Kaksonen

rapu

Olen rapu ja tutustuin vähän aikaan sitten erääseen kaksoseen. Ystävystyimme siis.
Molemmat olemme tyttöjä. Täytyy sanoa, että kaksonen on todella hyvä kuuntelija ja joskus puhua pölpöttää vähän liikaa, mutta asiaa kyllä :D
Kaksosen jutut ovat todella hauskoja.
Kannatti ystävystyä.
Löytääkö kukaan muu kaksonen samanlaisia piirteitä tästä kaksosesta?

5

1744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady_Me

ja kyllä ihan samanlainen oon...en osaa olla hiljaa koskaan, mutta korvat on höröllä aina ku ystävä kaipaa olkapäätä!! siitä en niin tiedä puhunko aina ihan asiaa ;) mutta mitäpä sitte... ei elämä saa liian vakavaa aina olla...

• siitoin
    • -s-

täällä on ainakin yksi 25 vee kaksosnainen joka tunnistaa samoja piirteitä tekstistä..

lämpenen uusille ihmisille hitaasti mutta ainakin itse pysyn lojaalina niille joiden kanssa olen ystävystynyt..

• paennut

Kaksonen ystävänä: No kauanhan se meilläkin ystävyys säilyi, peräti 15v. kunnes huomasin paremmaksi siirtyä sivuun. Ystäväni oli alkuun hyvä ystävä, jonka kanssa pystyimme pitämään hauskaa, puhumaan asiata kuin asiasta. Nyt vuosien varrella koulutuksen ja viran saatuaan kaksonen menee kuin jyrä, puhuu, puhuu ja puhuu, kuuntelematta tai aistimatta ystävän tuntoja.Ystävän murheet eivät ole mitään hänen asioihinsa verrattuna, joten tunsin hänen seurassaan vain itseni masentuneeksi ja nöyryytetyksi. Hyvä näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8549
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      45
      4210
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1478
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1189
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1160
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      827
    Aihe