Olen rapu ja tutustuin vähän aikaan sitten erääseen kaksoseen. Ystävystyimme siis.
Molemmat olemme tyttöjä. Täytyy sanoa, että kaksonen on todella hyvä kuuntelija ja joskus puhua pölpöttää vähän liikaa, mutta asiaa kyllä :D
Kaksosen jutut ovat todella hauskoja.
Kannatti ystävystyä.
Löytääkö kukaan muu kaksonen samanlaisia piirteitä tästä kaksosesta?
Kaksonen
5
1740
Vastaukset
- Lady_Me
ja kyllä ihan samanlainen oon...en osaa olla hiljaa koskaan, mutta korvat on höröllä aina ku ystävä kaipaa olkapäätä!! siitä en niin tiedä puhunko aina ihan asiaa ;) mutta mitäpä sitte... ei elämä saa liian vakavaa aina olla...
- siitoin
http://www.bookplus.fi/product.php?&isbn=9529205090
tsekatkaa tosi kaksosen elmää!!!- No ei
No eiköhän tuo Siitoin ollut härkä (niinkuin Hitler). Vai mitä yritit todistaa?
http://en.wikipedia.org/wiki/Pekka_Siitoin
- -s-
täällä on ainakin yksi 25 vee kaksosnainen joka tunnistaa samoja piirteitä tekstistä..
lämpenen uusille ihmisille hitaasti mutta ainakin itse pysyn lojaalina niille joiden kanssa olen ystävystynyt.. - paennut
Kaksonen ystävänä: No kauanhan se meilläkin ystävyys säilyi, peräti 15v. kunnes huomasin paremmaksi siirtyä sivuun. Ystäväni oli alkuun hyvä ystävä, jonka kanssa pystyimme pitämään hauskaa, puhumaan asiata kuin asiasta. Nyt vuosien varrella koulutuksen ja viran saatuaan kaksonen menee kuin jyrä, puhuu, puhuu ja puhuu, kuuntelematta tai aistimatta ystävän tuntoja.Ystävän murheet eivät ole mitään hänen asioihinsa verrattuna, joten tunsin hänen seurassaan vain itseni masentuneeksi ja nöyryytetyksi. Hyvä näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890