FLIPPER 630 HT

PAATISTI

Moi
Mä nyt vielä kerran kyselen tuosta kyseisestä veneestä joka minua edelleen kiinnostaa, ja josta olen jo täällä kysellyt. Eli Onko siinä miten syvä V-pohja,minkälaisen koneen vaatii, meneekö 115hv:llä, mahtuuko kaksi 180-200 cm ihmistä nukkumaan? Ja onko se miten hyvä vene kaikenkaikkiaan. Kertokaa nyt hyvät ihmiset!! Kiitos

4

1895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flipper2

Flippereissä on perinteisesti ollut loiva V-pohja. Tuskin tuota ominaisuutta on menty muuttamaan näissä uusissa malleissakaan. Hakkaa allokossa mutta kulkee pienellä bensamäärällä ja koneella.

• Ari

Tere
      Itselläni 630 OC ja olen valintaani kokoluokassaan tyytyväinen. Koneena on jammu 115 ja se vie venettä maks. 30 knotsia. Ainoa huono puoli on jammun ominaisuus vuotaa bensaa tyhjällä öljyn sekaan. Näinollen akkujen lataus kylmällä koneella paikallaan ei ole suositeltavaa. Varustelimme veneen kunnolla: wc, Isotherm jääkaappi, Wallas 1800 lämmitin, hydrailuohjaus, kaksiakkujärjetelmä, gpr-plotteri jne... Ja varustelu kannatti. Olemme nytkin 7.10. klo 18.59 Espoon ja Porkkalan välissä Bylandet nimisellä saarella. Olet itse 190 ja mahdun nukkukaan suorana.Parhaimmillaan meitä on nukkunut veneessä 4 aikuista ja 2 lasta. Tunnelma oli tosin aika tiivis ;)

Koneella kulutus 0.7 - 1 l /Nm.

• eri veneet

Kuinka monta siihen mahtuyy nukkumaan hyvin?
        630 HT on kyllä ihan erilainen vene kuin 630 OC.

• omistaja2

Minulla oli aiemmin 640HT -88, 150 mercurylla ja nyt muutaman vuoden 630 HT 140 suzuki 4t:lla.

Noista erona se, että 640 HT oli jotenkin vakaampi ajaa, ilmeisesti pohja oli syvempi ja painoakin oli toki enemmän.

Mutta, 630 uudehkolla koneella on kiva ajaa kyllä huonommassakin kelissä kun pituutta on riittävästi verrattuna 5-6m ht-veneisiin.
      Mielestäni 115 on kone alakanttiin, lähtisin kyllä 140-150 hv tasosta liikkeelle. Tällä suzukilla menee noin 42s GPS mukaan. Uusi 175 olisi varmasti erittäin mukava kone tähän, sitä olenkin katsellut...

3 Henkeä yöpyy passelisti tässä eli 2 edessä ja yksi takana, ja kyllä 190cm kaverikin sopii. Toki jos on lisäpatja niin saa taakse lattialle neljännen makuupaikan.

Mukava vene päiväretkeilyyn ja lyhyiin yöretkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5233
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4104
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3188
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      39
      1764
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe