Näin tässä pari yötä taaksepäin unen jossa DM tuli esiintymään jossain suomalaisessa talkshowssa.
Unessa katselin tv:stä showta ja huomasin yllätyksekseni että Dave, Andy ja Martin puhuivat sujuvaa suomea. Ohjelman lopuksi he esittivät suomeksi jonkun iskelmähitin.
Että sellaista.
Uni
2
665
Vastaukset
- Nimetön DM-fani
Olisihan se aika jännää nähdä DM:n vetävän jotain Jari Sillanpäätä :D
- Tanjuska
Morjens!!!
Oli ihan pakko tulla kertomaan omasta unestani, minkä näin viime yönä.
No, olin unessani jossain maalaismarkkinoilla (vähän Simpsoneitten tyylisessä kaljamarkkinoilla) siellä oli kojuja vierekkäin ja jokaisessa oli jotain tuote-esittelijöitä tai esiintyjiä. No, minä kävelin siellä ja katselin sivusilmällä, mitä oli myytävänä, kunnes huomasin isoilla punaisilla kirjaimilla DM. Kävelin sinne ja "järkytykseni" huomasin Depeche Moden äijien esiintyvän siinä pienessä kojussa (ihmeen hyvin he mahtuivat siinä esiintymään). Jäin katsomaan suu auki Daven mahtavaa esiintymistä, olin ihan kosketus etäisyydellä Davesta ja Martinista. IIKK!!! He esiintyivät muutaman biisin (en valitettavasti muista, mitkä kun, olin niin ällistynyt, mahtava fiilis keikasta kyllä jäi). Kun äijät olivat lopettaneet ja lähtemässä pois, yritin kovasti sanoa jotain mutten keksinyt mitään (olin muuten ainoa katsoja) päässä pyöri kaikenlaista, mutten osannut pukea niitä englannin sanoiksi. Huomasin kaulassani roikkuvan kameran kesken keikan ja minua harmitti, kun se oli kokoajan tiellä. Kun lähdin pois kojun luota, alkoi minua harmittamaan ihan hirveästi, kun en tajunnut ottaa kuvia sillä kamerallani tai uudella kännykälläni kuvata keikkaa. Kaikkein eniten minua harmitti se etten soittanut kaveriani paikalle, joka on fanaattisempi fani kuin minä.
Terveisin: Tanja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244292
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333493Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543384Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203328Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232910Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282670Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142155Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S301766