Kuuluuko vajaatoimintaan sellainen heikotus/vapina, ihan kuin olisi sokerin heittoa. Syönti auttaa, mutta sokeriarvot ovat olleet ihan normaalit ja rasituskokeitakin on tehty useita.
En uskalla oikein lähteä edes mihinkään kauemmas tai sellaiseen paikkaan mistä en tiedä, onko siellä ruokailumahdollisuutta.
Monta kertaa tuntuu, että on krapula vaikkei ole juonut mitään....tosi kivaa tämmönen:((
En uskalla oikein lähteä edes mihinkään kauemmas tai sellaiseen paikkaan mistä en tiedä, onko siellä ruokailumahdollisuutta.
Monta kertaa tuntuu, että on krapula vaikkei ole juonut mitään....tosi kivaa tämmönen:((
Vastaukset 2
Vanhimmat
Mitä ovat viimeisimmät arvosi? Sitten voisin kommentoida hiukan ;o)
Jatkuvana tuollainen olohan ei normaalia ole, jos on vielä lääkitys :o(
Sama täälläkin. Kylläkin jo vajaatoiminnassani lääkityksessä, mutta arvot ei vielä kohdillaan. Lääkitystä pitää murusittain näköjään lisäillä, että elimistö sen ottaa vastaan.
Aloitusarvot tsh 11 ja t4v 8,47.
Lääkitys aloitettu puolivuotta sitten ja nyt otan aamuisin 2 pikkutablettia, en edes vielä sitä mihin on tavoite olla oireettomana. Viikko sitten lisäsin 1/2 tbl ja viikko sen jälkeen tuli "taas" kauhea olo liian suuresta nostosta.
Kumpa joskus tuntisin olevani kunnossa...
Ps. lääkärini määräsi jo alunperin tämän annostuksen, mitä nyt syön ja sanoi silloin, että nostetaan sitten..., vaan olen varmaan niin kauan ollut vajaalla, jotta nostot täytyy tehdä hiljalleen.
Siis silloin alussa jouduin olojeni, KAUHEIDEN, johdosta annoksen puolittamaan, minkä hyvin kestinkin.
Siis kohdallani nostot todella rauhalliseen tahtiin.