Tuli mieleen kun vakuutusmyyjä soitti päivänä eräänä ja kertoi syöpävakuutuksesta vain naisille,korvaten tiettyjä vain naisilla olevia syöpatyyppejä.Kävin netissä kurkkaamassa asiaa ja vaikutti aika reilulta,yksinkertaiselta vakuutuksesta jonka ehdoissakaan ei sitä pientä printtiä juuri löytynyt.Meinasin ottaa asian tarkkaan harkintaan,naisilla kuitenkin paljon on syöpäkasvaimia ja kohtalaisen iso riski.Hinnallakaan ei ollut pilattu ja ikälisiä ei tule,maksu on samankokoinen koko ajan kuin mitä se oli otettaessa.
http://www.lisaturva.fi/
Naisten syöpävakuutus!
25
13751
Vastaukset
- delelyan
deletee.
- paivansadeko
viitsi tämmöisiin kommentoida. Mutta nyt alkaa jo kyllästyttää vaikka naurattaakin :))
- paivansadeko
vaikuttanut hullummalta se sairaala turva vakuutuskaan. Ikinä sitä ei tiedä mitä sattuu ja koska.
- rintasyöpä
vakuutuksen heti mutta kun on tuo ko. sairaus jo taustalla, - eivät myönnä vakuutusta!
- hieman tietoa
Vain naisilla olevia syöpiä on munasarjan- ja kohdunkaulan- sekä kohtusyöpä. Siis vain sellaisissa elimissä ja rauhasissa mitä ei ole miehillä.
Rintasyöpää ilmenee miehilläkin muutama tapaus vuodessa (Suomessa). - Nimetön
Nythän oli uutisissa siitä uudesta kohdunkaulasyövän rokotteesta. Tulee myyntiin apteekkeihin, en muista tarkkaa päivää, mutta ihan nyt pian. Hinta oli jotain vajaa 500 euroa.
Eikun tarkennus: se rokote oli papilloomavirukseen, joka AIHEUTTAA kohdunkaulan syöpää. Olispas rahaa, niin hakisin tuon, taas rikkaammille vaan tarkoitettu. - Pakkaus
Mikä hyöty on vakuutuksesta?
Maksaisin suurenkin summan jostain syöpävakuutuksesta JOS SE TAKAISI ETTÄ MINULLE EI TULE SYÖPÄÄ!Se hyöty,että moni nainen paranee rinta,kohdunkaula,munasarja ym muusta syövästä,mutta joutuu olemaan poissa töistä ja jossain vaiheessa sairaspäiväraha tippuu kelan olemattomaan,silloin 10 000 e leikkaukulukorvaus auttaa aika mukavasti perheen elämää ja samoin myös yksinäisen kunnes voi palata takaisin töihin.
- AIG-naisten syöpävakuutus
Minullekin tarjottiin naisten syöpävakuutusta. Koska olen jo 54-vuotias ja vatsassani on kolonoskopiatutkimuksessa todettu hyvänlaatuisia polyyppejä, päätin ottaa vakuutuksen. Polyypithan saattavat muuttua pahanlaatuisiksi. Kerroin esittelijälle, että minulla on todettu suolistosssa hyvänlaatuisia polyyppejä. Hän sanoi, että se ei estä vakuutuksen ottamista. Vakuutuskirjat saapuivat. Oli hyvä, että päätin etsiä lisätietoa Googlesta. Sen mukaan naisten syopävakuutus ei korvaakaan mahasyöpää vaan vain gynekologisia syöpiä ja rintayöpää. Eihän minun siis kannata vakuutusta ottaa. Gynekologisella puolella ei ole mitään löydöksiä.
- Miinak
Joo, siinä mielessä hyvä juttu että jos tulis semmonen tragedia ku syöpädiagnoosi eteen ni ei ainaskaa tarvis murehtia taloudellisia asioita . Pisti vaan silmään siellä AIG:n sivulla vakuutusehdoissa yks lause: Korvausrajoituksissa luki että "Maksamme teille enintään korvaustaulukossa mainitut korvaukset..." Siis toi enintään. Eli ne voi ilmeisesti päättää myös jättää maksamatta tai maksaa vähemmän vedoten mihin tahansa juttuun. Epäröin vielä otanko moisen.
- pythagoras
Minulle tarjottiin syöpävakuutusta puhelimitse, se oli stockmannin ACE-vakuutus. Sinnikkäästi soittelivat, kun lupasin jutella puolison kanssa asiasta ja päätin sitten ottaa. Hinta on alle kympin kuussa ja kattaa käsittääkseni minkä syöpädiagnoosin vaan. Jos kuukauden kuluttua diagnoosista on vielä elossa, saa tililleen
20 000 euroa, 4000 euron sopeutumisrahan (eli joutuu jäämään töistä pois ainakin kuukaudeksi) ja vielä jotain kodinhoitoapua tonnilla. Tarkemmat tiedot tulee piakkoin postissa, mutta nämä muistaakseni oli ehdot. Eli ihan jees. Nyt kun olen jo keski-iän kynnyksellä ja isälläni todettiin valitettavsti liian myöhään maksaan levinnyt syöpä, olin aika kypsää kamaa ottamaan vakuutuksen. Eihän se vakuutus syöpää estä, mutta auttaa kummasti eri järjestelyissä ja antaa perheelle liikkumavaraa, jos sellainen tilanne tulee. Kymmenen euroa kuussa voi mennä moneen tosi turhaankin juttuun, joten mielestäni kannatti ottaa. Hinta kuukaudessa on sama 65 -vuotiaaksi saakka.
Myös AIG:ltä soitettiin nyt myöhemmin, mutta ACE:llä on selvästi paremmat ehdot, jos AIG:n vakuutussumma kerran on enintään se 15 000 e ja kuukausihinta on yli 12 e.
Toivottavasti nämä mun tiedot auttaa jotakuta pohdinnoissa. - dfhdh
olet sitä ottaessa suoraan sanottuna valehdellut sen että sinulla ei ole ollut ennen syöpää tai solumuutoksia. kyllä ne sen maksaa jos oot ollu ihan rehellinen.
- tuore tapaus
pythagoras kirjoitti:
Minulle tarjottiin syöpävakuutusta puhelimitse, se oli stockmannin ACE-vakuutus. Sinnikkäästi soittelivat, kun lupasin jutella puolison kanssa asiasta ja päätin sitten ottaa. Hinta on alle kympin kuussa ja kattaa käsittääkseni minkä syöpädiagnoosin vaan. Jos kuukauden kuluttua diagnoosista on vielä elossa, saa tililleen
20 000 euroa, 4000 euron sopeutumisrahan (eli joutuu jäämään töistä pois ainakin kuukaudeksi) ja vielä jotain kodinhoitoapua tonnilla. Tarkemmat tiedot tulee piakkoin postissa, mutta nämä muistaakseni oli ehdot. Eli ihan jees. Nyt kun olen jo keski-iän kynnyksellä ja isälläni todettiin valitettavsti liian myöhään maksaan levinnyt syöpä, olin aika kypsää kamaa ottamaan vakuutuksen. Eihän se vakuutus syöpää estä, mutta auttaa kummasti eri järjestelyissä ja antaa perheelle liikkumavaraa, jos sellainen tilanne tulee. Kymmenen euroa kuussa voi mennä moneen tosi turhaankin juttuun, joten mielestäni kannatti ottaa. Hinta kuukaudessa on sama 65 -vuotiaaksi saakka.
Myös AIG:ltä soitettiin nyt myöhemmin, mutta ACE:llä on selvästi paremmat ehdot, jos AIG:n vakuutussumma kerran on enintään se 15 000 e ja kuukausihinta on yli 12 e.
Toivottavasti nämä mun tiedot auttaa jotakuta pohdinnoissa.Ilouutinen syöpähoidon aikana: tämä ACE-vakuutus korvaa tuon kertakorvauksen 20.000 €, koska kysymyksessä on ensimmäinen syöpädiagnosi ja olen hoitanut maksuni ajallaan.
Ei pelkästään synkkiä päiviä!
- toivottavasti terve
joo, sain minäkin paperit käteeni , luvattuani ottaa vakuutus stokkalta. kummastelen tekstiä"tästä korvattuna syöpänä ei pidetä tyvisolusyöpää(just se yleinen)sitte lueteltu lisä eril syövän alkuja, in situ-kasvaimia...jää siis kohtu , munasarja ja rinta?! entä jos alkaa ensin muualta ja havaitaan myöh myös esim munasarja...katuuko siihen korvaukset?entä tämä"ace voi tarv pyytää menemään erityisesti nimetyn lääkärin tutkittavaksi"! näitä olen kuullut muistakin vakuutusjutuista että maksetut yhtiön lääkärit antavat eri lausunnon , eli terveen paperit!kyllä nauhoitettiin se osuus että lupasin ottaa vakuutuksen mutta ei sitä tekstiä saanut paperilla jonka tarjoava lateli! kuulosti kyllä liian hyvältä!
- keskiviikko
Joo tässä jännitän tätä päivää kun saan tiedon mikä mun rinnassani on onko rauhanen vai....
Mulla on hieman velkaa ja olen ottanut n 2v sitten ACE vakuutuksen syövän varalle,jos nyt näin on, on lohtu jos saan korvaukset vaivatta eikä ole enään huolta taloudellisesta tilanteesta ja saan rauhallisin mielin hoitaa itseeni kuntoon.Maksu on mennyt vaivatta kortti -tililtäni joka kk.Tässä kohtaa on hyvä kun Stocmann tarjosi tälläistä....:) - en ottanut..........
Noi on ihan suoraa huijaamista.Luotetaan siis siihen että tyhmät ihmiset ei lue ehtoja tapeeksi tarkkaan. Eri luottokorttien kautta ja jopa ellokselta on tullut mitä ihmeellisimpiä vakuutuksia ja aina niissä on
A) korvauskatto
B) pitää olla just tietynlaatunen syöpä ennenkuin korvataan, kaikki muut on ulkopuolella
C) yhdessä vakuutuksessa pitää olla jo jäseniäkin amputoitu (noin vähän liiotellen) että korvaavat.
Jätin siis ottamatta.............- Keskiviiko
No niin: Jännitys muuttunut todellisuuteen eli rintasyöpään ja koko rinta pois.Nyt pe sain tiedon hoidoistani ja unohdin pyytää patologi-lausunnon vak yhtiötä varten.
Toivon että (vaikka tyhmä olen)että saisin vakyhtiöltä korvauksen sillä niin rajuihin hoitoihin joudun että en jaksaisi taistella velkojeni kanssa.
Raha ei korvaa terveyttä mutta tuo helpotusta....
Laitanpa sinulle viestiä miten mulle käy tässä asiassa .
Toivon kaikesta sydämestäni ja rukoilen puolestasi ettet sairastuisi tähän tautiin sillä tämä on todella rankkaa...:( - hei haloo
Keskiviiko kirjoitti:
No niin: Jännitys muuttunut todellisuuteen eli rintasyöpään ja koko rinta pois.Nyt pe sain tiedon hoidoistani ja unohdin pyytää patologi-lausunnon vak yhtiötä varten.
Toivon että (vaikka tyhmä olen)että saisin vakyhtiöltä korvauksen sillä niin rajuihin hoitoihin joudun että en jaksaisi taistella velkojeni kanssa.
Raha ei korvaa terveyttä mutta tuo helpotusta....
Laitanpa sinulle viestiä miten mulle käy tässä asiassa .
Toivon kaikesta sydämestäni ja rukoilen puolestasi ettet sairastuisi tähän tautiin sillä tämä on todella rankkaa...:(Tossa ylempänä kerrot että on vähän velkaa ja nyt "en jaksaisi taistella velkojeni kanssa "- ei pienin velkojen kanssa tarvi taistella.
Tossa sun vakuutuksessa pätee se sama sääntö ku muissakin, että jos joku kuulostaa / näyttää liian hyvältä ollakseen totta, niin pitäs miettiä muutama kerta.
En kyllä ymmärrä miten se syöpä on muka lievempi jos tilille läjähtää kasa rahaa;( tuoko se terveyden tai rintasi takasin ;(( - joo haloo täältäkin
hei haloo kirjoitti:
Tossa ylempänä kerrot että on vähän velkaa ja nyt "en jaksaisi taistella velkojeni kanssa "- ei pienin velkojen kanssa tarvi taistella.
Tossa sun vakuutuksessa pätee se sama sääntö ku muissakin, että jos joku kuulostaa / näyttää liian hyvältä ollakseen totta, niin pitäs miettiä muutama kerta.
En kyllä ymmärrä miten se syöpä on muka lievempi jos tilille läjähtää kasa rahaa;( tuoko se terveyden tai rintasi takasin ;((Samaa mieltä kanssasi, lisäksi kun lukee oikein tarkkaan noiden "naisten vakuutusten" ehdot, niin eihän sinne pahemmin korvattavaa jää.
Pankkilainaan sai ihan oman vakuutuksen työttömyyttä, sairautta tai kuolemaa varten. Sen toisen osapuolen harteille jää oma osuus veloista, mutta vakuutuksen ottajan osuus kuitataan pois vakuutuksella. Parempi sellainen kin on kuin nuo huuhaa vakuutukset...........
Mitä tulee rintasyöpään niin duunista yksi yli 50v mimmi, kävi duunissa ihan koko ajan syöpähoidoista huolimatta vaikka toinen rintakin poistettiin.
maksimissaan oli leikkausajan ja toipilas asjan pois ja sytostaatteihin vajaa viikko..........
Ei ole syöpä levinnyt, uusinut tai muutoinkaan. tästä on jo 5 vuotta.
Nyt sitten laskee eläkeikään muutamaa vuotta ja lomille lomps.
Se vakuutushan ei todellakaan palauta terveyttäsi ja korvaussumma on niin pieni, ettei niillä asuntolainoja pois makseta..........
- keskiviikko
Olen täysin samaa mieltä kanssanne,raha ei tuo terveyttä.Tilanteeni on vaan niin etten voi käydä välillä töissä koska hoidot rankat ja rankkenee koko ajan,se mimmi töistä pääsi vähällä jos näin voi sanoa mutta sanonpa kuitenkin.Palkkani putosi 500e/kk muutenkaan ei myyän palkkani ole kehuttava.Kaikenlaisia kuluja on tullut jo useamman satkun edestä....
joo ei mua haittaisi vaikka ei toista tissiä olisikaan jos saisin olla terve ja käydä töissä mutta näin meille käy erillallaila ei voida yleistää... ja mun tilanteeni tämä - keskiviikko
No niin....ACE vakuutus korvasi ja sain tililleni korvauksen koko prosessiin meni vain 4vkoa...eli minun tapauksessani vakuutus toimi ja olen mielissäni että otin tuon vakuutuksen vaikka kuten kerroin ei se korvaa terveyttä mutta helpotti kovasti ja voin levollisin mielin keskittyä paranemiseen....Suosittelen vakuutusta kaiken varalta:)
- harkitseva vielä
Itse mietin vakuutuksen ottamista myös, just siitä joku soitteli tänään ja lupasin harkita asiaa, soittavat huomenna uudestaan. kyse oli siis hobbyhallin kanta-asiakkaille tarjottavasta vakuutuksesta mutta ACE oli vakuutusyhtiö joka vakuutusta tarjoaa.
- ota osa maksul
Kyllä kannattaa, ehdottomasti, absolutely. Et mistään saa nuin halavalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244756- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483155- 542677
- 2062641
- 522615
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522348
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081559