TAI NIITTEN SISÄLTÖÄ RONKITAAN EPÄASIALLISESTI!!!
MISSÄ ON VIKA:?
VASTAUS: SHEBASSA!!!
PRKELE!!!
TÄHÄN PALSTAAN ON TURHA KIRJOITTAA!!!
14
883
Vastaukset
- viittinyt
niinku ite kirjoittaa oikealle palstalle?
- kirjoittaa
Kun kaikki asiat lentää kumminkin bittiavaruuteen.
Heippa Stana!! - eikö mene
kirjoittaa kirjoitti:
Kun kaikki asiat lentää kumminkin bittiavaruuteen.
Heippa Stana!!millään kaaliin, ei tänne!
Seriffi saa poistaa koko ketjun! - Kaikki tuhotaan!???
eikö mene kirjoitti:
millään kaaliin, ei tänne!
Seriffi saa poistaa koko ketjun!Pitää sefun keskittyä viesteihin MITÄ POISTETAAN.
Ei helevetti mitä hakuammuntaa kun aika on kai kortilla? - hyvät massit
Kaikki tuhotaan!??? kirjoitti:
Pitää sefun keskittyä viesteihin MITÄ POISTETAAN.
Ei helevetti mitä hakuammuntaa kun aika on kai kortilla?Kyllä muissakin töissä nykyään on tulospalkkaus, ehkä Sefu on urakkapalkalla.
Mitä enemmän poistaa niin sitä enemmän massiii. hyvät massit kirjoitti:
Kyllä muissakin töissä nykyään on tulospalkkaus, ehkä Sefu on urakkapalkalla.
Mitä enemmän poistaa niin sitä enemmän massiii.Jos olisikin noin että jotain tuollaista rahallista korvausta tästä hommasta saisi niín kyllä tää bb-palsta ja noi politiikka/uskontopalstat olis aika tuottosia :D
- ei mahdu kuosiin
Siis kaikki hyvät ketjut tuhotaan niin menee se vähäinenkin älli koko touhusta.
Kiitos sefun, mene jo ihtees! - sano hepo
Ja kurnauskis.
Niin referoi kirjoitustasi tai laita vaikka kokonaan jos vielä muistat sanalleen niin voin kertoa miksi olen poistanut tai siirtänyt (jos minä nyt olen ollut poistajana).
- Joka siivoaa
Ei noita kaikkia viestejä voi luetella enkä halua niitä nyt yksilöidä.
Kiitos ja näkemiin. - Ovrep
joku kaipas tissikuvia, minä ehdotin etsimään vaikka joltain Pokeforum :ilta
- sanon minä..
aloittajalle siis. Jos itse hoitaisin moista pestiä, poistaisin paljon, nyt julkaistuja. Älä Sesari välitä noista turhan vinkujista. Tämä ei ole seksi palsta, joten turha vinkua, jos asiattomuudet jäävät pois...
Ovrep kirjoitti:
joku kaipas tissikuvia, minä ehdotin etsimään vaikka joltain Pokeforum :ilta
Jo ihan sillä perusteella että palstalla ei saa olla linkkejä BB-kuviin jotka ovat jollain muulla palstalla kuin Subin omalla.
- !!!
sanon minä.. kirjoitti:
aloittajalle siis. Jos itse hoitaisin moista pestiä, poistaisin paljon, nyt julkaistuja. Älä Sesari välitä noista turhan vinkujista. Tämä ei ole seksi palsta, joten turha vinkua, jos asiattomuudet jäävät pois...
Niin saisko etes tänne kenties bileet pystyyn, Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592