TÄHÄN PALSTAAN ON TURHA KIRJOITTAA!!!

KUN KAIKKI "HYVÄT...

TAI NIITTEN SISÄLTÖÄ RONKITAAN EPÄASIALLISESTI!!!

MISSÄ ON VIKA:?

VASTAUS: SHEBASSA!!!

PRKELE!!!

14

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viittinyt

      niinku ite kirjoittaa oikealle palstalle?

      • kirjoittaa

        Kun kaikki asiat lentää kumminkin bittiavaruuteen.

        Heippa Stana!!


      • eikö mene
        kirjoittaa kirjoitti:

        Kun kaikki asiat lentää kumminkin bittiavaruuteen.

        Heippa Stana!!

        millään kaaliin, ei tänne!

        Seriffi saa poistaa koko ketjun!


      • Kaikki tuhotaan!???
        eikö mene kirjoitti:

        millään kaaliin, ei tänne!

        Seriffi saa poistaa koko ketjun!

        Pitää sefun keskittyä viesteihin MITÄ POISTETAAN.

        Ei helevetti mitä hakuammuntaa kun aika on kai kortilla?


      • hyvät massit
        Kaikki tuhotaan!??? kirjoitti:

        Pitää sefun keskittyä viesteihin MITÄ POISTETAAN.

        Ei helevetti mitä hakuammuntaa kun aika on kai kortilla?

        Kyllä muissakin töissä nykyään on tulospalkkaus, ehkä Sefu on urakkapalkalla.

        Mitä enemmän poistaa niin sitä enemmän massiii.


      • hyvät massit kirjoitti:

        Kyllä muissakin töissä nykyään on tulospalkkaus, ehkä Sefu on urakkapalkalla.

        Mitä enemmän poistaa niin sitä enemmän massiii.

        Jos olisikin noin että jotain tuollaista rahallista korvausta tästä hommasta saisi niín kyllä tää bb-palsta ja noi politiikka/uskontopalstat olis aika tuottosia :D


    • ei mahdu kuosiin

      Siis kaikki hyvät ketjut tuhotaan niin menee se vähäinenkin älli koko touhusta.

      Kiitos sefun, mene jo ihtees!

    • sano hepo

      Ja kurnauskis.

    • Niin referoi kirjoitustasi tai laita vaikka kokonaan jos vielä muistat sanalleen niin voin kertoa miksi olen poistanut tai siirtänyt (jos minä nyt olen ollut poistajana).

      • Joka siivoaa

        Ei noita kaikkia viestejä voi luetella enkä halua niitä nyt yksilöidä.

        Kiitos ja näkemiin.


      • Ovrep

        joku kaipas tissikuvia, minä ehdotin etsimään vaikka joltain Pokeforum :ilta


      • sanon minä..

        aloittajalle siis. Jos itse hoitaisin moista pestiä, poistaisin paljon, nyt julkaistuja. Älä Sesari välitä noista turhan vinkujista. Tämä ei ole seksi palsta, joten turha vinkua, jos asiattomuudet jäävät pois...


      • Ovrep kirjoitti:

        joku kaipas tissikuvia, minä ehdotin etsimään vaikka joltain Pokeforum :ilta

        Jo ihan sillä perusteella että palstalla ei saa olla linkkejä BB-kuviin jotka ovat jollain muulla palstalla kuin Subin omalla.


      • !!!
        sanon minä.. kirjoitti:

        aloittajalle siis. Jos itse hoitaisin moista pestiä, poistaisin paljon, nyt julkaistuja. Älä Sesari välitä noista turhan vinkujista. Tämä ei ole seksi palsta, joten turha vinkua, jos asiattomuudet jäävät pois...

        Niin saisko etes tänne kenties bileet pystyyn, Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe