Olen rapu ja tutustuin vähän aikaan sitten erääseen kaksoseen. Ystävystyimme siis.
Molemmat olemme tyttöjä. Täytyy sanoa, että kaksonen on todella hyvä kuuntelija ja joskus puhua pölpöttää vähän liikaa, mutta asiaa kyllä :D
Kaksosen jutut ovat todella hauskoja.
Kannatti ystävystyä.
Löytääkö kukaan muu kaksonen samanlaisia piirteitä tästä kaksosesta?
Kaksonen
5
1782
Vastaukset 5
- Lady_Me
ja kyllä ihan samanlainen oon...en osaa olla hiljaa koskaan, mutta korvat on höröllä aina ku ystävä kaipaa olkapäätä!! siitä en niin tiedä puhunko aina ihan asiaa ;) mutta mitäpä sitte... ei elämä saa liian vakavaa aina olla...
- siitoin
http://www.bookplus.fi/product.php?&isbn=9529205090
tsekatkaa tosi kaksosen elmää!!!- No ei
No eiköhän tuo Siitoin ollut härkä (niinkuin Hitler). Vai mitä yritit todistaa?
http://en.wikipedia.org/wiki/Pekka_Siitoin
- -s-
täällä on ainakin yksi 25 vee kaksosnainen joka tunnistaa samoja piirteitä tekstistä..
lämpenen uusille ihmisille hitaasti mutta ainakin itse pysyn lojaalina niille joiden kanssa olen ystävystynyt.. - paennut
Kaksonen ystävänä: No kauanhan se meilläkin ystävyys säilyi, peräti 15v. kunnes huomasin paremmaksi siirtyä sivuun. Ystäväni oli alkuun hyvä ystävä, jonka kanssa pystyimme pitämään hauskaa, puhumaan asiata kuin asiasta. Nyt vuosien varrella koulutuksen ja viran saatuaan kaksonen menee kuin jyrä, puhuu, puhuu ja puhuu, kuuntelematta tai aistimatta ystävän tuntoja.Ystävän murheet eivät ole mitään hänen asioihinsa verrattuna, joten tunsin hänen seurassaan vain itseni masentuneeksi ja nöyryytetyksi. Hyvä näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981067
- 50902
- 119883
- 145857
- 70667
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40649Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu184601- 32559
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47548- 67537
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62534- 80530
- 39489
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i3464- 45463
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31456- 41456
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks61450Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74446