Onkohan kellään tietoa saako DP290 vetolaitteen trimmisylintereihin korjaussarjaa tms. Tai mistä saisi uudet edullisesti?
Volvon trimmisylinterit
3
734
Vastaukset
- korjaus
sarjaa ja en tidä saako niitä avattua miyen helpolla. Volvolla maksaa melkein 900e ja jenkeistä saa kuudellasadalla. Kysyin tosta liikkeestä mikä tekee hydrauli sylintereitä ja arvelivat hinnaksi vähän päälle satasen kappale jos tekevät mallista. Itsellä vuotaa sylinterit vetolaitteen alas pikkuhiljaan, sylinteri yksikköön vaihdoin jo ventiilit ja tiivisteet mitkä ostin niin ikään hydrauliikka liikkeestä kun volvolta ei yllätys saa mitään varaosia. Katteli että pumppu yksikkö maksaa jenkeissä alle 500e ja suomessa 1500e joten tilaaminen kannattaa. Pitää tutustua lisää kun nostan venee ylös, kerro jos löydät jostakin sopivasti sylinterit.
- VP DP
Hydrauliikkaan erikoituneesta liikkeestä sain tiivisteet, tilasivat Tiivistekeskukselta. Muoviset tukirenkaat piti teettää "nylonista" alan liikkeessä
- 290 dp
Katso myös Drevia, Ruotsi,
www.drevdelar.se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254