Niin kysyn, että voiko parin desin vetoiseksi kutistunut virtsarakko venyä vielä niin, että sen kanssa pärjäilisi jotenkin? Tuo koko on auttamatta liian pieni, joutuu näet jatkuvasti hyppäämään alle desin lirutuksille.
Voiko pieneksi kutistunut...
rakko venyä?
2
956
Vastaukset
- arvaaja.
käsittääkseni pienen rakon saa venytettyä isommaksi pidättämällä, kun tulee hätä. Siis että menee asioille vasta sitten, kun tuntuu ettei pysty enää pidättämään. Siitä se sitten venyy aikanaan :)
- juubajuu
En tiedä oletko jo ja toivottavasti saanut avun vaivaasi. Minulle on tehty virtsarakon laajennus muistaakseni viidesti ja sitten keksin miksi tälläinen vaiva minulle yllättäen puhkesi ja nyt en sitten syö enää mitään keinomakeuttajia missään muodossa. Ei ole enää tarvinnut vaivasta kärsiä. Nukutus ja antibioottivettä virtsarakkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594