TAI NIITTEN SISÄLTÖÄ RONKITAAN EPÄASIALLISESTI!!!
MISSÄ ON VIKA:?
VASTAUS: SHEBASSA!!!
PRKELE!!!
TÄHÄN PALSTAAN ON TURHA KIRJOITTAA!!!
14
864
Vastaukset
- viittinyt
niinku ite kirjoittaa oikealle palstalle?
- kirjoittaa
Kun kaikki asiat lentää kumminkin bittiavaruuteen.
Heippa Stana!! - eikö mene
kirjoittaa kirjoitti:
Kun kaikki asiat lentää kumminkin bittiavaruuteen.
Heippa Stana!!millään kaaliin, ei tänne!
Seriffi saa poistaa koko ketjun! - Kaikki tuhotaan!???
eikö mene kirjoitti:
millään kaaliin, ei tänne!
Seriffi saa poistaa koko ketjun!Pitää sefun keskittyä viesteihin MITÄ POISTETAAN.
Ei helevetti mitä hakuammuntaa kun aika on kai kortilla? - hyvät massit
Kaikki tuhotaan!??? kirjoitti:
Pitää sefun keskittyä viesteihin MITÄ POISTETAAN.
Ei helevetti mitä hakuammuntaa kun aika on kai kortilla?Kyllä muissakin töissä nykyään on tulospalkkaus, ehkä Sefu on urakkapalkalla.
Mitä enemmän poistaa niin sitä enemmän massiii. hyvät massit kirjoitti:
Kyllä muissakin töissä nykyään on tulospalkkaus, ehkä Sefu on urakkapalkalla.
Mitä enemmän poistaa niin sitä enemmän massiii.Jos olisikin noin että jotain tuollaista rahallista korvausta tästä hommasta saisi niín kyllä tää bb-palsta ja noi politiikka/uskontopalstat olis aika tuottosia :D
- ei mahdu kuosiin
Siis kaikki hyvät ketjut tuhotaan niin menee se vähäinenkin älli koko touhusta.
Kiitos sefun, mene jo ihtees! - sano hepo
Ja kurnauskis.
Niin referoi kirjoitustasi tai laita vaikka kokonaan jos vielä muistat sanalleen niin voin kertoa miksi olen poistanut tai siirtänyt (jos minä nyt olen ollut poistajana).
- Joka siivoaa
Ei noita kaikkia viestejä voi luetella enkä halua niitä nyt yksilöidä.
Kiitos ja näkemiin. - Ovrep
joku kaipas tissikuvia, minä ehdotin etsimään vaikka joltain Pokeforum :ilta
- sanon minä..
aloittajalle siis. Jos itse hoitaisin moista pestiä, poistaisin paljon, nyt julkaistuja. Älä Sesari välitä noista turhan vinkujista. Tämä ei ole seksi palsta, joten turha vinkua, jos asiattomuudet jäävät pois...
Ovrep kirjoitti:
joku kaipas tissikuvia, minä ehdotin etsimään vaikka joltain Pokeforum :ilta
Jo ihan sillä perusteella että palstalla ei saa olla linkkejä BB-kuviin jotka ovat jollain muulla palstalla kuin Subin omalla.
- !!!
sanon minä.. kirjoitti:
aloittajalle siis. Jos itse hoitaisin moista pestiä, poistaisin paljon, nyt julkaistuja. Älä Sesari välitä noista turhan vinkujista. Tämä ei ole seksi palsta, joten turha vinkua, jos asiattomuudet jäävät pois...
Niin saisko etes tänne kenties bileet pystyyn, Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237