja jos se ei toimi niin voihan sitä lyödäkin tai vaikka potkaista.

        Pahoinpitely on aina pahoinpitely!

        Lapsen tukistamista ei ilmeisesti moni täällä pidä rikoksena, mutta aika varmasti tulisi monta ilmoitusta pahoinpitelystä jos sinua(aikuista ihmistä) tultaisiin tukistelemaan... Jos aikuinen ei muilla kuin voimakeinoilla saa lastaan kuriin olisi peiliin katsominen paikallaan!

        Ja piive en tarkoita tätä viestiä vain ja ainoastaan sinulle vaan myös muille pahoinpitelyn salliville...


      • isovanhempi
        *jossu* kirjoitti:

        Juu ensin vähän tukkapöllyä ja jos se ei toimi niin voihan sitä lyödäkin tai vaikka potkaista.

        Pahoinpitely on aina pahoinpitely!

        Lapsen tukistamista ei ilmeisesti moni täällä pidä rikoksena, mutta aika varmasti tulisi monta ilmoitusta pahoinpitelystä jos sinua(aikuista ihmistä) tultaisiin tukistelemaan... Jos aikuinen ei muilla kuin voimakeinoilla saa lastaan kuriin olisi peiliin katsominen paikallaan!

        Ja piive en tarkoita tätä viestiä vain ja ainoastaan sinulle vaan myös muille pahoinpitelyn salliville...

        montako lasta olet kasvattanut tähän yhteiskuntaan. Ehkä olemme asioista vuosien päästä samaa mieltä,ehkä emme. Ehkä olemme tai emme.


    • Mielestäni

      Voithan tietty ottaa kiinni, mutta tulevatko lapsenlapsesi enään mielellään luoksesi. Hitonmoinen laki onkin luotu joskus.
      Itse olen pitänyt oikean kurin lapsilleni, joten he eivät ole koskaan hyppineet kenenkään silmille, lapseni kunnioittavat myös isovanhempaansa.

      • isovanhempi

        Kyllähän se näin pitäisi olla, että lapset saisivat esimerkin kotoaan. Valitettavasti sielläkin tahtoo olla vain varoittavia esimerkkejä.


    • susta

      Sosiaalivirastoon, ottavat ID-osoitteesi ylös.

      • Ilmoittaja100

        Mä taas ilmoitin sut!


      • täytyy...
        Ilmoittaja100 kirjoitti:

        Mä taas ilmoitin sut!

        Ei muuta kuin luuttuat lattiat, ei ne muuten opi!


      • Pihavaris

        Näin on!


      • *nauraa*

        ID osoite :D:D mä luulen, että sä puhut paskaa. ID :D:D:D


      • pelle...
        Pihavaris kirjoitti:

        Näin on!

        joka ei uskalla pitää julkista galleriasivua.


      • Pihavaris
        pelle... kirjoitti:

        joka ei uskalla pitää julkista galleriasivua.

        on edes rekisteröity nimimerkki? Pellenä esiintyminen on vaikea taito.


    • Isä(huonoko?)

      mä oon täysin samaa mieltä tosta...itte antaisin kusulleni selkää mut muija tulee aina väliin...ei kakarat opi mitää ilman selkäsaunaa...tiedän sen itte ku en saanu ikinä selkääni,eli niinsanottu vapaakasvatus on iha PERSEESTÄ!en halua samaa omille muksuille..rajat ja kunnioitus tiedettävä pienestä!!!!

    • Pihavaris

      Hiero rystysillä päänahkaa! Heidän on vaikea selittää ja kannella, mitä teit...?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe