TAI NIITTEN SISÄLTÖÄ RONKITAAN EPÄASIALLISESTI!!!
MISSÄ ON VIKA:?
VASTAUS: SHEBASSA!!!
PRKELE!!!
TÄHÄN PALSTAAN ON TURHA KIRJOITTAA!!!
14
881
Vastaukset
- viittinyt
niinku ite kirjoittaa oikealle palstalle?
- kirjoittaa
Kun kaikki asiat lentää kumminkin bittiavaruuteen.
Heippa Stana!! - eikö mene
kirjoittaa kirjoitti:
Kun kaikki asiat lentää kumminkin bittiavaruuteen.
Heippa Stana!!millään kaaliin, ei tänne!
Seriffi saa poistaa koko ketjun! - Kaikki tuhotaan!???
eikö mene kirjoitti:
millään kaaliin, ei tänne!
Seriffi saa poistaa koko ketjun!Pitää sefun keskittyä viesteihin MITÄ POISTETAAN.
Ei helevetti mitä hakuammuntaa kun aika on kai kortilla? - hyvät massit
Kaikki tuhotaan!??? kirjoitti:
Pitää sefun keskittyä viesteihin MITÄ POISTETAAN.
Ei helevetti mitä hakuammuntaa kun aika on kai kortilla?Kyllä muissakin töissä nykyään on tulospalkkaus, ehkä Sefu on urakkapalkalla.
Mitä enemmän poistaa niin sitä enemmän massiii. hyvät massit kirjoitti:
Kyllä muissakin töissä nykyään on tulospalkkaus, ehkä Sefu on urakkapalkalla.
Mitä enemmän poistaa niin sitä enemmän massiii.Jos olisikin noin että jotain tuollaista rahallista korvausta tästä hommasta saisi niín kyllä tää bb-palsta ja noi politiikka/uskontopalstat olis aika tuottosia :D
- ei mahdu kuosiin
Siis kaikki hyvät ketjut tuhotaan niin menee se vähäinenkin älli koko touhusta.
Kiitos sefun, mene jo ihtees! - sano hepo
Ja kurnauskis.
Niin referoi kirjoitustasi tai laita vaikka kokonaan jos vielä muistat sanalleen niin voin kertoa miksi olen poistanut tai siirtänyt (jos minä nyt olen ollut poistajana).
- Joka siivoaa
Ei noita kaikkia viestejä voi luetella enkä halua niitä nyt yksilöidä.
Kiitos ja näkemiin. - Ovrep
joku kaipas tissikuvia, minä ehdotin etsimään vaikka joltain Pokeforum :ilta
- sanon minä..
aloittajalle siis. Jos itse hoitaisin moista pestiä, poistaisin paljon, nyt julkaistuja. Älä Sesari välitä noista turhan vinkujista. Tämä ei ole seksi palsta, joten turha vinkua, jos asiattomuudet jäävät pois...
Ovrep kirjoitti:
joku kaipas tissikuvia, minä ehdotin etsimään vaikka joltain Pokeforum :ilta
Jo ihan sillä perusteella että palstalla ei saa olla linkkejä BB-kuviin jotka ovat jollain muulla palstalla kuin Subin omalla.
- !!!
sanon minä.. kirjoitti:
aloittajalle siis. Jos itse hoitaisin moista pestiä, poistaisin paljon, nyt julkaistuja. Älä Sesari välitä noista turhan vinkujista. Tämä ei ole seksi palsta, joten turha vinkua, jos asiattomuudet jäävät pois...
Niin saisko etes tänne kenties bileet pystyyn, Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää382191Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten662047Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363891675Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031641Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241474Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821092Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75925
- 27899